مشکل درخواست شماره موبایل بعد از آپدیت آیفون

هنگامی که آیفون را آپدیت می‌کنید ممکن است با مشکل درخواست شماره موبایل مواجهه شوید و نتوانید شماره موبایل خود را تایید کنید.

آپدیت آیفون و به روزرسانی آن‌ها باعث می‌شود تا فرد از امکانات و قابلیت‌های جدید آن بهره ببرید، شرکت آیفون هر ساله آپدیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند از امکانات جدید استفاده کنند.

در این مطلب از امداد رایانه می‌خواهیم درباره مشکل درخواست شماره موبایل بعد از آپدیت آیفون صحبت کنیم و مطالبی را ارائه بدهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

برای رفع مشکل درخواست شماره موبایل بعد از آپدیت آیفون چه کنیم؟

در این بخش از مقاله می‌خواهیم راهکاری برای حل مشکل درخواست شماره موبایل بعد از آپدیت آیفون بیان کنیم.

اولین نکته که باید بدانید این است که شما نمی توانید پس از آپدیت آیفون شماره تلفن ایران را وارد کنید و تنظیمات دو مرحله را انجام دهید پس ممکن است برخی از شما عزیزان اشتباه کنید و شماره مجازی را در اپل آیدی وارد کنید در واقع این کار ضرری به خودتان است و اگر گوشی شما آیفون مدل باشد معلوم نیست آن شماره موبایل چه زمانی دیسیبل شود و اگر شود هم ممکن است بعد از مدتی غیر فعال شود و در نهایت اپل آیدی شما قفل می‌شود و ممکن است دیگر باز نشود.

برای مطالعه مقاله : مشکل عدم دریافت کد تلگرام کلیک نمایید

در چنین حالتی شما باید کلی هزینه کنید تا گوشی خود را باز کنید که غیر ممکن است و ممکن است برای همیشه گوشی شما باز نشود زیرا هیچکس در ایران نمی تواند قفل مجازی آیفون را باز کند و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید فروش گوشی با قیمت پایین است به طور کلی سعی کنید اپل آیدی را بر روی گوشی خود تنظیم نکنید.

اگر شما می‌خواهید وارد اکانت اپل آیدی خود شوید باید از ابتدا اطلاعات امنیتی خود را وارد صفحه اول اپل آیدی کنید سپس داخل گوشیتون 1 گزینه دریافت میکنید که باید روی Other Options و گزینه بعدی رو Dont Upgrade انتخاب کنید تا بدون نیاز به شماره وارد اکانت اپل آیدی خود شوید، می‌بینید که همین سادگی شما هم میتوانید بدون نیاز به شماره مجازی وارد اکانت خودتون بشوید.

همچنین مطالعه نمایید: بازیابی رمز سامانه ثنا

همچنین مقاله داغ شدن گوشی به چه علت است؟ را مطالعه کنید.

کلام آخر

به پایان این مطلب رسیدیم امید است اطلاعاتی که درباره نحوه رفع مشکل درخواست شماره موبایل بعد از آپدیت آیفون را در اختیار شمار قرار دادیم مفید باشد اگر سوالی دارید در بخش نظرات برای ما کامنت بگذارید در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *