آموزش بک آپ گیری از گوشی اندروید – بک آپ گیری از مخاطبین

در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه بک آپ گیری از گوشی های اندروید صحبت نماییم و با روش های بک آپ گیری از اطلاعات اشنا شویم.

اولین نکته در مورد بک آپ گیری گوشی های اندروید این می باشد که باید بدانیم ما قرار است از چه اطلاعاتی بک آپ بگیریم.ما می توانیم از تمام اطلاعاتی که روی گوشی ما ذخیره شده است را بک آپ گیری نماییم. اما باید اول به این نکته توجه کنیم که چه اطلاعاتی برای ما ضروری می باشد که از آنها بک آپ بگیریم و با توجه به نیاز هایی که ما داریم روش مناسب بک آپ گیری را انتخاب می نماییم.

اولین اطلاعاتی که می توانیم از آنها بک آپ بگیریم دیتا هایی مانند عکس و فیلم و موزیک هایی می باشد که روی گوشی اندرویدی ما ذخیره شده است. با توجه به اینکه این اطلاعات معمولا بسیار حجیم می باشند و اگر برای شما این اطلاعات بسیار مهم می باشد مانند عکس ها و فیلم های شخصی باید بهترین راه را برای بک آپ گیری از آنها انتخاب نماییم که برای بک آپ گیری از این اطلاعات راحت ترین روش استفاده از انتقال این اطلاعات به هارد های اکسترنال می باشد می باشد اما استفاده از این روش دارای مزایا و معایبی می باشد که معایب آن این موضوع می باشد که با نگهداری انها ممکن است در بلند مدت مشکل ساز باشد و در صورتیکه هارد شما با مشکلات سخت افزاری مواجه شود شما اطلاعات خود را از دست خواهید داد.

اما روش دیگری برای بک آپ گیری از اطلاعات حجیم کامپیوتر شما وجود دارد می توانید استفاده نمایید بک آپ گیری روی گوگل درایو می باشد. با استفاده از فضای ذخیره سازی گوگل شما می توانید اطلاعات در حجم متوسط بک آپ گیری نمایید امام مشکل دیگری که این روش دارد نیز این می باشد که برای بک آپ گیری محدودیت حجمی وجود دارد.

همچنین شما میتوانید با ورود به بخش تنظیمات گوشی خود و بخش account یک اکانت گوگل به گوشی خود معرفی نمایید و سپس می توانید روی گزینه سینک کلیک نمایید و بعد از آن از شما خواهد پرسید که چه اطلاعاتی قرار است سینک شود که شما در این قسمت حتما باید تیک کانتکت را بزنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *