چگونه شخصی را در اینستاگرام را از حالت مسدود یا بلاک خارج کنیم

نحوه انسداد کسی در اینستاگرام
در نمایه اینستاگرام خود ، روی دکمه منو در گوشه بالا سمت راست (سه خط) ضربه بزنید
رفتن به “تنظیمات”
در قسمت “حریم خصوصی و امنیت” ، “حسابهای مسدود شده” را انتخاب کنید
روی حساب کاربری که مایل به رفع انسداد کلیک کنید ، گزینه “Unblock” را انتخاب کنید
مسدود کردن شخصی در اینستاگرام و نسبتاً بدون درام بسیار آسان است – بهترین شخص شما از اینستاگرام اخطار دریافت نمی کند که خشمگینانه او را مسدود کرده اید. او احتمالاً هیچ تصوری از این اتفاق نیفتاده است.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

 

روز بعد شما دو تا میمون و آووکادو درست می کنید و فکر نمی کنید چیز بزرگی باشد ، فقط می توانید به اینستاگرام بروید ، او را از حالت قفل خارج کرده و آن تصویر زیبا را برای شما دو نفر قرار دهید که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

در صورتیکه هرگونه مشکل در زمینه وردپرس دارید  
از تهران با شماره 9092305460  تماس بگیرید 
برای تماس از شهرستان ها و تماس با موبایل اقدام به خرید بسته مکالمه نمایید

 

وقتی شخصی را مسدود می کنید ، اینستاگرام به طور خودکار شما را از دنبال کردن یکدیگر دور می کند. دوست شما دیگر یکی از پیروان شما نیست و او دیگر شما را دنبال نمی کند. بنابراین بعد از اینکه قفل او را از حالت انسداد گرفتید ، مجبورید او را دوباره دنبال کنید. و این یک اعلان ارسال می کند. کدام نوع نشان می دهد که شما او را مسدود کرده اید.

هرگز نترسید – اگر دو نفر می توانستید از کنار جنگ بروند ، به احتمال زیاد شما هم می توانید از این بلاک اینستاگرام خندید.

نکته: با کامل کردن شبکه اینستاگرام خود ، اطمینان حاصل کنید که اینستاگرام شما برای ساخت اجتناب ناپذیر به بهترین شکل ممکن به نظر می رسد!
نحوه انسداد کسی در اینستاگرام
من قدم به قدم می گذارم که چگونه می توانم شخصی را در اینستاگرام از حالت انسداد با عکسهایی که دنبال کردن آن آسان است باز می کنم. من همچنین می توانم از حالت انسداد کسی بر روی دسک تاپ بپردازم ، فقط اگر تلفن شما از کار بیفتد.

نکته اضافی: اگر نگران کسی هستید که از دفتر خود دیدن آن داستانهایی را که مناسب تر از آن نیستند ، به جای مسدود کردن آنها ، یک لیست دوست نزدیک اینستاگرام ایجاد کنید.

نحوه انسداد کسی در برنامه اینستاگرام
این احتمالاً رایج ترین روش برای انسداد کسی است. خوشبختانه ، این دردسر رایگان است! بیایید وارد شوید.

1. به پروفایل اینستاگرام خود بروید
هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام ، روی نماد humanoid در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. این شما را به پروفایل خود می رساند.

2. روی دکمه منو ضربه بزنید
هنگامی که در نمایه خود هستید ، دکمه ای را در گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید که به نظر می رسد سه خط افقی (و ممکن است یک اخطاریه داشته باشد که مدتی از آن غافل بوده اید).

3. از نوار کناری فهرست “تنظیمات” را انتخاب کنید
از نوار کناری که در سمت راست ظاهر می شود ، “تنظیمات” را انتخاب کنید. به راحتی می توانید در پایین نوار کناری از دست دهید.

4. “حسابهای مسدود شده” را انتخاب کنید
به قسمت “امنیت و حفظ حریم خصوصی” در تنظیمات بروید. گزینه دوم “Accounts Blocked” را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید.

5- حسابی را که می خواهید انسداد کنید انتخاب کنید
برای این مثال ، دوست خوبم Blake Lively (آه ، آرزو می کنم) را مسدود کردم. بنابراین من اکنون مشخصات وی را انتخاب خواهم کرد.

6. روی “رفع انسداد” ضربه بزنید
با کلیک روی نام وی ، شما را به صفحه پروفایل خود می برد. دکمه آبی بزرگ را که می گوید “Unblock” را مشاهده خواهید کرد. کلیک کنید!

7. روی “رد کردن” کلیک کنید
یک پنجره بازشو ظاهر می شود و به شما اطلاع می دهد که می توانید هر زمان که بخواهید دوست خود را دوباره مسدود کنید. جلو بروید و روی “رد کردن” کلیک کنید تا از پنجره خارج شوید.

اکنون به پروفایل خود در اینستاگرام دوستان خود باز می گردید. متوجه خواهید شد که اکنون دکمه آبی می گوید “دنبال کنید” و اگر دوست شما یک حساب خصوصی در اینستاگرام دارد ، نمی توانید هیچ یک از عکسهای وی را ببینید.

این زمانی است که شما باید آن را مک کنید و به “دنبال” ضربه بزنید تا بار دیگر با دوست خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه انسداد کسی در اینستاگرام بر روی دسک تاپ
اگر نمی توانید از طریق تلفن خود به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید ، نگران نباشید ، این کار از طریق وب سایت اینستاگرام روی دسک تاپ قابل انجام است. با این حال ، کاملاً متفاوت از روند موبایل است.

PS اگر ترجیح می دهید از رایانه خود از طریق تلفن خود استفاده کنید ، در اینجا نحوه ارسال در اینستاگرام از رایانه آورده شده است.

1. به پروفایل کاربر مسدود شده بروید

نسخه دسک تاپ همان دکمه منو را در پروفایل شما ندارد. برای رسیدن به صفحه پروفایل آنها باید نام پروفایل کاربر را در نوار جستجو جستجو کنید.

توجه: در بعضی موارد ، اینستاگرام به شما امکان نمی دهد نمایه ای را که مسدود کرده اید بیابید. این اتفاق زمانی رخ داد که بعد از مسدود کردن او سعی کردم حساب Blake Lively را پیدا کنم. در هیچ یک از جستجوهای من ظاهر نشد.

اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد ، تسخیر خواب داخلی خود شوید و تصویری را پیدا کنید یا شخصی را که مسدود کرده اید در آن نظر دهید اظهار نظر کنید. در این مورد ، من به یک حساب طرفدار Blake Lively رفتم و تصویری پیدا کردم که این حساب برچسب گذاری شده استblakelively در وقتی روی برچسب کلیک کردم ، به پروفایل او آورده شدم.

2. روی “رفع انسداد” کلیک کنید
پس از برداشتن پروفایل ، دکمه آبی ‘Unblock’ را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید

3. روی “رد کردن” کلیک کنید
در پنجره بازشو ، که می دانیم می توانید در هر زمان که بخواهید دوباره مسدود شوید ، روی “رد کردن” کلیک کنید. شما اکنون به پروفایل کاربر بازگشتید ، و اگر می خواهید می توانید دوباره آنها را دنبال کنید!

شما با موفقیت شخصی را در اینستاگرام مسدود کرده اید!
به یاد داشته باشید که رفع انسداد کسی به شما اعلانی مبنی بر رفع انسداد آنها ارسال نخواهد کرد. با این وجود ، پیروی از آنها دوباره وقتی ممکن است فکر کنند شما پیرو پیروزی بوده اید ممکن است تسویه حساب شود. اما اگر آماده باشید که اجازه دهید دوباره آنها را به زندگی خود بازگردانید ، ارزش بی حوصله بودن را دارد!

برای محتوای بیشتر در اینستاگرام ، همه چیزهایی را که باید درباره حریم شخصی اینستاگرام بدانید ، نحوه تغییر رمز ورود اینستاگرام خود و بهترین نکات استراتژی هشتگ اینستاگرام را بررسی کنید.

سوال دیگری در مورد استفاده از اینستاگرام دارید؟
شما شانس دارید! سؤال خود را با انجمن G2 به اشتراک بگذارید و از یک کاربر متخصص اینستاگرام پاسخ شخصی بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *