آیا میتوان چت های پاک شده تلگرام را بازیابی کرد؟

بسیاری از اوقات ما به اشتباه چت های خود را در تلگرام حذف میکنیم و از این کار خود پشیمان میشویم. ایا میتوان چت ها را بازیابی کرد؟ در تلگرام اگر چتی پاک شود یا اکانت تلگرامی شما دیلیت شود امکان بازیابی آن وجود ندارد.  اما جای نگرانی نیست زیرا اگر طرف مقابل صحفه گفتگو را پاک نکرده باشد امکان بازیابی آن وجود دارد                                                   اما ما راهی برای بازگردانی بعضی از عکس ها و فیلم ها یافته ایم که میتواند به شما کمک کند.

ابتدا در گوشی خود، مدیریت برنامه ها (file manager) را پیدا کنید و وارد آن شوید و در پوشه ی Android ، وارد فولدر data شوید و گزینه ی org.telegram.messenger را لمس کنید و وقتی به پوشه ی Cache وارد شدید، تمام محتوایی را که در تلگرام دریافت کرده اید در اینجا میبینید. در این اینجا شما عکس و فیلم هایی که قبلا دانلود کردید را میتوان ببینید و از ینجا حذف نمی شود تا وقتی که محتوای Cache را پاک کنیم.

برخی مواقع وجود دارد که کاربری، Cache را نیز پاک کرده اما در اینجا پیشنهاد میکنیم از اپلیکشین های بازیابی استفاده کند مانند : EaseUS MobiSaver for Android این برنامه قابلیت این را دارد با استفاده از اسکن در گوشی شما  فایل های شما را بازگردانی کند .    برای دانلود برنامه گفته شده هم می توان در گوگل، نام انگلیسی آن را سرچ کرد

مرحله ی بعد از دانلود و نصب این برنامه،  گوشی موبایل خود را به کامپیوتر توسط سیم USB وصل نمایید سپس از قسمت درایوها آن را پیدا کنید و به روی اسکن کلیلک کنید.

 

چند دقیقه صبر کنید ، پوشه ای را برای شما، نمایش داده میشود و با رفتن به داخل این پوشه، احتمال دارد عکس مورد نظر خود را پیدا کنید و بعد از هایلایت کردن فایل های مورد نظرتان، بر روی Recover کلیلک کنید و در یک فولدر در کامپیوتر آن را سیو کنید.

این برنامه قابلیت های عالی دارد که از آنها می توان به دسترسی آسان ، بازیابی حرفه ای فایل ها و اطلاعات حذف شده، بازیابی اطلاعات فرمت شده و پشتیبانی از انواع حافظه و مموری های موبایل نام برد. در صورتیکه برای بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی خود، نیاز به راهنمایی کارشناسان ما دارید می توانید با شماره تماس 0999999 تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *