موبایل کمک – پاسخگویی به سوالات موبایل

موبایل کمک – حل تلفنی مشکلات موبایل

با پشتیبانی حرفه ای ما دیگه نگران مشکلات رایانه ای نباش!

پاسخگوی شما هر روز از ساعت 9 صبح الی 23

با توجه به استفاده روز افزون مردم از تلفن های هوشمند ممکن است مشکلاتی برای گوشی آنها به وجود بیاید که توسط خودشان قابل حل نباشد. به همین دلیل مرکز امداد رایانه واحدی تخصصی برای پاسخگویی به مشکلات و سوالات تلفن های همراه راه اندازی نموده است تا هموطنان عزیز بتوانند بدون مراجعه حضوری به مراکز خدمات موبایل که هم موجب اتلاف هزینه و وقت است و هم امکان به خطر افتادن سلامتی آنها در دوران کرونا وجود دارد، مشکلات تلفن همراه خود را حل کنند.

ارتباط با مرکز پشتیبانی موبایل به چه صورت است؟

هموطنان عزیز برای برقراری تماس تلفنی با واحد پاسخگویی مشکلات تلفن همراه امداد رایانه میتوانند با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099070545 را شماره گیری نمایند تا در کوتاه ترین زمان به کارشناسان امداد رایانه متصل شوند.کلیه کارشناسان مرکز امداد رایانه از میان متخصصان با تجربه و پس از گذراندن آزمون های متفاوت استخدام شده اند.

آیا تماس از طریق تلفن همراه با مرکز امداد رایانه امکان پذیر است؟

تماس تلفنی با شماره اعلام شده به دلیل محدودیت های شرکت مخابرات از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست. اما شما میتوانید از طریق (کلیک بر روی این لینک) اقدام به خرید بسته مکالمه تلفن همراه نموده و به صورت مستقیم با کارشناسان امداد رایانه در ارتباط باشید.

کارشناسان مرکز امداد رایانه در چه ساعاتی پاسخگو هستند؟

کارشناسان این مرکز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هموطنان گرامی هستند. در صورت تماس با شماره اعلام شده و عدم برقراری ارتباط با کارشناس شما میتوانید با شماره سراسری 02170703037 تماس برقرار نمایید.

آیا امکان پرسش و پاسخ آنلاین وجود دارد؟

شما هموطن گرامی میتوانید سوالات و مشکلات خود را در بخش نظرات همین صفحه مطرح نموده و پاسخ آنهارا در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با مرکز موبایل کمک با شماره 9099070545 تماس بگیرید.

و همچنین برای مطرح نمودن مشکلات اپل – پشتیبانی آیفون کلیک نمایید. 

و برای مطرح نمودن مشکلات و سوالات رایانه ای خود به صفحه رایانه کمک مراجعه نمایید

تماس با مرکز موبایل کمک به چه صورت است؟

شما هموطن گرامی میتوانید با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099070545 را شماره گیری نمایید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید

آیا امکان تماس از طریق موبایل وجود دارد؟

با توجه به اینکه ممکن است افراد زیادی امکان تماس از طریق تلفن ثابت را نداشته باشند این امکان را فراهم کرده ایم که با خرید بسته مکالمه تلفن همراه به صورت مستقیم با کارشناسان امداد رایانه ارتباط برقرار کنید

کارشناسان مرکز پشتیبانی موبایل در چه ساعاتی پاسخگو هستند؟

کارشناسان ما به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به شما هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *