نحوه داشتن دو اکانت واتساپ کنار هم

یکی از مواردی که بسیار مورد استفاده می باشد داشتن همزمان دو اکانت واتساپ در یک گوشی با شماره های مجزا می باشد که در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم.

همانگونه که می دانید اپ واتساپ برای اینکه شما بتواندی دو اکانت واتساپ را همزمان برای گوشی خود داشته باشید راهکاری ارائه نداده است. از اینرو کاربرانی که دو شماره دارند و قصد دارند با هر دو شماره واتساپ داشته باشند با مشکل مواجه می شوند. در این مقاله روشی را به شما آموزش می دهیم که بتوانید با هر دوشماره خود اکانت واتساپ راه اندازی نمایید.

وقتی شما در گوگل پلی و یا اپ بازار کلمه واتساپ را به فارسی و یا انگیسی جست و جو کنید  دو برنامه کاملا استاندارد سازندگان واتساپ به شما پیشنهاد می هند برای نصب اولین برنامه برنامه واتساپ می باشد و برنامه بعدی واتساپ بیزنس می باشد. اگر شما برنامه واتساپ را روی گوشی خود نصب کرده اید و در حال استفاده هستید برای شماره دیگر خود می توانید برنامه واتساپ بیزنس را نصب نمایید و شماره دیگر خود را در این برنامه رجیستر کنید.

راهکار دیگری که می تواند برای حل این موضوع به شما کمک کند استفاده از بلو استک رو کامپیوتر خود می باشد که با استفاده از این شبیه سار در کامپیوتر شما محیطی مانند گوشی همراه خواهید داشت و با نصب واتساپ می توانید شماره جدید خود را داخل آن ثبت نمایید…البته غیر از بلو استک نرم افزارهای دیگری از جمله nox نیز وجود دارد که می توانید با نصب این نرم افزارها شبیه ساز موبایل را روی کامپیوتر خود داشته باشید.

بعد از نصب این نرم افزارهای شبیه ساز باید وارد گوگل پلی شوید و بعد از وارد نمودن ایمیل خود می توانید واتساپ را نصب و اجرا نمایید.

با انجام این روش می توانید برنامه واتساپ را علاوه بر گوشی روی کامپیوتر خود نیز داشته باشید…

 

4 دیدگاه دربارهٔ «نحوه داشتن دو اکانت واتساپ کنار هم»

  1. سلام
    وقت بخیر
    من از نسخه اصلی واتساپ روی گوشی اندرویدم استفاده میکنم.از سال گذشته که گوشیم رو خریدم روی دو تا خطم واتساپ رو بوسیله امکان گوشی اس ۲۰ فعال کردم و تا مدتی پیش هیچ مشکلی نداشتم تا اینکه چند هفته پیش در نسخه جانبی واتساپم امکان ارسال فایل برام مسیر نمیشه.فقط فایل میتونم دریافت کنم ولی ارسال نمیتونم بکنم درصورتی که توی نسخه اول واتساپم این مشکل رو ندارم.ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. سلام استاد عزیز، یه سوال فنی داشتم، شما که تخصص این کارا رو دارید من فیلمهای عالی و باکیفیت میگیرم  موقعی ک میزارم وضعیت واتساپ خیلی بی کیفیت میشه 

    چیکارکنم، چه برنامه‌ای برای بالا بردن کیفیت کلیپ در وضعیت واتساپ پیشنهاد میکنید ….؟؟؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید??

  3. متاسفانه واتساپ دومی که نصب کردم مخاطبینم رو نشون نمیده هرچی هم از داخل واتساپ اد میکنم بازم نمایش نمیده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *