مپ نتوورک درایو در ویندوز 10 و مکینتاش

در این مقاله قصد داریم به معرفی map network drive و نحوه استفاده از آن در ویندوز 10 و مکینتاش اشاره کنیم.

راه‌اندازی درایو شبکه گاهی اوقات ممکن است دردناک باشد ، اما اتصال به آن نباید باشد.
خوشبختانه ، سیستم عامل های مایکروسافت و اپل امکان اتصال و اتصال متصل به درایوهای شبکه روی رایانه شما را آسان کرده اند. بیایید راه اندازی این ارتباط را در ویندوز 10 و Mac OS X انجام دهیم.

نکته: Mac خود را از ضد بدافزارها برای راه حلهای Mac ایمن نگه دارید.
نحوه نقشه کشیدن درایو شبکه در ویندوز 10
ویندوز 10 اتصال به درایو شبکه را بسیار ساده می کند. برای شروع ، Windows Explorer را باز کرده و دکمه Map Network Drive را پیدا کنید. (توجه داشته باشید در صورت نیاز به هر گزینه ، گزینه ای برای جدا کردن درایو شبکه وجود دارد.)

درایو شبکه نقشه در ویندوز 10
 

پس از فشردن این دکمه ، صفحه نمایش پاپ آپ دریافت خواهید کرد که کدام پوشه شبکه را می خواهید نقشه کنید. با نام نامه درایو شروع کنید. آن را از منوی کشویی انتخاب کنید. این نامه ای است که مورد استفاده قرار نمی گیرد ، زیرا این تنها نامه هایی هستند که ظاهر می شوند.

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

 

نحوه نقشه برداری از درایو شبکه بر روی ویندوز
 

پس از این ، می خواهید از مرور استفاده کنید تا درایو واقعی شبکه را پیدا کنید. در اصل ، کاری که ما در اینجا انجام می دهیم پیوند دادن درایو شبکه به نامه درایو است ، مانند هارد دیسک استاندارد شما به درایو “C” مرتبط است.

درایو شبکه ویندوز
 

من هیچ درایو شبکه ای در شبکه شخصی من تنظیم نکرده ام. اما ، هنگام انتخاب مرور ، باید درایو شبکه خود را به عنوان گزینه موجود برای انتخاب مشاهده کنید.

پس از انتخاب درایو شبکه ، گزینه های مختلفی دارید. با بررسی “اتصال مجدد در ورود به سیستم” ، کامپیوتر شما هر زمان که به دستگاه خود وارد شوید ، به طور خودکار به درایو شبکه وصل می شود. “اتصال با استفاده از اعتبارنامه های مختلف” به شما این امکان را می دهد که جدا از اعتبار دستگاهتان از سایر اعتبارنامه ها برای ورود به درایو شبکه استفاده کنید.

پس از انتخاب بهترین گزینه ها ، گزینه Finish را بزنید. اکنون درایو شبکه تحت بخش Network شما در Windows Explorer پیدا می شود.

نحوه نقشه برداری از درایو شبکه در ویندوز 10
 

نحوه نقشه برداری از درایو شبکه در Mac OS X
رویکرد ساده Mac OS X اتصال به درایو شبکه را آسان می کند. با باز کردن Finder و انتخاب کرکره Go شروع کنید. در زیر گزینه ، گزینه ای به نام Connect to Server وجود دارد.

نقشه برداری از درایو شبکه در Mac
 

پس از انتخاب این ، باید یک پنجره بازشو بدست آورید که بتوانید آدرس دستگاه شبکه را وارد کنید. قبل از آدرس “smb: //” را وارد کنید. می توانید درایو را به عنوان یک کل یا یک پوشه خاص درایو مشخص کنید (به عنوان مثال ، My Document ، Files Fared و غیره).

نحوه نقشه برداری از درایو شبکه بر روی Mac
 

با فشار دادن “+” درایو شبکه را به لیست سرورهای مورد علاقه شما اضافه می کنید. آدرسی را که تازه وارد کرده اید انتخاب کرده و Connect را بزنید. یک پنجره اتصال مانند این خواهید یافت ،

درایو شبکه بر روی مک
 

به دنبال اعلان ورود به سیستم. وارد سیستم شوید (و اگر دوست دارید گذرواژه را به خاطر بسپارید) و خوب هستید که بروید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *