مشکل ورود به توییتر و روش های حل آن در امداد رایانه

سیستم‌های مجوز سرویس میکروبلاگینگ توییتر در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل مشکل ورود به توییتر دلایل متفاوتی دارند.

گاهی اوقات شما دسترسی به حساب توییتر خود را از دست می‌دهید که جای نگرانی نیست؛ زیرا مکانیزهایی برای بازیابی آن وجود دارد.

در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم مشکل ورود به توییتر را بررسی کنیم و راه حلی برای آن‌ها ارائه دهیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با امداد رایانه همراه شوید.

بازیابی دسترسی به حساب توییتر چگونه است؟

مشکل ورود به توییتر ممکن است به دلیل گم شدن نام کاربری و گذر واژه و نقص سرویس و هک شدن باشد که ما در این بخش تمام دلایل عدم دسترسی به ورود حساب کاربری توییتر و روش‌های حذف آن را بیان خواهیم کرد.

نام کاربری را گم یا فراموش کرده اید.

می دانید که شما با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد حساب توییتر خود شوید، هنگامی که شما برای ورود به سیستم نام کاربری و رمز عبور را فراموش کرده باشید برای ورود به سیستم می‌توانید ادرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط به حساب را وارد کنید، اما هیچ چیزی را نمی توانید جایگزین رمز عبور کنید.

 

بدین ترتیب اگر شما نام کاربری خود را فراموش کردید می‌توانید با وارد کردن ترکیبی از شماره تلفن و ایمیل وارد سیستم شوید، همچنین شما می‌توانید به حساب خود از طریق صفحه اصلی توییتر با تایید اعتبار جداگانه در یک فرم وارد شوید.

حل مشکل ورود به توییتر در امداد رایانه

لازم به ذکر است که اگر این سرویس از پذیرش ایمیل شما امتناع کرد و به شما اخطار داد به احتمال زیاد در نوشتن آن خطایی رخ داده است شما باید به صورت مجدد و صحیح ایمیل را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب توییتر خود شوید.

آدرس ایمیل از دست رفته باشد.

همانطور که در قسمت فوق اشاره کردیم نام کاربری یا آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه است، اگر شما آدرس ایمیل خود را از دست داده باشید می‌توانید به جای آدرس ایمیل از شماره تلفن همراه برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید.

در صورتی که مشکلات بیشتری برای ورود رخ داد شما باید از فرم تنظیم مجدد عبور استفاده نمایید.

مشکل ورود به حساب کاربری در توییتر

این فرم به شما امکان می‌دهد تا دستورالعمل‌هایی را برای بازیابی به حساب کاربری خود دریافت کنید که به حساب توییتر شما مربوط است.

مراحل بازیابی حساب کاربری:

  • اولین کاری که شما باید در این فرم انجام دهید وارد کردن اطلاعات خود است تا بتوانید حسابی را که می‌خواهید دسترسی به آن را بازگردانید تعیین شود.

رفع مشکل ورود به توییتر

  • به طور مثال اگر شما نام کاربری را به خاطر می‌اورید می‌توانید آن را در صفحه فرم وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید تا حساب مربوطه در سیستم یافت شود.

ورود به حساب کاربری توییتر

  • بر این اساس این سرویس ایمیل مرتبط را پیدا می‌کند و شما بااستفاده از ایمیل برای تنظیم مجدد رمز عبور اقدام کنید.
  • بعد بر روی ادامه کلیک کنید که برای شما پیام موفقیت آمیزی ارسال خواهد شد، سپس وارد صندوق ورودی خود می‌شوید.

رفع مشکل توییتر

 

  • بعد برای شما پیامی حاوی درخواست بازنشانی گذر واژه ارسال می‌شود که دقیقا همان چیزی است که ما به آن احتیاج داریم.

رفع مشکل ورود به توییتر

 

  • اگر در صندوق ورود شماهیچ نامه‌ای وجود نداشت احتمالا در قسمت صندوق پستی با پیام‌های هرزنانه وجود دارد ما به محتوای پیام احتیاج داریم؛ زیرا در آن مشخص می‌شود که ما امکان رمز عبور را داریم یا خیر، اگر این امکان را داریم باید کلمه رمز عبور را کلیک کنیم.

ورود به حساب توییتر

  • در این قسمت شما باید رمز عبور جدید را وارد کنید تا از حساب توییتر خود محافظت کنید.

  • سپس در مرحله آخر شما باید رمز عبور را در کادر‌های مربوطه مجددا وارد کنید و دکمه تایید را فشار دهید تا رمز ارسال شود، به همین راحتی توانستیم رمز عبور را تغییر دهیم و دسترسی به حساب برقرای شود.                  برای شروع کار با حساب خود بلافاصله بر روی پیوند کلیک کرده و به حساب توییتر خود بروید.

ورود به توییتر

 دسترسی به شماره تلفن وجود ندارد.

اگز شماره تلفن همراه به حساب شما اختصاص ندارد یا گم شده باشد می‌توانید با رعایت نکات که در قسمت فوق بیان کردیم دسترسی به حساب خود را بازگردانید، سپس بعد از ورود به حساب شماره تلفن همراه خود را متصل کنید یا تغییر دهید.

  • برای این کار شما باید بر روی توییت که در قسمت بالا وجود دارد کلیک کرده و سپس گزینه تنظیمات و امنیت که به انگلیسی نوشته شده را انتخاب نمایید.

ورود به توییتر و رفع مشکل آن

 

  • سپس در این صفحه باید به برگه تلفن بروید و شماره تلفن حساب کاربری که وصل نشده است را وارد کنید.

رفع مشکلات ورود به توییتر

 

  • برای انجام این کار شما باید ابتدا در لیست کشور‌ها، کشور خود را انتخاب کرده و سپس شماره تلفنی را می‌خواهید به حساب‌ها پیوند بزنید را وارد کنید. کافیست که کد تایید را وارد کنید و بر روی اتصال تلفن کلیک کنید.

مشکلات ورود به توییتر

اگر شما در چند دقیقه پیامکی حاوی اعداد دریافت نکردید دوباره بر روی ارسال پیام کلیک کنید تا برای شما کد جدید ارسال شود.

  • و در مرحله آخر خواهید دید که تلفن شما فعال شده است، این به معنای این است که شما می‌توانید از شماره تلفن برای بازگرداندن دسترسی استفاده نمایید.

 

پیام، ورودی بسته است.

هنگامی که شما می‌خواهید به سرویس میکروبلاگینگ تویتتر وارد شوید پیام خطایی را دریافت می‌کنید و این به معنا است که ورودی بسته است.

در چنین حالتی حل مسئله آسان است فقط باید کمی صبر کنید؛ زیرا چنین خطاهایی نشان دهنده مسدودیت موقتی می‌باشد و که معمولا یک ساعت پس از فعال‌سازی غیر فعال خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که بگوییم توسعه دهندگان توصیه می‌کنند که اگر چنین پیامی دریافت کردید درخواست تغییر رمز ندهید؛ زیرا باعث افزایش دوره مسدود شدن حساب می‌شود.

حساب هک شده است.

یکی از مشکل های ورود به توییتر این است که حساب شما هک شده باشد،اگر احتمال می‌دهید که حساب شما هک شده باشد و تحت کنترل یک مهاجم باشد بهترین کار این است رمز عبور خود را تغییر دهید که در قسمت‌های فوق نحوه تنظیم مجدد رمز عبور را بیان کردیم.

در صورت عدم تغییر می‌توانید سریعا با سرویس پشتیبانی توییتر تماس بگیرید.

برای تماس با سرویس‌های پشتیبانی شما باید مراحل زیر را طی کنید:

  • برای این کار شما باید در صفحه ایجاد درخواست توییتر کلمه حساب‌ها را پیدا کنید، سپس بر روی حساب هک شده کلیک کنید.

  • سپس نام حساب را مشخص کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

 

  • همانطور که مشاهده می‌کنید شما باید ایمیل فعلی خود را وارد کرده و مشکل فعلی را نیز بیان کنید، سپس بر روی گزینه من ربات نیستم کلیک کرده و و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

 

 

 

  • حال شما باید منتظر پاسخ خدمات پشتیبانی باشید که به معمولا به زبان انگلیسی است، لازم به ذکر است که بگویبم که حساب‌های هک شده سریع به صاحب حق خود در توییتر باز میگردد.

هنگامی که دسترسی به حساب هک شده بازگردد باید اقدامات زیر را برای امنیت بیشتر حساب انجام دهید:

  • انتخاب پیچیده‌ترین رمز عبور برای حساب
  • محافظت مناسب از صندوق پستی
  • اقدامات برنامه‌های شخص ثالث که به حساب شما دسترسی دارند را کنترل نمایید.

سخن پایانی

در این نوشتار امداد رایانه مشکل ورود به حساب کاربری توییتر را مورد بررسی قرار دادیم و راه حل‌هایی برای رفع مشکلات را بیان کردیم.

چنانچه برای توییتر شما مشکلی پیش آید می‌توانید با استفاده از شماره ‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در امداد رایانه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *