نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال با حد سود و حد ضرر

در این مقاله قصد داریم به شما نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای زمانیکه شما قصد دارید از طریق خرید و فروش و نوسانگیری کسب درآمد کنید.

برای انجام اینکار بعد از اینکه در یک صرافی خارجی ثبت نام کردید که پیشنهاد ما به شما صرافی kucoin می باشد و بعد از واریز تتر به این صرافی نوبت به خرید ارز دیجیتال مورد نظر می رسد. همانگونه که میدانید در اکثر صرافی ها شما باید تتر داشته باشید و از این ارز برای خرید مابقی ارزهای دیجیتال استفاده میشود.

اما چگونه می توانیم از نوسان گیری کسب درآمد کنیم. برای اینکه بتوانید با ریسک کم معامله کنید باید برای خرید خود حد ضرر و حد سود قرار دهید که برای انجام اینکار باید به قسمت خرید و فروش وارد شده و نوع خرید و فروش را روی گزینه stop limit قرار دهید و با قرار دادن روی این گزینه شما میتوانید ارز مورد نظر را در قیمت مورد نظر خود بخرید و یا در قیمت مورد نظر خود بفروشید.

در واقع شما در قسمت اول تعیین میکنید اگر ارز به این قیمت رسید ارز مورد نظر را با توجه به قیمتی که در قسمت دوم وارد شده فروخته شود و در قسمت سوم نیز باید مقداری که قصد دارید بفرشید را وارد نمایید.

با این قابلیت که در تمام صرافی ها وجود دارد شما می توانید با قرار دادن حد سود و حد ضرر از طریق نوسان گیری کسب درآمد نمایید.

یعنی شما باید دو اکشن قرار دهید یکی برای فروش در قیمت بالا برای سودگیری و یک اکشن برای فروش در قیمت پایین که حد ضرر به حساب می آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *