خرید اپل آی دی

این روزها هر کسی که طرفدار محصولات اپل است باید بداند پیش نیاز بعد از خرید یکی از دستگاه­های اپل اولین اقدامی که باید انجام دهد ساخت یا خرید اپل آی دی است. اپل آی دی مانند شناسنامه­ای برای کاربر است. با استفاده از اپل آی دی شما قادر خواهید بود از تمامی امکاناتی که اپل برای کاربران خود مهیا کرده­ است بهره ببرید. اگر به دنبال خریدی مطمئن هستید و می­خواهید در مورد چگونگی خرید اپل آی دی با کیفیت اطلاعات کسب کنید در ادامه همراه ما باشید.

انواع اپل آی دی را بشناسیم

هنگام خرید اپل آی دی به دو نوع اپل آی دی بر خواهید خورد که ما در این قسمت سعی کردیم از انواع اپل آی دی به شما بگوییم. دو نوع اپل دی وجود دارد که به شرح زیر است:

نوع اول اپل آی دی:

به این نوع اپل آی دی، «اپل آی دی آماده» می­گویند که به «اپل آی دی کارتی» نیز ممعروف است. در تهیه این نوع اپل آی دی به شما 3 سوال امنیتی که پاسخ آنها هم در اختیارتان قرار داده می­شود به همراه یک ایمیل و پسورد آن، تحویل داده می­شود. ایمیل اپل آی دی­ها توسط سازنده ساخته می­شود و در نهایت به شرکت اپل معرفی می­شود. در اپل آی دی شما سال تولد و نام کاربری­تان نیز توسط سازنده انتخاب می­شود و در پروفایل آی دی ثبت خواهد شد. لازم به ذکر است کشور محل سکونت­تان هم عموما آمریکا ثبت خواهد شد.

نوع دوم اپل آی دی:

به این نوع اپل آی دی، «اپل آی دی اختصاصی» گفته می­شود. این دسته اپل آیدی از ان دسته اپل آی دی‌هایی است که به طور مستقیم برای مصرف کننده ساخته می­شود و مستقیما از طریق ایمیل شخصی کاربران به صورت سفارشی تولید می­شود. جالب است بدانید که خود شخص می­تواند محل سکونت خود را هر جا که دوست دارد، انتخاب کند.

از اپل آی دی  دلخواه چه میدانید؟

این نوع اپل آی دی به این صورت است که شما در ساخت اپل آی دی خود از ایمیل شخصی خودتان را در مرحله خرید استفاده می­کنید. این اکانت با اکانت اپل آی دی آماده تفاوتی ندارد تنها تفاوت آن این است که در ساخت آپل آی دی دلخواه از ایمیل شخصی خودتان استفاده می­شود.

خرید اپل آی دی کارتی

اصولا اپل آی دی کارتی یا کارت اپل آی دی که در بازار فروخته می­شود همان اپل آی دی آمریکا است بااستفاده از ایمیل­هایی که از قبل آماده هستند ساخته شده است و روی کارت­هایی از جنس­های مختلف چاپ می­شوند و به صورت فیزیکی در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. جالب است بدانید این نوع اپل آی دی هیچ تفاوتی با اپل آی دی‌هایی که در سایت­ها به فروش می‌رسند ندارند. نکته‌ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد نوع ایمیل آن است و این که از کدام سرویس دهنده ایمیل استفاده می­کند و آن که آیا امکان دسترسی به خود ایمیل امکان پذیر است یا نه؟

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید داشتن اطلاعات و سوالات و پاسخ‌های امنیتی است که روی کارت باید چاپ شده باشد. هزینه بالاتر این نوع اپل آی کارتی به دلیل چاپ کارت است. فروش این اپل آی دی‌ها توط فروشدگانی که واسط فروس یا پخش کننده هستند صورت می­گیرد. ما به شما خرید اپل آی دی معتبر امریکا از سایت­های اینترنتی با قابلیت پشتیبانی آنلاین را توصیه می­کنیم.

مطالعه کنید:فروش اپل آی دی

خرید اپل آی دی آماده آمریکا

این نوع اپل آی دی (اپل آی دی آماده آمریکا) اکانتی است که با ایمیل­های معتبر ساخته شده است. این اپل آی دی بعد از خرید به صورت اتوماتیک در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما قادر خواهید بود بعد از تغییر رمز عبور یا اطلاعات امنیتی و حتی بعد از تغییر ایمیل از اپل آی دی خود استفاده کنید.

خرید اپل آی دی آمریکا

اپل آی دی آمریکا بر روی اپ استورآمریکا ساخته می­شود که دارای کامل­ترین سطح دسترسی به امکانات و نرم افزارها، بازی­ها و خدمات شرکت اپل است و از این رو خرید اپل آی دی آمریکا بهترین گزینه برای شما محسوب می­شود که با توجه به اطلاعات کشور آمریکا ساخته شده است.

کدام اپل آی دی برای خریدن معتبرتر است؟

ما تا اینجا سعی کردیم از انواع اپل آی دی به شما بگوییم. حالا بحث آن است که کدام اپل آی دی معنبرتر است. اگر قصد استفاده شخصی از اپل آی دی دارید، می توانید از هر دو نوع اپل آی دی به انتخاب خود یکی را انتخاب کنید. اما با توجه به تغییرات شرکت اپل در ساخت اپل آی دی و وریفای کردن آن و با توجه به مسائل امنیتی توصیه می شود از اپل آی دی آماده آمریکا استفاده کنید.

پس از خرید این محصول شما قادر به تغییر اکانت ایمیل آن خواهید بود و ایمیل دلخواه خود را جایگزین کنید. همچنین قابلیت تغییر در سوالات امنیتی و رمز عبور و … و تعریف ایمیل نجات برای جلوگیری از بلاک شدن اکانت نیز وجود دارد.

دیگر نیازی نیست که اطلاعات ایمیل خود یا رمز عبور ایمیل خود را در اختیار سازنده بگذارید. در صورت disable شدن اکانت اپل آی دی به هر دلیل و عدم دسترسی و دانلود از app store و itunes در گوشی­های آیفون نیز می توانید اپل آی دی دارای مشکل را با یک اپل آی دی دیگر جایگزین کنید. در این صورت ایمیل شخصی خودتان در بلک لیست اپل قرار نگرفته است.

دلیل اختلاف قیمت اپل آیدی در بازار چیست؟

شاید شما هم فکر کرده باشید که دلیل اختلاف قیمت اپل آی دی‌ها چیست؟

لازم است بدانید دلیل این تفاوت قیمت در ایمیل اکانت است بعضی از اپل آی دی­ها از ایمیل­های رسمی مثل yahoo یا gmail یا mail استفاده می­کنند که ساخت آن زمان بر اما مطمئن است. اطلاعات این ایمیل و امکان دسترسی به آن نیز ممکن است و در صورت غیر فعال شدن اپل آی دی به هر دلیل به راحتی اکانت را می توان فعال کرد اما در مواردی که از ایمیل­های روی میل سرور سایت فروشنده استفاده می­شود امکان دسترسی به ایمیل وجود ندارد و این یعنی پایان عمر اپل آی دی شما و ٰاطلاعاتی که روی آیکلود داشتید. شما باید قید داشتن اپل ایدی که داشتید را بزنید یا اینکه با پرداخت هزینه مجدد برای فعال کردن اکانت اپل آی دی شما به فروشنده بپردازید که البته این کار درستی نیست.

خرید اکانت­های موجود در بازار با قیمت­ هایی نظیر 2000 یا 3000 یا 4000 یا 5000 تومان را به شما توصیه نمی­کنیم، اما اکانت­هایی که دارای ایمیل رسمی مثل yahoo یا Gmail  که هزینه کمی بالاتر هستند اما معتبر بوده و امنیت بالایی دارد را پیشنهاد می­کنیم. توصیه ما به شما خرید این اکانت و تغییر تمام اطلاعات و شخصی سازی آن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید:ساخت اپل آی دی

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم از انواع اپل آی دی گفته و آنها را به شما شرح دهیم. اگر به دنبال خریدی مطمئن و با هزینه­ای مناسب هستید و می­خواهید با فردی متخصص و با تجربه در این زمینه صحبت کنید و از آن راهنمایی بگیرید امداد رایانه کار شما را راحت کرده است. کافی است با شماره 9099070545 تماس بگیرید. امداد رایانه در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *