آموزش متدولوژی و روش طراحی وب سایت گام به گام

  1. خانه
  2. مشکلات نرم افزار
  3. آموزش متدولوژی و روش طراحی وب سایت گام به گام

هم اکنون تمامی کارشناسان امداد رایانه آنلاین میباشند. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی و پشتیبانی با ما تماس بگیرید

به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

آموزش متدولوژی و روش طراحی وب سایت گام به گام – کمک رایانه
مقدمه

ماهيت وب

بيشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحي وب مي پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبليغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اينترنت براي شما ايجاد تجارت ونيز قابليتي براي ارتباط نزديک ارائه مي دهد .
کاربران ميتوانند اطلاعات و محصولاتي را که در خور نيازشان ميباشد را پيدا کنند.
اينترنت معمولي ترين رسانه واسطه اي است که کاربر را آماده ميسازد که تصميم بگيرد که چه اطلاعاتي را ميخواهد و بايد براي رسيدن به آن به کجا مراجعه کند. اين امر باعث ميشود که بر خلاف رسانه هاي انتشاري، اينترنت يک رسانه تبادلي ( دو طرفه ) تلقي شود.
اکثراً رسانه ها تاثير گذار هستند و هدف آنها ايجاد علاقه کافي است تا اينکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.
ماهيت خواندن يک مجله و يا ديدن برنامه هاي تلويزيون ذاتي و بالفطره نيست و معمولاً کار انفرادي است. در اصل عمل خواندن مطبوعات يا تماشاي برنامه هاي تلويزيوني بالفطره عملي تبادلي نيست و در حقيقت بين عمل خواندن يا تماشاي تلويزيون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بينندگان ، گرفتن اطلاعات از طريق خواندن يک کتاب يا مجله يا تماشاي برنامه تلويزيون است. ( بصورت يک طرفه)
بنابراين ايجاد اطلاعات جهت رسانه هاي گروهي به راهکارهاي متفاوت تري نسبت به ايجاد اطلاعات مربوط به اينترنت نياز دارد.
مشاهدات بي عيب اينترنت مانند ثبت رويداد بر روي مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت ديگر انجام يک داد و ستد و تبادل مي باشد.
بعلاوه با اين طبيعت، اينترنت نميتواند بصورت خطي عمل کند. اگر کاربر تصميم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا بايد به سايت راهنمايي و هدايت شود، و سپس براي تجارت در سايت بماند و گردش کند و در پايان دوباره به سايت بازگردد و نيز بايد در نظر داشت که کاربر ميتواند براي انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سايت ديگري مراجعه نمايد.

ابزار ها و تکنولوژي

سالها مذاکرات زيادي درباره اينکه چه ابزارهاي خاصي در فرايند گسترش وب استفاده ميشود، وجود داشت. به هر جهت امروزه خيلي از ابزارهاي ويرايشگر وب در رده هاي چهارم و پنجم قرار گرفتند. اين مذاکرات بيشتر پيرامون آن بود که طراحان وب از کدام ابزارها استفاده کنند
بطور ايده آل ترکيب کدهاي دستي و WYSIWYG بهترين گزينه از نقطه نظر توسعه امروزي است. انجام اين عمل ساده زمان زيادي براي توسعه يک سايت HTML با کد نويسي را ميگيرد. احتياجات به روز رساني اطلاعات مستلزم آن است که بين صفحه وب و يک سايت محلي اتحاد و پيوستگي ايجاد شود. امروزه WYSIWYG از استاندارد خارج شده است.
و از Dream Wearer , Front Page استفاده ميشود. در آينده ميتوانيد تشکيلات خود را به آخرين درجه پيشرفت برسانيدو همواره با زمان جلو رويد.
ولي وب يک رسانه خطي نيست و به همين سبب خواص متفاوت تري دارد و هنگامي که در داد وستد از آن به عنوان يک قالب خطي استفاده شود خواص متفاوتي از خود بروز ميدهد. بيشترين ويژگي متفاوت وب در برقراري ارتباط دو طرفه با کاربران ميباشد. صنعت چاپ نميتواند مشاهدات کاربران را بصورت فرم تخصصي در آورد. ودر يک جمله ديگرميتوان گفت رسانه وب ميتواند امکانات ارتباط دو طرفه را به بهترين صورت انجام دهد و براي کاربر فرم شخصي ايجاد کند. و اين پديده يک ارتباط مستقيم بين تجار و کاربران(خريداران) را برقرار مي کند .در طي اين دوره شما از ابزارهاي زيادي در توسعه صفحات وب بهره خواهيد گرفت اما توجه داشته باشيد که هدف از اين دوره کامل کردن مهارت شما در تمامي اين زمينه ها بصورت حرفه اي نيست بلکه هدف از اين دوره آگاهي شما از امکاناتي است که هر کدام از اين ابزارها به شما ميدهند و اين شما هستيد که در نهايت تصميم گيرنده اصلي خواهيد بود که کدام ابزار فوايد بيشتري براي نظام مند شدن مقاصدتان دارد.
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

ارسال پرسش

در صورتی که سوال و یا مشکلی دارید میتوانید با تکمیل فرم زیر و دریافت کد پیگیری پاسخ آن را از کارشناسان امداد رایانه دریافت کنید

 

شماره وارد شده خصوصی خواهد ماند و برای ارتباط با شما استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست