قرار دادن گوگل مپ در سایت|مشکلات طراحی سایت

حل مشکلات طراحی سایت|سوالات وردپرس

در این پست می خوام نحوه ی قرار دادن گوگل مپ در سایت رو آموزش بدم , همون طور که می دونید یکی از خدمات گوگل نقشه و موقعیت جغرافیایی هستش که می تونید با استفاده از این سرویس گوگل مکان جغرافیایی خودتون رو در سایت قرار بدید.

چرا باید گوگل مپ ( google map ) را در سایت خود قرار دهیم ؟

سایت هایی که به گوگل مپ نیاز دارن که می خواهند در مشتریان خود اعتماد ایجاد کنند , این مورد برای هر سایتی متفاوت است فکر کنید که شما یک شرکت بزرگ دارید و هر زمینه ی کاری دیگر با قرار دادن گوگل مپ در سایت خود می توانید محل کار یا شرکت خود را برای مشتریان و بازدید کننده هاتون به نمایش بزارید.

نحوه ی قرار دادن گوگل مپ در سایت

برای این کار ابتدا به آدرس google map برید و منطقه ی جغرافیایی خود را پیدا کنید مناطق معروف را می توانید search کنید مثلا ( ایران , تهران , تهران پارس ) در این صورت تهران پارس برای شما نمایش داده میشه به این صورت آدرس خود را پیدا کنید , اگر منطقه ی خود را در گوگل مپ ندارید می توانید خودتان آن را درست کنید , برای این کار روی نقشه منطقه را پیدا کنید و دقیقا روی منطقه ی مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه ی whats here? یا direction to here رو بزنید , بعد یه علامتی برای اون منطقه قرار داده میشه روی اون علامت کلیک کنید در سمت چپ صفحه می توانید برای منطقه ی خودتون نام و توضیح بنویسید و برای گوگل ارسال کنید.
بعد از اینکه منطقه جغرافیایی مشخص شد , در سمت چپ صفحه دو دکمه قرار داره یکی با اپکون پرینتر برای پرینت صفحه و یکی هم آیکون زنجیر هستش که نشانه ی لینک اون آدرس انتخابی شماست روی ایکون زنجیر کلیک کنید کنارش یه کادر ظاهر میشه مثل تصویر زیر
نحوه ی قرار دادن گوگل مپ در سایتدر این کادر ظاهر شده دو تا کد به شما میده یکی لینک منطقه هستش و یکی هم کد iframe شما برای قرار دادن نقشه ی گوگل در بین کدهای سایتتون باید از کد iframe یعنی کد دوم استفاده کنید که به صورت پیش فرض عرض و طولی براش در نظر گرفته شده برای سفارشی سازی می تونید روی متن زیرش Customize and preview embedded map کلیک کنید و در صفحه ای که ظاهر میشه نحوه ی نمایش رو شخصی سازی کنید. اگر آدرس را ( مکان جست و جو ) نگاه کنید می بینید که منطقه ی شما با چه نامی قابل جست و جو هستش. این مورد رو یادتون باشه در ادامه لازم داریم.
برای قرار دادن نقشه ی گوگل مخصوص سایت های وردپرس میشه از روش بالا استفاده کرد و همچنین برای راحتی کا می تونید از افزونه های وردپرس هم استفاده کنید.

قرار دادن گوگل مپ در ابزارک های سایت با افزونه Google Maps Widget

ابتدا باید افزونه ی Google Maps Widget رو از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید , بعد از نصب و فعال سازی کافیه به قسمت ابزارک های وردپرس برید و ابزارک مربوط به نقشه گوگل را در مکان مناسب قرار بدید و تنظیمات لازم رو انجام بدید  آدرس و عرض و ارتفاع همون آدرسی که در بالا گفتم یادتون بمونه
قرار دادن گوگل مپ در ابزارک های سایت با افزونه ی Google Maps Widgetاطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و ذخیره.
آرزومند بهترین ها برای شما…

کمک رایانه
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

1 دیدگاه دربارهٔ «قرار دادن گوگل مپ در سایت|مشکلات طراحی سایت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *