مشکلات گوشی شیائومی

موبایل کمک – حل مشکلات گوشی شیائومی

با پشتیبانی حرفه ای ما دیگه نگران مشکلات رایانه ای نباش!

پاسخگوی شما هر روز از ساعت 9 صبح الی 23

امروزه گوشی های متنوعی با برندهای مختلف و مدل های مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی است ، اما ما در این مقاله قصد داریم که در رابطه با مشکلات گوشی شیائومی با شما عزیزان صحبت کنیم .

حتما تا به حال برای همه شما عزیزان در هنگام خرید گوشی موبایل این سوال پیش آمده است که چه گوشی بخرم ؟ اگر قصد خرید گوشی شیائومی را داشته اید حتما برایتان این سوال پیش آمده است که کدام گوشی شیائومی را بخرم ؟ آیا می خواهید مشکلات گوشی شیائومی نوت 8 را بدانید ؟ آیا می خواهید بدانید بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران کدام است ؟ آیا می خواهید بدانید که چرا گوشی شیائومی هندزفری ندارد ؟

همچنین در این مقاله ما در رابطه با موضوعات ، حل مشکلات گوشی شیائومی ، مشکلات گوشی شیائومی رد می 8  و مشکلات گوشی رد می نوت 8 پرو هم صحبت می کنیم .

اگر شما هم در گروه افرادی هستید که سوالات فوق برایتان پیش آمده است ، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را به دقت مطالعه نمایید .

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران  : ( کدام گوشی شیائومی را بخرم ؟ )

بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران عبارت اند از :

  • گوشی شیائومی می نوت 10
  • گوشی شیائومی می 10 پرو
  • گوشی شیائومی می 9
  • گوشی شیائومی می 9 اس ای
  • گوشی شیائومی می میکس 3
  • گوشی شیائومی می 8 پرو
  • گوشی شیائومی رد می نوت 8
  • گوشی شیائومی رد می نوت 7

مشکلات گوشی شیائومیمشکلات گوشی شیائومی :

مشکلات گوشی شیائومی نوت 8 : (معایب گوشی شیائومی نوت 8 )

برخی از مشکلات گوشی شیائومی نوت 8 را در این بخش برای شما عزیزان شرح می دهیم .

  • داغ شدن این نوع از گوشی های شیائومی یکی از معایب آنهاست .
  • باتری گوشی های نوت 8 شیائومی ضعیف است .
  • رابط کاربری این نوع گوشی ها نیز پر از لگ است .
  • این مدل از گوشی ها به صورت ناگهانی خاموش می شوند .
  • اپلیکیشن های این گوشی ها گاهی اوقات کند باز می شود .
  • نمایشگر این مدل از گوشی ها ممکن است ترک بردارد و یا تاچ آن از کار بیفتد .
  • اپلیکیشن های آن از پلی استور دانلود نمی شود .

مشکلات گوشی شیائومیمشکلات گوشی شیائومی رد می نوت 8 پرو : (معایب گوشی شیائومی رد می نوت 8 پرو )

مشکلات رایج گوشی شیائومی مدل رد می نوت 8 پرو عبارت اند از :

  • صفحه نمایشگر LCD : با توجه به قیمت بالای این گوشی ها داشتن صفحه نمایش LCD  برای آنها یک نقطه ضعف محسوب می شود  .
  • لنز دوربین با کیفیت پایین : در این مدل از گوشی ها فقط دوربین اصلی کیفیت بالایی دارد و دو لنز دیگر آن از کیفیت بالایی برخوردار نیستند .
  • رابط کاربری MIUI : در این نوع از رابط کاربری تبلیغات بسیار زیادی نشان داده می شود که بسیار آزاردهنده است و این مشکل یکی دیگر از نقطه ضعف های این مدل از گوشی های شیائومی است .
  • پردازنده مدیا تک : چهارمین مشکل این مدل از گوشی های شیائومی نیز دارا بودن پردازنده مدیا تک است  ، که این نوع پردازنده در ابتدا سرعت عملکرد خوبی دارد و در بازی ها نیز خوب عمل می کند ، اما با گذشت زمان کمی از سرعت آن کم می شود و زودتر از پردازنده های دیگر داغ می کند .

مشکلات گوشی شیائومیمشکلات گوشی شیائومی رد می 8  : (معایب گوشی شیائومی رد می 8 )

  • صفحه نمایش LCD
  • رابط کاربری MIUI

چرا گوشی شیائومی هندزفری ندارد ؟

قابلیت اتصال هدفون و هندزفری به گوشی یکی از نکات کاربردی در گوشی ها می باشد ، اما

سوالی در این بخش برای عده زیادی پیش می آید که چرا گوشی شیائومی هندزفری ندارد ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که یکی از مشکلاتی که گوشی های شیائومی دارند این است که این مدل از گوشی ها هندزفری ندارند .

در رابطه با این مشکل شرکت شیائومی علت نداشتن جک هدفون را اینگونه اعلام کرده است که این شرکت با عدم تعبیه جک هدفون بر روی این نوع از گوشی ها خواسته است تا فضا را برای قطعات ارزشمند دیگری باز نگه دارد و به جذابیت این گوشی ها بیفزاید .

اما لازم به ذکر است که این گوشی ها دارای یک سیم تبدیل هستند که امکان اتصال به هدفون های امروزی را برای این مدل از گوشی ها فراهم می کنند .

مشکلات گوشی شیائومی حل مشکلات گوشی شیائومی :

برخی از مشکلات گوشی شیائومی قابل حل می باشد . برای حل بسیاری از مشکلات اعم از : مشکلات نرم افزاری می توانید به وب سایت های مختلف از جمله وب سایت www.123pc.ir مراجعه کنید و مقالات مختلف در خصوص گوشی های شیائومی را مطالعه کنید تا هم از بروز مشکلات در این نوع از گوشی ها جلوگیری به عمل آورید و هم اینکه در زمان مواجهه با مشکلات بتوانید این مشکلات را خودتان حل نمایید .

همچنین می تواند از قابلیت  مشاوره تلفنی این وب سایت استفاده کنید و با یک تماس تلفنی به این مجموعه و صحبت با کارشناسان این مجموعه به راحتی مشکل گوشی خود را حل نمایید .

کلام آخر :

در این مقاله سعی داشتیم تا برخی از مشکلات مدل های مختلف گوشی های شیائومی را برای شما دوستان عزیز مورد بررسی قرار دهیم . امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .

دوستان عزیز در انتهای این مقاله پیشنهادی به شما داریم. چنانچه در رابطه با تعمیر رایانه ، تعمیر موبایل نیاز به کمک داشتید به وب سایت WWW.123PC.IR مراجعه کنید . همچنین توسط این سایت می توانید مقالات آموزشی و علمی زیادی در رابطه با گوشی و کامپیوتر مطالعه کنید .

از دیگر قابلیت های این وب سایت نیز امکان مشاوره تلفنی می باشد که این امر برای عده زیادی از افراد بسیار کاربردی می باشد . پس با مراجعه به این وب سایت با ما همراه باشید .

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

23 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات گوشی شیائومی»

  1. سلام من هر زمان در اسکایپ یا ایمو باشم گوشیم زنگ بخوره قطع میشه صدام برای همه باید صبر کنم تا تماس قطع شه اما در آیفون این حالت نبود ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. امیر ابوترابی

      سلام نیلوفر عریر
      حهت رفع مشکل با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا نسبت به آزمون خطا حل بشه .

  2. با سلام

    گوشی من ۱۲.۵.۸ است.
    مدتی است رای ساعت ۱۵ از گوشی من صدای صوت «بسم الله الرحمن الرحیم» می آید و هر روز تکرار می شود .

    فکر کردم شاید مال اپلیکیشن تقویم است .
    آن را پاک کردم ولی همچنان این صوت در همان ساعت پخش می شود.
    لطفا راهنمایی بفرمایید که این ایراد از کجا آمده و چگونه آن را رفع کنم

    1. امیر ابوترابی

      سلام پویا عزیز
      دو راه برای حل مشکل شما وجود داره
      1- چک کردن لیست برنامه ها از setting گوشی و حذف کلیه برنامه های تقویم و…
      2- ریست کردن تنظیمات گوشی

  3. سلام خسته نباشید چرا تو شیایومی ۱۱ تی پرو برنامه ای یهو خودش خود به خود پاک میشه؟ باد صبا داشتم و فک میکنم زد ویروس داره و خوده گوشی خود به خود پاک کرد برنامه رو. باید چیکار کرد ک گوشی خودش خود به خود برنامه ای پاک نکنه؟

  4. سلام
    من رمزعبور فضای دوم گوشیمو فراموش کرده بودم
    از طریق حساب mi واردش شدم
    ولی هیچی توش نبود
    ۳۰ گیگ عکس وفیلم داشتم که هیچی توش نبود
    دلیلش چی بود😭😭😭💔💔💔💔💔

  5. سلام ببخشید گوشی من pocoایکس فور پرو هستش میخواستم بدونم خطر منفجر شدن این گوشی یا گوشی های دیگر شیامی هم هست یا نه نگرانم

  6. سلام
    واسه باز کردن آلبوم خصوصی احتیاج به گذرواژه حفاظت خصوصی میخواد که به شکل الگو هستش درصورتی که من از قبل هیچ الگویی رو تعریف نکردم چطور باید آلبوم خصوصی رو باز کنم نمی‌خوام تنظیم کارخانه بزنم

  7. سلام خسته نباشید گوشیم پوکو x3 nfc وقتی میزارمش‌رو‌۴ جی‌ اصلا کار نمیکنه فقط باس رو ۳جی باشه میزاری رو ۴جی‌ دوتا فلش چشمک زنش خاموش‌ میشه تنظیمات در قالب نقطه اتصال و حالت شبکه و ساعت و دی ان اس و اینارو امتحان کردم حل نشد لطفا راهنمایی کنید

  8. سلام من گوشیم پوکو x3pro هست الان mui 14 اومده ولی برای گوشی من اپدیت نیومده نمیدونید مشگل چیه فیلتر شکنم امتحان کردم نشد

  9. سلام من گوشیم پوکوx3هست .یباره می پلییر گوشیم تصویرش سیاه سفید شده و رنگی نیست. نمایندگیم بردم کفت ریست کن.ولی من کلی دیتا دارم نمیتونم. چه میشه کرد؟

  10. با سلام بنده یه گوشی redmi note 11 هفته پیش خریدم میخواستم بدونم چرا آپدیت اندروید ۱۲ براش نیومده؟

  11. سلام. گوشی بنده شیائومی نوت 8 هست دیشب شارژش ده درصد بود بهینه سازی باتریو روشن کردم وتاصبح تواین حالت بود که صبج شده بود یک درصد تا اومدم بزنم به شارژ کلا خاموش شد وروشن نمیشه همون یک درصد هم تموم شد وباوجود اینکه تو شارژه علامت شارژشدن میاد ولی روشن نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنین

  12. سلام
    من گوشی ردمی نوت ده دارم من وقتی برنامه همزاد درست می کنم بعد از این که درست شد داخل اون برنامه همزاد نمیره و میگه دیتا دانلود نشده چیکار کنم

  13. سلام. من گوشی پوکو x3 دارم. متاسفانه وقتی که به اینترنت وصل میشه، یه برنامه ی سیستمی به اسم analytics هر روز 2 الی 3 گیگ حجم اینترنت مصرف میکنه و هرکاری میکنم نمیتونم مصرف نتش رو محدود کنم یا برنامشو پاک کنم. البته تو تنظیمات برنامش تونستم مصرف نت دیتاش رو غیر فعال کنم ولی مصرف نت مودم یا وای فای اصلا غیرفعال نمیشه. فورس استاپ یا خاموش کردن همگام سازی خودکار هم کارساز نبوده. ماه های گذشته این مشکلو نداشت ولی این ماه اینطور شده. یه گوشی شیائومی دیگه دارم، نوت 9s ولی اون اصلا برمانه ی analytics ش اینطوری مصرف نمیکنه. چیکار باید کنم؟

  14. مهدی صالح

    سلام و خسته نباشید…
    من گوشیم ردمی نوت ۹ هستش و MIUI 12 هم هست من یه بار گوشیمو ریست کردم و کرکره اعلانات جدید رو که قبلا می آورد بعد از ریست دیگه نمیاره نمیدونم پریده یا چی شده میشه کمکم کنید بازم بیاد؟؟

    1. سلام من وقتی صدام رو ضبط می کنم از طریق گوشیم و می خوام اون رو از طریق یه برنامه ارسال کنم میبینم که اون صدا وجود نداره که بتونم ارسالش کنم. چکار کنم؟

  15. سلام
    نوت 9 پرو دارم
    داخل گوشیم هیچ فیلمی نیست ولی داخل اطلاعات حافظه میگه 11GBفیلم دارید باید چکار کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *