خدمات کامپیوتر در محل – خدمات و تعمیر کامپیوتر فوری در سراسر تهران

در این مقاله قصد داریم به معرفی مرکز خدمات کامپیوتر در تهران شرکت امداد رایانه بپردازیم. خدمات کامپیوتر در محل از مهمترین نوع تعمیر رایانه می باشد که کلیه مشکلات کامپیوتری شما اعم از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری قابل حل می باشد. در این مدل از خدمات تکنسین تعمیرکار کامپیوتر پس از گفت و گو با شما و مطلع شدن از مشکلات سیستم کامپیوتری شما در محل شما حاضر شده و اقدام به حل مشکلات سیستم شما خواهد نمود.

از نکات مهم خدمات کامپیوتر در محل این می باشد که شما باید حتما مشکلات کامپیوتری خود را به صورت کامل و واضح به تکنسین توضیح دهید که تمام تجهیزاتی که برای تعمیر کامپیوتر شما لازم است توسط تکنسین به محل شما اورده شود و می تواند با سرعت کار تعمیر کامپیوتر شما را انجام دهد.

چه خدماتی در مرکز خدمات کامپیوتر در محل ارائه می شود؟

خدمات کامپیوتر در تهران کلیه نیاز های شما در زمینه تعمیر سخت افزار و نرم افزاری کامپیوتر برآورده می کند و شما کافی است با شماره های شرکت تماس برقرار نمایید تا تعمیرکار به محل شما آمده و کلیه خدمات را به شما ارائه دهد.در ادامه مقاله به کلیه موارد تعمیر کامپیوتر در تهران اشاره می شود:

1- تعمیر سخت افزاری کامپیوتر:

تعمیر مادربورد کامپیوتر: یکی از قطعاتی که گهکداری دچار مشکل شده و معمولا رفع مشکلات و تعمیر آن کار ساده ای نمی باشد مادربورد کامپیوتر می باشد. در بعضی از موارد تعمیر مادربورد چندان به صرفه نمی باشد و اگر اقدام به تعویض مادربورد نمایید به صرفه تر می باشد:
رفع مشکل عدم شناسایی هارد دیسک: یکی از مشکلاتی که در درخواست های تعمیر مشتریان بسیار دیده شده است مشکل عدم شناسایی هارد دیسک می باشد که این موضوع علت های مختلفی ممکن است داشته باشد که از جمله آنها مشکلات سخت افزاری می باشد که یا خود هارد دچار مشکلات سخت افزاری شده است و یا اینکه کابل های آن دچار مشکل شده اند که در اینصورت می توان به تعویض آنها اقدام نمود همچنین عدم شناساسی هارد ممکن است علت نرم افزاری داشته باشد.
عیب یابی و حل مشکل رم کامپیوتر: 
تعمیر دی وی دی رابتر کامپیوتر
حل مشکل گرافیک های کامپیوتر
حل مشکل عدم تصویر دهی کامپیوتر
تعمیر موس و کی برد رایانه
تعمیر ال سی دی و ال ای دی های کامپیوتر

2- دیگر خدمات مرکز خدمات کامپیوتری تهران

ارتقاء سیستم های کامپیوتری
تعویض هارد معمولی با هارد اس اس دی
اضافه نمودن گرافیک جداگانه به رایانه های شخصی
خرید و فروش کامپیوتر های شخصی

3- خدمات نرم افزاری خدمات تعمیر کامپیوتر

نصب اخرین ورژن آفیس روی ویندوز
نصب انتی ویروس با آپدیت روزانه روی کامپیوتر
نصب نرم افزار وینرر جهت فشرده سازی فایها
نصب نرم افزار خواندن فایل های پی دی اف
دانلود کلیه درایورهای کامپیوتری روی ویندوز از سایت مرجع

4- خدمات شبکه های کامپیوتری مرکز

ساعات کاری مرکز تعمیر تهران

کلیه خدمان مرکز تعمیرات کامپیوتر در تهران از ساعت 9 صبح الی ساعت 18 انجام می شود. و شما می توانید با تماس با مرکز با کارشناسان این بخش تقاضای اعزام کارشناسان تعمیر رایانه در محل را ارائه دهید.

چه میزان زمان طول میکشد که تعمیر کار به محل شما بیاید؟

به صورت معمولی بعد از تماس شما با مرکز، کارشناسان در کمتر از دو ساعت به محل شما اعزام می شود و در محل شما حضور خواهند یافت. اما در شرایطی که تکنسین ها سر پروژه دیگری باشند معمولا این زمان بیشتر شده ولی این مورد حتما به شما منتقل خواهد شد

نحوه درخواست اعزام تکنسین به محل

برای درخواست اعزام کارشناس کافی است با شماره 09351503636 تماس برقرار نمایید.

چه مناطقی از تهران خدمات تعمیر ارائه می شود

در صورتیکه در تهران ساکن می باشید نگران ارائه خدمات کامپیوتر در تهران نباشید چرا که کلیه خدمات تعمیر کامپیوتر در سراسر تهران به شما ارائه می شود.و کلیه مناطق شهر تهران تحت پوشش این خدمات می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *