پشتیبانی واتساپ

ارتباط با ما

تلفن : 9099070545

داخلی پشتیبانی واتساپ : 100

داخلی پشتیبانی واتساپ : 200

پست الکترونیک پشتیبانی واتساپ : 123pc@gmail.com

ساعات پاسخگویی پشتیبانی واتساپ :

به صورت شبانه روزی 24 ساعته

 

 

درباره واتساپ

با توجه به پشیرفت شبکه های اجتماعی و پیام رسان های تجاری در حوزه پیام رسانی و کسب و کار باید بگویین سهم عمده این بازار مربوط به پیام رسان واتساپ میباشد و یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین پیام رسان میان کاربران میباشد که این شبکه با فراهم کردن امنیت برای اپلیکیشن واتساپ و همچنین حریم خصوصی کاربران پیام رسان واتساپ نشان داده است که اهمیت خاصی برای کاربران خود داده است این شبکه طبق اعلام پشتیبانی واتساپ با رمز نگاری کردن پیام های دو طرفه و امداد رایانه (123pc) ساعته به کاربران از پشتیبانی واتساپ این امکان را فراهم کرده که کلیه مشکلات و سوالات از طریق تیکت زدن به پشتیبانی واتساپ برطرف شود .

 

 

برقراری ارتباط با پشتیبانی واتساپ و پشتیبانی واتساپ تجاری

در صورت بروز هرگونه مشکل شما میتوانید با پشتیبانی واتساپ ارتباط برقرار کنید  که نوع ارتباط با این مرکز را به شما کاربران عزیز توضیح خواهیم داد.

1- اولین مرحله در پشتیبانی واتساپ شما می توانید با مرکز هلپ سنتر و میز خدمت امداد رایانه (123pc) ارتباط برقرار کنید و نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنید که این نوع ارتباط با مجموعه هلپ دسک سریس امداد رایانه (123pc) به دو صورت انجام میشود که در ادامه به دو روش آن میپردازیم :

 

الف ) ارتباط با پشتیبانی واتساپ شرکت هلپ دسک ، امداد رایانه از طریق تماس تلفنی ار سراسر کشور با تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070545 کارشناسان این مجموعه به صورت شابانه روزی هرروز هفته حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما هستند .

 

ب ) ارتباط از طریق پست الکترونیک با پشتیبانی واتساپ شرکت هلپ دسک سرویس ، امداد رایانه (123pc) شما می توانید با زدن تیکت به این شرکت از طریق پست الکترونیک از کارشناسان مجموعه راهنمایی دریافت کنید و در صورت لزوم پشتیبانی لازم برای شما کاربران عزیز انجام شود

پست الکترونیک پشتیبانی واتساپ : 123pc.ir@gmail.com

 

 

2- در مرحله دوم نیز با روش های مختلف تیکت زدن میتوانید با مرکز رسمی پشتیبانی واتساپ ارتباط حاصل نمایید که به شرح زیر میباشد :

الف ) ارتباط با پشتیبانی واتساپ از طریق تیکت support داخل اکانت شما که در صورت وجود مشکل مجموعه واتساپ این امکان را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است تا در صورت نیاز نسبت به هر نوع پشتیبانی در پایین صفحه پیام رسان واتساپ خود با زدن و وارد شدن به بخش support مشکل خود را به مرکز رسمی پشتیبانی واتساپ توضیح داده و نسبت به آن پاسخ از پشتیبانی واتساپ دریافت کنید لازم به ذکر است پاسخگویی از پشتیبانی واتساپ بعد از چک کردن اکانت پیام رسان واتساپ شما و شماره تلفن اکانت واتساپ توسط واحد فنی اقدام به پشتیبانی نموده و نسبت به مشکل شما به شما ایمیل خواهد زد شایان ذکر است توجه داشته باشید که تیکت شما به پشتیبانی واتساپ از طریق ایمیل شما امکان پذیر خواهد بود و دریافت پاسخگویی  کارشناسان واتساپ نسبت به همان ایمیل خواهد بود .

مرکز رسمی پشتیبانی واتساپ :

whatsapp.com/contact

 

ب ) روش دوم ارتباط با پشتیبانی مرکز رسمی واتساپ توسط آیدی های زیر میباشد که نسبت به هرکدام توصیحات لازم داد خواهد شد :

1- پشتیبانی واتساپ :

support@support.whatsapp.com

2- پشتیبانی واتساپ تجاری :

smb_web@support.whatsapp.com

3- پشتیبانی واتساپ در دسترسی و فناوری :

accessibility@support.whatsapp.com

 

دانلود اپلیکیشن واتساپ

لازم به ذکر اسن این پیام رسان در نسخه های متفاوتی روانه بازار شده که دسترسی به این پیام رسان آسان تر شده و همچنین کاربران نسبت به نیاز خود در هر سیستمی میتوانند این اپلیکیشن را برای هرگونه سیستم android  یا ios و حتی نسخه web آن را نیز دانلود کنند این امر جهت در کنار یک رابط کاربری آسان برای کاربران این شبکه محبوب فراهم شده است .

 

 

دانلود اپلیکیشن اندروید واتساپ

این نسخه از پیام رسان واتساپ به چند روش قابل دانلود میباشد :

1- از طریق سایت پیام رسان واتساپ

whatsapp.com

 

 

2- دانلود از برنامه گوگل استور ( google play )

play.google.com

 

3-دانلود اپلیکیشن ios واتساپ

www.apple.com/app-store

 

 

4-دانلود نسخه وب واتساپ

whatsapp.com

 

 

آموزش بکاپ از پیام رسان واتساپ

در این قسمت نحوه گرفتن بکاپ را توضیح خواهیم داد در بخش پشتیبانی واتساپ سعی در رفع مشکلات و سوالات متداول کاربران واتساپ در تمامی امور داریم و همچنین در ادامه این بخش همچنین نحوه بازگردانی بکاپ واتساپ را هم آموزش خواهیم داد :

1- مرحله اول : پس از باز کردن واتساپ خود در بالای صفحه منو راست سه نقطه را زده و سپس وارد تنظیمات واتساپ خود بشوید

2- مرحله دوم : در این مرحله ابندا از منو باز شده باید وارد بخش چت بشوید لازم به ذکر است نوع پشتیبان گیری و بکاپ از واتساپ به صورت دو صورت میباشد گزینه اول لوکال پیش فرض ذخیره سازی آن به داخل دستگاه گوشی میباشد که این مدل بکاپ فایل در حافظه اصلی گوشی ذخیره میشود

3- مرحله سوم : بخش دوم از پشتیبان گیری به صورت ایمیل ( gmail ) میباشد که این نوع پشتیبان گیری از واتساپ شامل ذخیره سازی فایل در حافظه ابری جیمیل بوده و به صورت ساده تر و پرکاربرد تر در اختیار شما خواهد بود

4- مرحله چهارم : با انتخاب گزینه بکاپ و پشتیبان گیری واتساپ به صورت ایمیل یا حافظه اصلی پشتیبان گیری شروع میشود .

 

آموزش بازگردانی بکاپ  یا پشتیبان گیری واتساپ

لازم به ذکر است ابتدا از بکاپ گرفتن خود مطمئن شوید و برای همین امر کافی است یک مرحله به عقب بروید و نحوه صحیح گرفتن بکاپ از پیام رسان واتساپ به خاطز بسپارید و بعد از انجام کلیه مراحل سپس نسبت به شرایط خود و سیستم عامل گوشی به بازیابی بکاپ واتساپ ادامه دهید برای آموزش بازگردانی بکاپ پیام رسان واتساپ نسبت به مراحل زیر اقدام بفرمایید :

1- مرحله اول : ابتدا شماره موبیا خود را در واتساپ وارد کرده و سپس بعد از تایید مجوز های لازم وارد مرحله بعد بشوید .

2- مرحله دوم : در مرحله دوم شایان ذکر است بعد از تکمیل فیلد شماره و مشخصات از شما سوال پرسیده میشود بابت بازیابی اکانت خود که باید نسبت به نوع پشتیبان گیری انتخاب کیند

3- مرحله سوم : بخش مربوطه بازیابی اکانت نیازمند انتخاب جیمیل مورد نظر یا آدرس ذخیره سازی فایل بکاپ میباشد

4- مرحله چهارم :بعد از انتخاب فایل مدنظربازیابی بکاپ واتساپ شما انجام خواهد شد .

 

رفع مسدودی پیام رسان واتساپ

شایان ذکر است مسدود شدن اکانت واتساپ یا اکانت واتساپ تجاری میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که این مسدودی ها بر مبنای اقدام هایی خارج از قوانین واتساپ بوده و در این راستا پشتیبانی واتساپ اکانت شما را مسدود خواهد کرد اکثر مسدودی ها با مکاتبه و تیکت با پشتیبانی واتساپ قابل حل میباشد که دلیل مسدودی برخی از آنها استفاده کردن از برنامه های واتساپ غیر رسمی بوده و یا حتی ارسال پیام انبوه به افراد جهت تبلیغات و همکاری و.. یا حتی دعوت کردن بیش از حد و سقف مجاز در گروه واتساپ یا چنل واتساپ که این گزینه هم شامل مسدودی اکانت واتساپ میشود یا ریپورت شدن و گزارش دادن هم موجب این امر میگردد در ادامه بخش پشتیبانی واتساپ تمام موارد فوق با تصاویر و توضیحات ارائه خواهد شد :

 

 

1- این نوع مسدودی واتساپ مبنی بر استفاده از نسخه های غیر رسمی میباشد که در این صورت اکانت واتساپ شما توسط پشتیبانی واتساپ مسدود خواهد شد در صورت رویت این مسدودی باید با کارشناسان پشتیبانی واتساپ تماس بگیرید همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد .

 

 

2- اگر با این ارور موجه شدین مربوط به ارسال انبوه پیام از جانب شما بوده یا حتی دعوت بیش از تعداد مجاز به گروه که باعث مسدودی اکانت میشود در صورت مشاهده این نوع مسدودی میتوانید با زدن گزینه request یا support به پشتیبانی واتساپ ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را در قسمت مربوطه نوشته و تا حد امکان از مشکل خود اسکرین شات گرفته و آن را ارسال کنید بعد از ارسال با پیامی مواجه خواهید شد که اعلام میکند درخواست شما طی 24 ساعت بازنگری میشود و نتیجه به شما اعلام خواهد شد به خاطر داشته باشید که ارسال تیکت به پیام رسان واتساپ در جواب برای رفع مشکل این پیام رسان نزد ایمیل یا جیمیل که آن حساب را ساخته اید پیام راهنمایی دریافت خواهید کرد .

 

آموزش رفع مسدودی اکانت پیام رسان واتساپ

لازم است بدانید این بخش از پشتیبانی اتساپ مبنی بر ساده تر کردن مشکلات کاربران محترم و پشتیبانی ، پاسخگویی ارائه داده شده و به یاد داشته باشید این مراحل توسط کارشناسان پشتیبانی واتساپ تایید شده و به شما کاربران محترم پیام رسان انتقال داده میشود به خاطر داشته باشید تمامی مسدودی ها علت های مختلفی دارن پس یرای رفع مسدودی آنها باید روش های مختلفی را که مربوط به همان نوع مسدودی است انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی مراحل را با دقت انجام دهید:

1- ابتدا باید وارد موتور جستجوگرگوگل بشوید google سپس گزینه پشتیبانی واتساپ را جستجو کنید  (whatsapp support ) سپس بعد از ورود به سایت نسبت به contact  های مختلف که توسط مرکز رسمی واتساپ ارائه شده میتوانید با همان پشتیبانی مربوطه مکاتبه داشته باشید اگر اکانت شما واتساپ باشد میتوانید از قسمت پشتیبانی واتساپ استفاده کنید یا اگر واتساپ تجاری باشد با قسمت پشتیبانی واتساپ تجاری تماس بگیرید حتی اگر نسبت به دسترسی خود هم نیاز به پشتیبانی داشتید میتوانید از گزینه پشتیبانی دسترسی های واتساپ مکاتبه داشته باشید به یاد داشته باشید تمامی مکاتب از طریق ایمیل انجام میشود ( جیمیل ) اگر هم خواستید به تمامی لینک ها دسترسی داشته باشید ابتدای بخش پشتیبانی واتساپ تمامی لینک های مربوطه درج شده و میتوانید مستقیم به آن بخش وارد و مکاتبه کرد .

99 دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی واتساپ – مرکز پشتیبانی واتساپ در ایران»

  1. عارف جنادله

    سلام خسته نباشی واتساپ تجاری از طرف واتساپ مسدود شده بیزحمت حسابم باز کنید ممنونم

  2. سلام شماره من بخاطر اد کردن مخاطب مسدود شد و به یه زحمتی فقط با واتساپ تجاری فعال بود اما الان گوشی عوض کردم میگه شماره شما تأیید نشده
    من هیچ کاری انجام ندادم و این مشکلو دارم من میخواهم از واتساب استفاده کنم

  3. فریده عیدانی

    سلام
    از زمانی که واتساپ بیزنس رو آپدیت کردم
    تاریخ و ساعت واتساپ م بهم ریخته
    حتی استوری بزارم .. حذف میشه

    گفتن از فیلترشکن
    چند تا عوض کردم..حتی یه فیلترشکن خریدم
    اما تاثیری نداشت
    بگید باید چکار کنم
    سپاس

  4. سلام و عرض ادب خدمت شریف تان . شب بخیرو. خدا قوت. واتس اپ بنده چند ساعتی است که ساعت بازدید دیگران را نشان نمی دهد و به جای ساعت این عبارت را نشان می دهد : last seen 12 Nov 1997 . اما ساعت بازدید من برای دیگران به درستی قابل مشاهده است . خواهشمندم لطف نموده و راهنمایی بفرمایید.متشکرم . برقرار باشید.

  5. سلام
    واتساپ من میگه از نسخه اصلی استفاده کنم الانم نسخه اصلی دان کردم ولی همچنان مسدوده چکار کنم؟

  6. سلام نزدیک دوهفته هستش واتساپ مسدودشده می تونید به بنده راهنمایی کنید تا بتونم مشکل واتساپ حل بشه ممنون میشم

    1. سلام من وات ساپم یک سال هست که درست نمیشه. همیشه یه پیام برام میاد که شماره شما مشمول استفاده از وات ساپ نیس. ثبت شماره جدید انجام دهید به پشتیبانی وات ساپ پیام میدم یه روز درست میشه باز خراب میشه واقعا دیگه خسته شدم برام درستش کنین

  7. سلام لطفاً ازتون خواهش میکنم واتس اون رو از مسدودی در بیارید من فقط مخاطبین رو میخواستم تو گروهم اد کنم واتساپ مسدودم کردم تازه گروه کاری بود ازتون خواهش میکنم درست کنید دیگ هیشکیو اد نمیکنم

  8. ابوذر غلامپور

    با سلام
    واتساپ من مسدود شده
    وبرای استفاده ازواتساپ با این خط اخطار میگیرم که شما با این حساب نمیتوانید وارد واتساپ شوید
    ممنون میشم راهنمایی فرمایید

  9. من واتساپم که مسدود شده میخام برام اوکیش کنید چون کد نمیاد برام ازت ممون میشم اوکیش کنید

  10. قاسم منصوری

    سلام و درود
    واتساپ حساب من را مسدود کرده است، چند بار هم پیام به پشتیبان واتساپ دادم اما خبری نشده، به نظرتون چکار کنم؟

  11. سلام اقا خوب هستین من رحمت الله هستم دو روز میشه که واتساپ من مسدود شده نمیتوانم بازش کنم لطفا برام کمک کنید

  12. پیشتیبانی حساب واتساپم بالا نمیاد مسدود شده لطفا کمک کنید درست بشه باز بشه چندین بار مسدود شده درست میشه باز مسدود میشه خواهش میکنم درست کنید

  13. سلام من واتساپ پدرم حک شده و براش تایید دومرحله ای اومده و میزنم فراموش کردم میگه به ایمیل درباره واتساپ ارسال شد ولی برای ما نمیاد
    لطفا بگید چیکار کنیم

  14. عبدالرحمن شوهاز

    سلام من کدفعالسازی واتساپم نمیاد الان چهارروز میزنم نمیاد مینویسه ما نتوانستیم به شماره شماره پیامک ارسال کنیم

  15. سلام ببخشید
    من از یو واتساپ استفاده می کنم و الان می خوام وضعیت بزارم میگه که «ناتوان در شروع دوربین،لطفاً گوشی را خاموش روشن کنید»من الان باید چیکار کنم میشه کمکم کنید

  16. سلام من صوتی برای گروه ارسال کردم به اشتباه برای حذف برای همه حذف برای خودم را زدم چیکار کنم برای همه حذف بشه

    1. لطفا حساب کاربری منو باز کنین من یه مسجدی هستم یکی بهم یه لینک فرستاد اشتباهی من اونو به همه فرستادم مسدود شدم تو واتساپ لطفا خواهش رسبدگی کنین ممنون

  17. لطفا حساب کار بری واتساپ من را باز کنید من یک دانش اموز هستم و الان یک هفته هست از درس هایم جاماندم لطفا خواهشمندم حساب کاربری واتساپ من را باز کنید لطفا خواهش میکنم شماره من 09100732690 خواهش میکنم حساب کاربری من را باز کنید من دانش اموزم از کلاس هام جاموندم خواهش میکنم

    1. لطفا حساب کاربری منو باز کنین من یه مسجدی هستم یکی بهم یه لینک فرستاد اشتباهی من اونو به همه فرستادم مسدود شدم تو واتساپ لطفا خواهش رسبدگی کنین ممنون

  18. آیناز رحیمی

    با سلام،من واتس اپ ام را تغییر شماره دادم،متاسفانه به صورت اشتباهی گزینه اطلاع رسانی به مخاطبام را فعال کردم،حالا وقتی با شماره قدیمم حساب جدید باز میکنم این نوتیفیکشین اطلاع رسانی تغییر شماره در قسمت اول صفحه چت به مخاطبام میره،من اگه حسابم را دیلیت کنم،واتس اپ چند ماه بعد این پیغام را کلا از حسابم پاک‌میکنه؟؟ممنون میشم جواب بدید

  19. سلام.خسته نباشید.یه سوال فنی داشتم.
    اگه شما روی گوشیتون ۲ تا واتساپ با دوشماره همراه نصب کرده باشید…و روی یکی از واتساپها بتوانید آخرین بازدید یک شخص رو ببنید و روی اون یکی واتساپ نتونید آخرین وضعیت همون شخص رو ببنید.میشه نتیجه گرفت که اون شخص شماره اولی شما رو ذخیره کرده و محدودیت فقط گذاشته که فقط مخاطبین من بتونن آخرین وضعیت منو ببینن.؟؟؟ و آیا این یکی از روش‌ها هست که میشه فهمید شخص شماره شما رو ذخیره کرده یا نه؟؟؟ ممنون

  20. سلام
    بخاطر درخواست زیاد کد، دیگه کد فعالسازی واتساپ نمیاد و وقتیم شمارمو میزنم این میاد👈 You have requested your code. Please check with your mobile provider that you can receive text messages and phone calls. Please enter the code you can send. Try again in 1 second
    ممنون میشم جواب بدید

  21. سلام کد واتساپ برای من ارسال نمیشه میزنه شش ساعت دیگه شش ساعت دیگه میرم میبینم شده ۲۴ ساعت دیگه چیکارش کنم

  22. سلام عصرتون به شادی.من پیام های زیادی رو در یک گروه درسی در واتساپ ، ستاره دار کردم و الان میخوام از اون گروه لفت بدم . وقتی لفت بدم ، اون پیام های ستاره دار حذف میشن؟ خواهش میکنم جوابمو بدین .ممنون میشم

  23. سلام به تازگی یه گوشی جدید خریدم از قبل هم برای واتساپ پشتیبان گیری نکردم. الان سیم کارتم رو که وارد گوشی جدید کردم و شماره هم زدم، اطلاعات قبلیم اومده ولی تمامی مکالمه ها پاک شده چجوری برشون گردونم؟ ممنون میشم.

  24. سلام وقت بخیر
    دور عکس مخاطبان واتساپ من،یک مربع افتاده.چرا؟
    آپدیت کردم درست نشد.
    میشه لطفا علتشو بگید؟ممکنه هک شده باشم؟

  25. سلام بخاطر اینکه اد زدم تو گروه با دو شماره ام همون لحظه دوتا شماره ام مسدود شده
    لطفا اگه راه حلی برای خروج از مسدودیت هست ارائه بدین
    و اینکه اگه حساب کاربریم رو‌پاک کنم از مسدودیتم خارج میشم؟
    اگه میشه چجوری هنگام‌مسدودیت دیلیت اکانت کنم؟
    چگونه بفهمم تا چه مدت مسدود هستم؟

  26. سلام وقت بخیر
    شما میدونید چرا تو واتساپ آخرین بازدید تمام مخاطب ها این تاریخ1962/10/22 نشون داده میشه و دیگه نمیتونم آخرین بازدید تمام مخاطب هام رو ببینم فقط این تاریخ نشان داده میشه 😐😐

  27. سلام…
    اگر شخصی توی واتساپ شما رو بلاک کرده باشد.بعد یه مدتی شما رو از بلاک خارج کند و دوباره بلاک کند.این پیغام کد امنیتی شما با مخاطبxتغییر کرد رو میده؟؟؟
    ……………………
    از کجا بفهمیم شخص ما رو از بلاک خارج کرده و دوباره بلاک کرده؟؟؟؟؟
    ممنون

  28. سلام…
    اگر شخصی توی واتساپ شما رو بلاک کرده باشد.بعد یه مدتی شما رو از بلاک خارج کند و دوباره بلاک کند.این پیغام کد امنیتی شما با مخاطبxتغییر کرد رو میده؟؟؟
    ……………………
    از کجا بفهمیم شخص ما رو از بلاک خارج کرده و دوباره بلاک کرده؟؟؟؟؟
    ممنون

  29. سلام

    حدود یک ماه پیش به مدت سه هفته واتس اپ رو حذف کردم البته اکانتم رو پاک نکردم. وقتی مجدد نصب کردم بعضی از پیام های که در مدت این سه هفته ارسال شده به دستم نمی‌رسه. قبلاً هم پشتیبان گیری کردم.

  30. سلام‌من در نصب کردن واتساپ مشکل دارم واتساپ نصب نمیشه از طریق بازار گوگل پلی و..نصب نمیشه چیکارکنم میشه راهنمایی کنید.

  31. سلام من جندین بار واتساپ وب را خروج نزدم و تنها برنامه رو بستم
    دیشب از طرف من به یکی از مخاطبین پیام داده شد. سریعا برنامه های وب و موبایل واتسااپ رو پاک و اکانتم را حذف کردم
    آیا دوباره هک میشم. الان این شماره واتساپم باهاش کار میکنم لطفا کمک کنید

  32. باسلام چندروز پیش از روی اعصبانیت شخصی رو در واتساپ بلاک کردم..و فردای آن روز از بلاک درش آوردم … ایشون ب من پیام داده بودن چون بلاک بودن برای من نیومد…حالا راهی هست که پیامای که برای من دادند رو بتونم بیارم

      1. سلام وقت بخیر ممنون میشم اگر میشه پاسخ سوال من را بدید،دختر من علاوه بر واتساپی که روی گوشیش داره روی لپ تاپ من هم واتساپش را از راه واتساپ وب فعال کرده بود تا بعضی از فایلهای درسی که میخواست برای معلمش از طریق واتساپ وب بفرسته.چند روزی من بهش مشکوک شدم چون درس نمیخوند و کلا توی خودش بود و زیاد به واتساپ گوشی خودش مراجعه میکردو صحبت نمیکرد باهام،با کلی دودلی خودمو قانع کردم که از طریق واتساپی که روی لپ تاپ من وصل کرده بود بررسیش کنم تا اگر مشکلی داره بفهمم و بتونم کمکش کنم،با کلی دودلی وارد واتساپش از طریق لپ تاپم شدم و چندین دقیقه بعد یکدفعه واتساپ لپ تاپ خارج شد و برای ورود مجدد بارکد خواست…
        (سوال من اینه که ممکنه خوده برنامه واتساپ من رو از صفحه واتساپ دخترم خارج کرده باشه یا صددرصد دخترم متوجه شده که من وصل هستم و بررسیش میکنم و خودش منو خارج کرده؟)
        اینم بگم از رفتاراش نمیشه فهمید خیلی درونگراست.
        ممنون میشم جواب من را بدید

  33. من واتساپم که تغییرشماره دادم حالا تا با مخاطب چت نکنم واسمش توی لیست چت شده هام نباشه آخرین بازدیدش برام قابل مشاهده نیست

  34. سلام ،مدتی است واتساپ من فایل های صوتی و تصویری را باز نمی کند و پیام می دهد«امکان دانلود وجودندارد»چندبارهم برنامه را پاک کرده ام و مجددا نصب کردم ولی موثرنبود واتساپ بیزینس را با شماره دیگری نصب کردم چندروز خوب بود ولی آن هم دچار همین مشکل شد.دراینستا گرام وتلگرام چنین مشکلی ندارم.

  35. سلام
    من واتساپ رو حذف میکنم و با خط جدید دوباره توی همون گوشی فعال سازی میکنم و پیامهای خط قبلی هم میاد توی اکانت جدید علتش چیه مگر برای هر خط یک اکانت مستقل ساخته نمیشه؟ ممنون

  36. سلام تو واتساپ قسمت استوری ها .همه استوری های مخاطبینم رفته .الان استوری هم گذاشتم داخلش میرم باز نمیشه

    1. سلام
      احتمالا از نرم افزارهای پاکسازی مموری استفاده میکنید یا اینکه به اشتباه فولدر مدیا های واتساپ رو پاک کردید

    2. سلام از راهنمایی شما سپاسگزارم.
      ببخشید من یک مشکل در تهیه ی ویدیو در محیط واتساپ دارم. وقتی می خواهم فیلم بگیرم، تصاویر به صورت عکس عکس و ممتد ضبط میشه چکار کنم؟ در خارج از واتساپ مشکلی ندارم. قبلا در واتساپ هم مشکلی نبوده. اخیرا اینطوری شده. با تشکر

  37. واتساپ من مسدود شده
    من تو گروهی اد کردم ۲۰۰ نفر بعدش یه چیزی اورد من قبول کردم بعدش دیگه کد واسه من نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *