هک تلگرام و راه های جلوگیری از آن

 

یکی از مشکلاتی که جدید برای تعداد زیادی از اکانت های تلگرام به وجود آمده است هک تلگرام میباشد این موضوع که به صورت خود به خود کانکت های گوشی شما به وسیله اکانت تلگرام شما در گروه های مختلف عضو می شوند و این موضوع موجب اتفاقات نامناسب میشود که بسیاری از آنها میتواند با موضوعاتی غیر اخلاقی همراه شود برای رفع هک تلگرام با ما در ادامه همراه باشید .

 

 

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع هک تلگرام شما ئ ایزوله نمودن آن همچمنین رفع هک تلگرام و بازیابی تلگرام هک شده بپردازیم شایان ذکر است باید بدانید اولین نکته ای که در مورد این موضوع باید مورد بررسی قرار دهیم این می باشد که  همانگونه که می دانید به علت فیلترینگ  بسیاری از هموطنان به سمت استفاده از اپلیکیشن های غیر رسمی تلگرام روی آورده اند که شروع مشکل نیز همین اپلیکیشن ها می باشند.

این اپ ها که روی خود از پروکسی های MTP استفاده می کنند بسیار جذاب می باشند ولی مشکل اینجاست که اپ ها که مشخص نیست سازنده های آنها چه کسانی می باشند یا با اهداف مالی و تبلیغاتی ساخته شده اند و یا اهداف نامناسب دیگری دارند که یکی از نمونه های آن موضوع تبلیغ و گسترش گروه ها و کانال های مستهجن می باشد اما سوالی که به وجود می آید این می باشد که چگونه می توانیم اکانت تلگرام خود را درست نماییم که پاسخ به این سوال بسیار ساده می باشد و شما باید ابتدا اپ اصلی تلگرام را روی گوشی خود نصب نمایید و در محله بعد اپ های غیر رسمی را از روی گوشی خود پاک نمایید.

همچنین شما می توانید از تنظیمات تلگرام و در قسمت privacy تعیین نمایید که چه افرادی از کانکتت های شما فقط بتوانند شما را در گروه های تلگرام عضو نمایند

در صورتیکه مشکلی در حل مشکل هک اکانت تلگرام و عضو شدن کانتکت های گوشی خود در گروه های مستهجن دارید می توانید از همکاران ما در امداد رایانه کمک بگیرید:

تماس با تلفن ثابت: 9099070545

هک تلگرام یکی از موضوعات پر چالشی است که کاربران این شبکه اجتماعی با ان درگیر هستند. پیام رسان تلگرام یکی از ایمن ترین و پرطرفدارترین پلتفرم پیام رسان محسوب می شود که در سراسر دنیا کاربران فعالی دارد. پیام های ارسالی این شبکه قابل رهگیری هستند. امنیت تلگرام بسیار بالاست اما این بدان معنا نیست که امکان هک تلگرام وجود ندارد.

مشکل هک تلگرام از زمان رونمایی این شبکه پیام رسان وجود داشته است اما به راحتی با چند راهکار ساده می توان رفع هک اکانت تلگرام را انجام داد و تلگرام را بازیابی کرد.

بیشتر افراد زمانی متوجه هک تلگرام می شوند که پیام هایشان پاک می شود و یا پیام هایی تهدید کننده دریافت می کنند. یا ممکن است از طرف آنها برای افراد دیگری پیام ارسال شود. تمام این علائم نشان می دهد که بجز خودتان کس دیگری از پیام رسان شما استفاده می کند و حسابتان هک شده است. در این صورت با مشاهده ی نشست های فعال به راحتی می توانید متوجه هک اکانت شوید و رفع هک اکانت تلگرام را با پایان دادن به تمام نشست ها فعال انجام دهید.

آیا امکان هک تلگرام وجود دارد؟

کاربران زیادی در سراسر دنیا روزانه در پیام رسان تلگرام فعالیت های مختلفی انجام می دهند. این پیام رسان با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تردز همچنان محبوب است و فعالیت در ان روز به روز درحال افزایش است. اما در این بین هک تلگرام هم موضوع جدی است که با وجود امن بودن آن همچنان وجود دارد.

امنیت پیام رسان تلگرام در رمزگذاری و ویژگی های امنیتی آن است با این حال باز هم امکان سوءاستفاده از اکانت تلگرام و هک شدن آن وجود دارد. کاربرانی که احراز هویت دو عاملی را فعال نکرده اند ریسک هک شدن آنها بیشتر است. گاها فرد ممکن است از دستگاه های مختلفی وارد حساب کاربری خود شده باشد و نشست های فعال را روی دستگاه اصلی غیر فعال نکرده باشد در این صورت به راحتی می توان با دستگاه های مختلف وارد حساب شد.

آسیب پذیری تلگرام به خودی خود امکان پذیر نیست. دسترسی به حساب شما تنها زمانی امکان پذیر است که به ایمیل یا شماره همراه شما دسترسی داشته باشند.

 

چگونگی هک تلگرام توسط هکرها

برخی از هکرها و افراد حرفه ای در این کار برای هک تلگرام و نظارت بر فعالیت های کاربران یا سرقت اطلاعات آنها یک برنامه جاسوسی یا کیلاگر را نصب می کنند و با این برنامه شروع به هک حساب های تلگرامی می کنند. در برخی موارد کلیک کردن روی برخی از لینک های مخرب زمینه هک اکانت تلگرام را فراهم می کنند. کاربر باید همیشه حساب خود را از لحاظ هک و حمله هکرها بررسی کند.

هک کردن اکانت تلگرام مشهود است چون ممکن است کاربر اصلا نتواند وارد حساب کاربری خود شود یا اینکه به محض ورود از حساب خارجتان کند. یا ممکن است برنامه به صورت مداوم از شما می پرسد تا جزییات تماس خود را تایید کنید. تمام این علائم نشان دهنده هک شماست.

تلگرام این قابلیت را دارد که ورود دستگاه های دیگر را گزارش کند و به محض اینکه از دستگاه دیگری وارد حساب کاربری شوید یک پیام ورود ناشناس برای کاربر می آید که با رد آن می توانید از ورود به حسابتان جلوگیری کنید.

بازیابی اکانت هک شده تلگرام

 

 

تلگرام هک شده را چگونه برگردانیم؟ آیا می توان بدون حذف حساب تلگرام را بازیابی کرد؟ با هک تلگرام تمامی این سوالات ممکن است برای کاربر پیش بیاید. اگر تلگرام هک شده و اکانت شما از دسترس خودتان خارج شده است شما باید دوباره این حساب را با ایمیل یا شماره تلفن خود نصب کنید و بعد از نصب همه ی نشست های فعال را خاتمه دهید. با این کار تمام دستگاه هایی که به حساب شما دسترسی دارند خارج می شوند و حساب فعلی روی دستگاه شما فعال باقی می ماند.

گاها فردی که اقدام به هک کردن تلگرام کرده است به حساب ایمیل شما دسترسی دارد و ممکن است به نوعی هم به سیستم پیام رسان شما دسترسی پیدا کرده باشد. برای رفع تمامی این مشکلات فقط کافیست که رمز عبور ایمیل خود را تغییر دهید.

در برخی موارد برای رفع هک اکانت تلگرام لازم است که برخی پاکسازی ها را روی گوشی خود انجام دهید. برخی از برنامه های جاسوسی یا فیشینگ قابلیت دسترسی به حساب های تلگرامی شما را دارند. پس در وهله اول از وجود این برنامه ها روی گوشی خود باخبر شوید در صورت وجود چنین برنامه هایی باید سریعا آن ها را حذف کنید.

برای رفع تلگرام هم شده هر رمزی را که روی حساب قبلی خود استفاده کرده اید تغییر دهید. اگر حساب خود را حذف و نصب مجدد کرده اید بهتر است حتما رمز تلگرام خود را تغییر دهید. بعد احراز هویت دو عاملی را فعال کنید و اگر مجددا مورد حمله هکرها قرار گرفتید می توانید از پشتیبانی تلگرام کمک بخواهید.

چگونه از هک تلگرام خارج شویم؟

رفع مشکل هک تلگرام کار چندان سخت و پیچیده ای نیست. هر کاربری که عضو این پلتفرم می شود بعد از یک مدت با تمام تنظیمات و زیر و بم برنامه آشنا می شود. نحوه بازیابی تلگرام با نحوه خارج شدن از هک کمی متفاوت است. در واقع بازیابی زمانی انجام می شود که حساب کلا از دسترس خارج شده باشد. اما خارج شدن از هک تلگرام در چند دقیقه انجام می شود. در دستگاه اصلی وارد حساب کاربری خود شوید. در بخش تنظیمات وارد بخش امنیتی شوید و نشست های فعال را بزنید.

اگر به غیر از دستگاه شما دستگاه های دیگری نمایش داده شوند امکان هک شما وجود دارد. شما می توانید مشخصات دستگاه وارد شده را مشاهده کنید و آن را با مشخصات دستگاه خود تطبیق دهید اگر این نشست ها در گوشی خودتان انجام نشده باشد قطعا فرد دیگری به حسابتان دسترسی دارد. در این شرایط اگر گزینه خاتمه دادن به نشست های فعال را بزنید از هک تلگرام خارج می شوید.

در برخی موارد هکر دسترسی شما به حسابتان را قطع می کند و شما با هیچ راهی نمی توانید حساب خود را پس بگیرید در چنین شرایطی برای بازیابی تلگرام تنها باید با پشتیبانی تلگرام مکاتبه کنید.

روش های رایج برگرداندن تلگرام هک شده

 

هک تلگرام برای افرادی که در این کار خبره هستند در عرض چند دقیقه انجام می شود. گاها بیشتر افراد از روی ناآگاهی روی لینک های غیر مرتبط کلیک می کنند یا اجازه دسترسی برای برخی از برنامه ها را فعال می کنند که همه این ها ریسک هک شدن را بیشتر می کند. نحوه برگرداندن تلگرام هک شده با روش های مختلفی امکان پذیر است.

فعال‌سازی تأیید هویت دو مرحله‌ای (Two-Step Verification)

این قابلیت در تمامی اکانت های تلگرام وجود دارد و فقط کافیست که کاربر ان را فعال کند تا حساب از دست هکرها در امان باشد. اگر فردی بخواهد در اکانت تلگرام فرد لاگین شود علاوه بر کدی که به شماره ارسال می شود باید به کد امنیتی تعریف شده توسط فرد هم دسترسی داشته باشد. پس به راحتی از ورود هکرها جلوگیری می شود.

در تنظیمات تلگرام میتوانید Two-Step Verification را فعال کنید. فقط کافیست در منوی تنظیمات در بخش Privacy & Security گزینه Two-Step Verification را انتخاب کنید و بعد بر روی گزینه Set Additional Password کلیک کنید. در صفحه پیش رو باید رمز عبور و پسورد خود را وارد نمایید. سپس تیک آبی را لمس کنید و مجددا رمز و پسورد خود را وارد کنید و آن را تایید نهایی کنید.

حتی اگر هیچ رمزی هم وارد نکنید میتوانید این گزینه را فعال کنید یا با وارد کردن آدرس ایمیل امنیت حساب را بالا ببرید. بعد از وارد کردن ایمیل یک لینک برای ایمیل ارسال می شود که با کلیک کردن روی آن فعال سازی ایمیل شروع می شود.

حذف دستگاه‌های ناشناس از Active Sessions

نشست های فعال بهترین راه برای تشخیص هک تلگرام است. همانطور که گفتیم هر کسی که به اکانت شما دسترسی داشته باشد مشخصات دستگاه او در بخش نشست های فعال نمایش داده می شود. در این روش به راحتی تنها با یک کلیک کردن ساده می توانید دسترسی فرد ناشناس را حذف کنید. اگر گزینه Terminate All Other Sessions را بزنید همه دستگاه هایی که به اکانت شما دسترسی دارند حذف می شوند. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و بر روی گزینه تنظیمات حساب کلیک کنید.
  • در منوی تنظیمات روی Privacy & Security کلیک کنید.
  • در مرحله بعد وارد گزینه Active Sessions شوید. در این بخش تمام دستگاه های فعال نمایش داده می شود.
  • وقتی روی گزینه Terminate All Other Sessions کلیک کنید حساب شما از هکرها پاک خواهد شد.

بازیابی تلگرام از طریق مکاتبه با پشتیبانی تلگرام

بازیابی تلگرام از طریق مکاتبه با پشتیبانی تلگرام

نحوه بازیابی تلگرام از طریق مکاتبه با پشتیبانی راهی مطمئن و جوابگو است. پیام رسان تلگرام از پشتیبانی سریع و قوی برخوردار است و در اولین فرصت به مشکلات کاربران رسیدگی می کند.

برای بازپس گیری تلگرام از طریق پشتیبانی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • اول باید وارد سایت اصلی تلگرام به آدرسorg شوید. از آنجایی که در حال حاضر این سایت برای کاربران ایرانی فیلتر است پس می توانید ابتدا فیلتر شکن خود را روشن کنید و بعد وارد سایت شوید.
  • در سایت اصلی وارد بخش ساپورت support شوید تا فیلد مورد نظر برای شما نمایش داده شود. در این بخش می توانید مشکل خود را شرح دهید و از پشتیبانی سایت بخواهید تا تلگرام هک شده ی شما را بازیابی کنند.
  • در پایان باید گزینه Submit را بزنید تا پیام شما برای بخش پشتیبانی سایت ارسال شود. معمولا پشتیبانی تلگرام به تمامی پیام ها ظرف 24 ساعت پاسخ می دهد و به مشکل فرد رسیدگی می کند. حتی در برخی موارد اطلاعات دیگری از متقاضی دریافت می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *