آموزش چند روش تغییر آیکون برنامه در اندورید: مشاوره رایگان با امداد رایانه

امروزه با گسترش تکنولوژی و فناوری گوشی های اندورید مختلفی طراحی و ساخته شده اند، این گوشی ها قابلیت و ویژگیهای زیادی دارند که کاربران می توانند از ان استفاده کنند، به طور کلی باید بگوییم تصور دنیا بدون اندورید کار ساده ای نیست، بیش از ۱۰ سال است که سیستم عامل اندوریدوارد بازار جهانی شده است و بیش از ۲ میلیارد کاربر دارد.

در این آموزش امداد رایانه می خواهیم چندین روش تغییر آیکون برنامه در اندورید را آموزش دهیمبرای کسب اگاهی بیشتر با ما همراه باشید.

چگونه آیکون برنامه هادر اندورید را تغییر دهیم؟

گوشی های اندورید این قابلیت را به شما می دهند که آیکون برنامه هایی که می خواهید را تغییر دهیدو آیکون مورد نظر خود را قرار دهید.

یکی از ویژگی های فوق العاده کاربردی سیستم اندورید این است که شما می توانید هر چیزی را شخصی سازی کنید و همانگونه که خود می خواهید تنظیمات را انجام دهید، یکی از تنظیماتی که شما می توانید باب میل خود آن را تغییر دهید، آیکون برنامه ها در اندورید می باشد.

این کار تقریبا ساده است، شما می توانید به راحتی آیکون برنامه ها را در سیستم اندورید تغییر دهید.

تغییر آیکون برنامه های سامسونگ بدون نیاز به نصب

در گوشی های سامسونگ این قابلیت وجود دارد که از طریق تنظیمات، پس زمینه، تم، آیکون برنامه ها و…. را عوض نمایید، اگر شما گوشی سامسونگ دارید نیازی به این نمی باشد که برای تغییر آیکون برنامه ی خاصی را روی گوشی نصب کنید، شما می توانید به راحتی از طریق تنظیمات آیکون ها را به طور دلخواه تغییر دهید.

برای تغییر آیکون برنامه های سامسونگ بدون نیاز به نصب، مراحل زیر را انجام دهید: برای تغییر آیکون برنامه های گوشی سامسونگ باید Settings)) تنظیمات را باز کنید، البته این امکان برای شما وجود دارد که انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید و به روی علامت چرخ دنده در بالا گوشه سمت راست بزنید تا به راحتی وارد تنظیمات شوید،همچنین لازم به ذکر است که اگر حساب سامسونگ ندارید، یک حساب باید بسازید.

بعد از اینکه وارد تنظیمات شدید بر روی گزینهTheme  کلیک نمایید تا تم های گوشی شما باز شود،سپس شما وارد صفحه جدیدی می شوید که در قسمت پایین آن یک منو وجود دارد که باید ان را باز کنید و سومین گزینه از سمت چپ IcOns  را انتخاب نمایید تا آیکون پک ها را مشاهده کنید.

 

پس از مشاهده  پک آیکون ها می‌توانید یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید و بر روی ان ضربه بزنید،سپس صفحه آیکون باز می شود و برای دریافت ان باید گزینه دانلود را ضربه بزنیدو تا دانلود تکمیل شود،صبر نمایید.بعد از اتمام دانلودبرای اینکه پک بر روی برنامه های شما اعمال شود باید بر روی Apply ضربه بزنید.

 

تغییر آیکون برنامه های گوشی سامسونگ با آیکون های قبلی

اگر شما قبلا یک پک آیکون را دانلود کرده اید، اما هنوز نصب نکرده می توانید با استفاده از روشی که بیان می کنیم آن را فعال سازی کنید، برای این کار باید settings ( تنظیمات) را باز کنید، بعد از باز کردن صفحه تنظیمات گزینهTheme  را ضربه بزنید تا تم های گوشی شما بالا بیاید،روی سه خط بالا در صفحه زیر مشخص شده است کلیک کنید تا منو برای شما باز شود و سپس گزینهMy stuff را انتخاب کنید.

 

سپس در  صفحه باز شده گزینه Icons را کلیک کنید  و بسته آیکونکه از قبل دانلود کرده اید را باز کنید و برای اعمال آیکون های آن بر روی Apply  ضربه بزنید

تغییر آیکون برنامه ها در شیائومی  بدون نصب برنامه

گوشی های شیائومی هم مانند گوشی های سامسونگ این امکان را دارند که آیکون ها را تغییر دهید، حتی این امکان نیز وجود دارد که برای تغییر آیکون هیچ برنامه ای را نصب نکنید.برای تغییر آیکون برنامه ها در شیائومی باید برنامه Theme  را در گوشی همراه خود باز کنید، با استفاده از این برنامه می توانید پس

زمینه، صدای زنگ، آیکون ها را به دلخواه خود تنظیم نمایید.

 

بعد از باز کردن برنامه در پایین صفحه منو را باز کنید و بر روی گزینه profile  کلیک کنید و سپس روی lcons  ضربه بزنید.

 

در صفحه ای که باز می شود شما می توانید بسته های آیکون را مشاهده کنید و با توجه به نظر و سلیقه خود و با ضربه زدن یک بسته را فعال کنید و از ان  استفاده نمایید. همچنین اگر قصد دارید به پک آیکون های  خود اضافه کنید می توانید از طریق همین برنامه ایکون دلخواه را دانلود کنید.

حذف آیکون در اندورید

حذف آیکون در اندورید با برنامه Shortcut Maker  امکانپذیر است، این برنامه به شما کمک می کند، آیکون های خود را تغییر دهید یا حذف کنید.برای استفاده از این برنامه لازم است که این برنامه را دانلود و سپس نصب کنید پس از اتمام نصب برنامه shortout marker را باز نمایید  و بر روی Appsضربه بزنید، سپس صفحه ای باز می شود که تمام برنامه گوشی شما را نمایش می دهد و شما می توانید برنامه ای را که قصد دارید آیکون ان را تغییر دهید، انتخاب نمایید.

 

شما می توانید از Tap to Edit Label استفاده کنید تا یک نام را انتخاب نمایید، پس از انتخاب نام  بر روی Done  کلیک کنید، همچنین شما می توانید با کلیک با Icons  یک پک آیکون جدید انتخاب کنیدو تغییراتی که مدنظرتان است را اعمال کنید، پس از اعمال تغییرات باید برروی گزینه

Create Shortctدر سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلام آخر

تلاش کردیم در این مقاله چندین روش تغییر آیکون برنامه ها در اندوریدرا بیان کنیم اگر در خصوص تغییر آیکون برنامه ها سوالی دارید می توانید با استفاده از شمار های موجود در سایت امداد رایانه با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها سوالات خود را بپرسید.

امداد رایانه آمادگی انواع ارائه خدمات فناوری و تکنولوژی را  دارد، تنها کافیست شما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *