مشکل در ورود به سامانه ثنا : 9099070545

آخرین بروزرسانی این مطلب: 9 بهمن 1401

مشاوره در زمینه مشکلات ثبت نام در سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه های قضایی

سامانه ثنا ، اتوماسیونی نوین متعلق به قوه قضاییه میباشد.طبق قوانین موجود جهت انجام امور مربوط به شکایات و دادخواست ها ویا پیگیری احکام صادره توسط دادگستری ، جهت سهولت مراجعین و کاهش خطاها نیاز است که در این سامانه ثبت نام کرده و امور مربوط را از طریق سامانه ثنا پیگیری نمایید.

در صورت هرگونه مشکل در مراحل اولیه ثبت نام سامانه ثنا این امکان برای شما تدارک دیده شده است که ثبت نام اولیه از طریق کارشناسان ما برای شما انجام شود.

برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثنا  یا شماره 9099070545  تماس برقرار نمایید.

 

مشکلات سایت ثنا برای ثبت نام  و مراحل انجام ثبت اینترنتی سامانه قوه قضائیه خیلی سخت نمی باشد و شما می توانید با کمک همکاران ما در شرکت امداد رایانه این موارد را انجام دهید.

مراحل ثبت نام در سامانه ثنا:

1- ورود به سامانه ثبت نام ثنا از طریقه لینک

بعد از ورود با صفحه زیر مواجه می شوید و در صورتی که شخص حقیقی هستید، بر روی ثبت نام شخص حقیقی کلیک کنید.

2- در این مرحله با صفحه زیر مواجه می شوید که باید اطلاعات خود را اعم از کد ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه وارد کنید.

 

در این مرحله توافق نامه‌ دریافت حساب کاربری برایتان نمایش داده می‌شود. بعد از مطالعه دقیق شرایط، با زدن دکمه تایید وارد صفحه مشخصات شناسنامه‌ای شبیه به تصویر زیر می‌شود. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و دکمه مرحله‌ی بعد را بزنید.

3- در مراحل بعدی با صفحات زیر روبرو می شویم که اطلاعات خواسته شده را وارد می کنیم.

 

در نهایت پیامی مشابه تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود که نشان دهده اتمام فرآیند پیش ثبت نام در سامانه ثنا است.

 

جهت اخذ امضا و احراز هویت، با به همراه داشتن کارت ملی و شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید، به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید. در شهرستان هایی که دفتر خدمات قضایی ندارند می بایست به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

در نظر داشته باشید که شما حتما باید برای انجام امور دادگستری در این سامانه ثبت نام کنید و بعد از صدر احکام برای مشاهده حکم صادر شده به این سایت مراجعه کنید

در صورتیکه هنوز در سامانه قوه قضاییه و سایت ثنا ثبت نام نکرده اید می توانید جهت دریافت راهنمایی در زمینه نحوه ورود به سایت ثنا و ثبت نام در این سایت از طریق شماره 9099070545 تماس برقرار نمایید.

نحوه ورود به سایت قوه قضائیه

1- در مرحله اول  به سامانه ابلاغ با لینک و  لینک وارد می شویم. صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. در این اینجا کد ملی و رمز شخصی خود را وارد می کنید که برای امنیت هرچه بیشتر اطلاعات و ابلاغیه های کاربران یک رمز موقت از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.که مدت زمان خاصی اعتبار دارد.

 

2-بعد از وارد کردن رمز وارد کارتابل شخصی خود می‌شوید و می‌توانید ابلاغیه‌ها و پیام‌های خود را پیگیری نمایید.

 

بازیابی رمز ثنا

1- ابتدا باید وارد سامانه ابلاغ لینک  شوید.

2- بر روی گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک کلیک نمایید و سپس روی گزینه  “رمز خود را فراموش کرده ام”  کلیک کنید:

3- اکنون نیاز است اطلاعات درخواستی برای بازیابی رمز عبور خود را وارد نمایید. این اطلاعات شامل شماره ملی ، تاریخ تولد ،  شماره سریال شناسنامه و شماره همراه است.

 

اگر اطلاعات فوق را به درستی وارد کرده باشید یک کد فعال سازی برای شما پیامک خواهد شد که باید آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید تا رمز شخصی 10 رقمی جدید برای شما ارسال شود.

 

همچنین اگر هم ثبت نام کرده اید ما می توانیم در خصوص مشاهده ابلاغیه های قضایی به شما مشاوره بدهیم. و یا در خصوص فراموش کردن پسورد خودتان مشاوران ما می توانند کمک کنند.

اگر در مورد سامانه ثنا و بخش های مختلف آن سوال و یا مشکلی دارید با کارشناسان ما در حوزه سامانه های الکترونیکی قوه قضایی تماس بگیرید.

9099070545

در صورتیکه دارای سایت وردپرسی می باشید و نیاز به خدمات آنلاین وردپرسی دارید می توانید به صفحه پشتیبانی وردپرس مراجعه نمایید و سوالات خود را در زمینه مشکلات وردپرس از همکاران ما بپرسید

از دیگر مشکلاتی که برای ورود به سامانه ثنا برای بعضی از مشترکین سامانه قوه قضائیه به وجود می آید این موضوع می باشد که ممکن است شما برای پیدا کردن لینک ورود به صفحه ثبت نام سامانه ثنا داخل گوگل سرچ کرده باشید که در اینصورت لینک هایی را به شما نمایش خواهد داد که این لینک ها دیگر کار نمیکند و شما برای استفاده از خدمات سامانه قوه قضائیه باید در  مستقیم وارد سایت adliran بشوید و سپس در صفحه اصلی سایت روی گزینه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک کلیک نمایید.

همانگونه که در بالا  می بینید شما باید در گوگل سرچ نمایید adliran و سامانه بالا برای شما نمایش داده خواهد شد که با کلیک روی همین لینک اول می توانید وارد سامانه قوه قضائیه بشوید.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای شما برای ورود به سامانه ثنا به وجود بیاید فراموشی رمز عبور می باشد که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم ولی به یاد داشته باشید در صورتیکه شناسنامه خود را عوض کرده اید باید سریال شناسنامه قبلی خود را وارد نمایید.

اگر شما از طریق سرچ گوگل لینک های ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک را پیدا کرده باشید به شما ارر خواهد داد که شما با لینک غیر مجاز وارد سامانه شده اید و اجازه ورود به سامانه را به شما نخواهد داد.

 

 

 

178 دیدگاه دربارهٔ «مشکل در ورود به سامانه ثنا : 9099070545»

  1. الان دو هفته هستش که با انواع مرورگرا می خوام ثبت نام اولیه انجام میده و پیام میاد که برای ثبت نام باید حضوری مراجعه بشه به دفاتر، همه ی اداره ها الان توی این وضعیت بیماری غیرحضوری و الکترونیکی شده اونوقت سامانه ثنا که الکترونیکی بود رو تبدیل به حضوری کردند!!!!!!!!!!!!!!

  2. با سلام شماره شناسمه من ۸ رقمی هستش چطوری میتونم به جای ۶رقمی بنویسم لطفا راهنمایی کنید متشکرم

  3. سلام.

    تمامی اطلاعات را در قسمت فراموشی رمز “ثنا” وارد میکنم. ولی با پیغام “سریال شناسنامه نادرست است” مواجه میشوم.

    علت چیست؟ شناسنامه جدید است . و با همین شناسنامه ثبت ثنا شده.

    فقط 1 بار برای تغییر شماره موبایل به دفتر قضایی مراجعه کرده.

    6 رقم را وارد میکنیم. چند روز تلاش کردم شاید مشکل از سیستم باشد .
    تشکر از اینکه راهنمایی میکنید.

  4. سلام من وارد سایت میشم و میخوام ابلاغیه رو مشاهده کنم اصلا صفحه درست باز نمیشه و چیزی رو مشاهده نمیکنم از ابلاغیه این چه سایت مزخرفیه درست کردید اصلا کسب نمی تونه واردش بشه و اگر وارد میشه صفحه ها و مشاهده ابلاغیه باز نمیشه همون نامه بدید دم خونه ها بهتره اینجوری کسی متوجه ابلاغ ها و حکم ها نخواهد شد و دردسر درست میشه برای مردم بدبخت …ببندید این سایت خراب رو نامه بفرستید دم خونه وگرنه حضور پیدا نمیکنم…البته شاکی پرونده بودم ادم رو پشیمون میکنید از شکایت

    1. سلام. مشکلی در باز شدن سایت وجود نداره . احتمالا مشکل از سمت کامپیوتر خودتون هست
      با همکاران ما تماس بگیرید بررسی کنن مشکلتون رو

  5. سامانه ثبت ثنا رو ارجاع دادن به دفاتر پیشخوان تا اونها برای یه ثبت ساده مبلغ 14000 تومان بگیرند و بعدا حق الوساطه خودشون رو بگیرند . چندبار تلاش کردم ثبت نام کنم ولی میگه باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید . نون درآوردن از مشکلات مردم کار درستی نیست . ضمنا دولت الکترونیک برای تسهیل امورات مردم خصوصا در شرایط کرونا بوده است .

  6. سلام ، چرا سايت اصلا بالا نمياد ؟ديروز وارد شده بودم اما امروز اصلا بالا نمياد نه با گوشى نه با كامپيوتر

  7. اسماعیل ثامنی

    سلام ببخشید من رمز دارم میزنه اشتباه البته ۷ ماهدبیشتر توش نرفتم بازیابی رمز میزنم میگه شماره سریال شناسنامه اشتباه

  8. حمیدرضارضایی

    سلام وقت بخیرهرچی رمزشخصی رو واردمیکنم متصل نمیشه ومیزنه رمزاشتباه است چه بایدکرد ممنون میشم راهنمایی کنید.

  9. چرا میزنه کد ملی اشتباه است…با تهران هم تماس گرفتم اپراتور جواب داد اینقدر گفت این شماره رو وارد کن اون شماره رو وارد کن بیزار شدم آخرم هیچیکی جواب نداد و قطع شد..واقعا که جای تآسف داره با این کار کردناتوت

  10. چرا میزنه کد ملی اشتباه است…با تهران هم تماس گرفتم اپراتور جواب داد اینقدر گفت این شماره رو وارد کن اون شماره رو وارد کن بیزار شدم آخرم هیچیکی جواب نداد و قطع شد..واقعا که جای تآسف داره با این کار کردناتوت

  11. با سلام لطفا راهنمایی کنید.
    من یک بار ابلاغیه رو مشاهده کردم دومرتبه میخوام ببینم نمیتونم به چه صورت باید انجام بدم؟؟؟

  12. سایت خرابه مشخصات درست هست بازاعلام خطامیکنه دوستان سیستم مشکل داره مشخصات مشکل نداره، ب کافی نت مراجعه کنید، واسه ابلاغیه

      1. سلام اپ ابلاغ قضایی خیلی وقته خرابه به ادرس adliranمراجعه درقسمت اطلاع رسانی برای اشخاص حقیقی ابلاغیه ویاپرونده رومشاهده کنیدعلاف نشید

  13. سلام خسته نباشید
    برای دریافت رمز مجدد سریال شناسنامه رو میزنه اشتباه است
    لطفا میشه راهنمایی کنید
    ممنون

    1. سلام
      چرا نمیتونم وارد برنامه ی ابلاغ بشم؟
      با اینکه رمز رو هم درست وارد میکنم بازم خطا میده.
      مشکل از کجاست لطفا راهنماییم کنید

      1. سلام
        آخه ملت بیکار واقعا حقتونه هر چی سرتون بیاد به والله
        وقتی بلد نیستین با یه سامانه کار کنین چرا ایراد وارد میکنین؟ همین شماها هستین که با نخود هر آش شدن و استفاده غیر اصولی از خدمات این سامانه باعث شدین اکثر خدمات رو حضوری کنن و ثبت الکترونیک رو بردارن، مگه هر کی یه گوشی هوشمند یا سیستم رایانه‌ای داره خعلی میفهمه؟!
        لیسانس نرم افزار میشناسم که رایت سی‌دی رو بلد نیس، با اینکه اون هم مدرکشو داره هم ابزارشو ?
        بنظر من ابتدا باید برای آی پی ایران اینا سر دره ورودی سایتا هک بشه:
        اعداد وارد شده کیبوردتون رو به لاتین تغییر بدین
        توی پسورد وارده حروف بزرگ و کوچک لاتین اهمیت داره
        اگه با گوشی وارد شدین گزینه دسکتاپ سایت رو از تنظیمات تیک بزنین
        و
        ….
        فقط بلدن غر بزنن

  14. سلام خسته نباشید
    من رمزم رو فراموش کردم و شمار تلفنم رو میخوام عوض کنم و ب خط قبلی هم دسترسی ندارم
    میشه راهنمایی کنید ک چیکار کنم

  15. زمان ورود خطا در پارامتر های ارسالی ، « SystemName » خالی است لطفا بگید مشکل کجاست پس از نوشتن کد ملی این خطا را مینویسه و قادر به مشاهده ابلاغ نیستم .ممنونم

  16. خطا در پارامتر های ارسالی ، « SystemName » خالی است لطفا بگید مشکل کجاست پس از نوشتن کد ملی این خطا را مینویسه و قادر به مشاهده ابلاغ نیستم .ممنونم

  17. چرا رمز موقت به گوشیم نمیاد حتی رمز دلخواه هم کار نمیکنه چیکار کنیم با این سایت مزخرف !!!!!!؟؟؟؟؟؟

  18. مدام پیام خطا
    تاریخ تولد و یا سریال شناسنامه اشتباه وارد شده است

    در حالی که تمامی اطلاعت درست وارد شده

    1. مهدی خسروی گالیکش

      از قسمت مربوط به ابلاغیه ها رمز جدید دریافت کنید. (قسمت فراموشی رمز مربوط به صفحه ابلاغ)

  19. با سلام من یکی از ابلاغیه هامو یه بار مشاهده کردم میخوام مجددا مشاهده کنم ولی نمیاره علتش چی میتونه باشه ؟

  20. ابوالفضل احمدیان

    سلام. چند بار تاریخ تولد و کد ملی را وارد کردم میگه اشتباهه، الان تکلیف چیه؟

    1. مهدی خسروی گالیکش

      از قسمت مربوط به ابلاغیه ها رمز جدید دریافت کنید. (قسمت فراموشی رمز مربوط به صفحه ابلاغ)

  21. ابوالفضل احمدیان

    سلام، چرا تاریخ تولد و کد ملی را با اینکه بارها درست وارد کردم میگه اشتباهه، الان تکلیف چیه؟

  22. شاپورآقامیرزایی

    باسلام،شماره سریال شناسنامه ام ۲۱د۷۰۱۱۴۰هستش،هرچی درقسمت فراموشی رمزواردمیکنم نمیره،ممنون

  23. شاپورآقامیرزایی

    سلام،چراشماره سریال شناسنامه راکه درفراموشی رمزواردمیکنم همش میگه اشتباه است

  24. مصطفی خموش جعفرابادی

    شماره رمز شخصی فراموش کردم. وسیم کارت شماره تلفن ثبت شده نیست. چطوری وارد بشم

      1. سلام برای وارد شدم جدیدا از من کدواحد قضایی میخواد این کد رو از کجا پیدا کنم لطفا جواب بدین ممنون.

  25. شماره سریال شناسنامه های جدید ۸ رقمی هستش ، اما اینجا از ما ۶ رقم می خواد ، چی کار باید کرد ؟؟؟

      1. راه حل مشکل سریال شناسنامه اینه که فقط باید سمت راست ممیز رو وارد کنید و با اعداد انگیسی.
        بعد از ورود به سامانه هم اگر ابلاغیه قابل مشاهده نبود راهش اینه که باید از طریق کامپیوتر وارد بشید نه گوشی

  26. با 3 تا بروزر کروم فایرفاکس و اینترنت اکسپلور تست کردم رو هرسه خطای شماره سریال و تاریخ تولد می ده

    1. باسلام من مرزویادم رفته همه اطلاعاتی هم که میخاد مینویسم اماهمش میگه سریال شناس نامت اشتباه چکارکنگ

  27. چرا دیگه نمیشه با اپ اندروید ثنا وارد شد؟؟؟ چرا هر کاری داری باید هی وارد بشی و …..

    1. لطفا واظح تر مشکل خود را بیان کنید تا ما هم بهتر بتوانیم کمکتان کنیم
      ابتدا نام موبایل و سیستم عامل و همچنین بانکی که از آن استفاده میکند را بنویسید و بعد مشکل خود را

  28. همه اطلاعات را درست وارد می کنم اما به مرحله بعد نمی رود. ضمنا با وجود وارد کردن کد ملی، پیغام می دهد که وارد کردن کد ملی الزامی است!

  29. با سلام ، هنگام ثبت نام در صفحه اول بعد از انتخاب کلید ادامه هیچ اتفاقی نمی افتد و در همان صفحه اول باقی می ماند

  30. سیروس علیپور

    سلام.برنامه ابلاغ من باز نمیشه با توجه به اینکه شماره کدملی و رمز ثنا خودم رو اعلام میکنم.لطفا راهنمایی بفرمایید

  31. باسلام، من خطم رو عوض کردم، رمز ورود هم میزنم میگه اشتباهه، میخوام وارد سامانه ثنا بشم، چکار کنم؟

  32. خطا در پارامتر های ارسالی ، « SystemName » خالی است لطفا بگید مشکل کجاست پس از نوشتن کد ملی این خطا را مینویسه و قادر به مشاهده ابلاغ نیستم .ممنونم

  33. خطا در پارامتر های ارسالی ، « SystemName » خالی است لطفا بگید مشکل کجاست پس از نوشتن کد ملی این خطا را مینویسه و قادر به مشاهده ابلاغ نیستم .ممنونم

  34. سلام چرا زمانی که کد ملی را وارد میکنم اخطار خطا در پارامترهای ارسالی میاد و مینویسه سیستم نام خالی است

  35. باسلام
    چرا برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک، هم کد ملی هم رمز رو واردم میکنم ولی بالای صفحه پیغام میاد میگه:
    خطای سرویس پیامک : خطا در فراخوانی سرویس : کد ۱۱۹۶

  36. لطفا راهنمایی بفرمائید چرا با اینکه من شماره ملی درست میزنم ولی سیستم برای من خطا اعلام میکنه و از من میخواد که درست بزنم….این همون مودبانه پیچوندن اییییااااااا
    یک کار درست انجام بدید تو رو خدا خوشحال شدیم که حرکت عالی انجام شده ولی متاسفانه از وقتی ثبت نام کردیم هنوز موفق نشدیم وارد این سامانه بشیم

  37. سلام شماره شناسنامه من درست وارد میکنم ولی همش خطا می دهد اشتباههه من چیکار کنم رمزم هم فراموش کردم لطفا کمکم کنید ؟؟؟؟

  38. رهام نادرپور

    سلام …لطفا راهنمایی کنید چرا برای روئیت ابلاغ الکترونیکی مرتب در بالای صفحه عبارت شماره ملی رو درست وارد کنید میاید ..ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *