مشکل ثبت نام در فیس بوک + حل مشکل ساخت اکانت در فیس بوک

 

مشکل ثبت نام در فیس بوک دغدغه بسیاری از کاربرانی است که می خواهند در این اپلیکیشن استفاده کنند، فیسبوک یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان با میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان است، اگر به تازگی با این اپلیکیشن آشنا شدید و قصد دارید که یک حساب کاربری بسازید اما نمی دانید چگونه؟ اصلا نگران نباشید.

در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم مشکل ثبت نام در فیس بوک و نحوه ساخت اکانت در فیس بوک را مورد بررسی قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

نحوه ساخت اکانت در فیسبوک

ساخت اکانت در فیسبوک بسیار آسان است، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد اپلیکیشن فیسبوک شوید.
  • در این قسمت شما باید اطلاعاتی مانند First name و Suname و ایمیل و شماره تلفن را برای ایجاد یک حساب کاربری وارد همچنین جنسیت و سال تولد نیز از شما پرسیده خواهد شد.
  • رمز عبور خود را انتخاب کرده و وارد نمایید و بر روی Signv Up کلیک کنید.
  • حال یک کد بر روی شماره تمایل یا ایمیل شما ارسال خواهد شد که باید در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.
  • بدین ترتیب حساب اکانت شما ک ایجاد خواهد شد.

ساخت اکانت فیس بوک بدون شماره تلفن همراه

همانطور که در قسمت فوق بیان کردیم هنگام ورود به فیسبوک و ثبت نام از شما اطلاعاتی از جمله شماره تلفن می‌خواهند که ممکن است بسیاری از کاربران برای حفظ حریم خصوصی از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنند.

خوشبختانه فیسبوک این امکان را فراهم کرده است که شما بدون وارد کردن شماره تلفن اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در فیسبوک کنید، این کار از طریق اپلیکیشن TextNow امکان پذیر است که ‌‌باید مراحل زیر را طی کنید‌: ‌

  • ابتدا برنامه TextNow را از گوگل پلی دانلود کنید و بر گوشی خود نصب کنید این برنامه در کامپیوتر با جست و جو در گوگل یافت می‌شود و می‌توانید با دانلود نصب کنید.
  • حال شما باید تنظیمات برنامه TextNow انجام داده و شماره TextNow خود را یادداشت کنید.
  • در هنگام ایجاد اکانت در فیسبوک شماره TextNow را وارد کنید.
  • سپس کد تایید برای برنامه ارسال خواهد شد.
  • برنامه TextNow را باز کنید و کد تایید را مشاهده کنید.
  • حال کد تایید دریافتی را در فیسبوک وارد کنید و بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.
  • مراحل ثبت نام را مطابق مراحلی که در قسمت فوق بیان کردیم انجام دهید.

ساخت چند اکانت در فیسبوک

شما می‌توانید به راحتی در فیسبوک چند اکانت برای خود ایجاد کنید و تنها با یک گوشی به همه این اکانت‌ها دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از اکانت‌های مختلف در اپلیکیشن فیسبوک به قسمت تنظیمات بروید و بخش Accounts چندین اکانت مختلف در فیسبوک ایجاد کنید.

این قابلیت برای کاربرانی مفید است که همگی از یک دستگاه گوشی استفاده می‌کنند، اضافه کردن یک اکانت جدید نیاز به رمز عبور دارد، اما با استفاده از تنظیمات می‌توانید کار کنید که هر زمان قصد ورود به یک اکانت را داشته باشید رمز عبور مجدد خواسته شود.

محتوای هر اکانت مجزا خواهد بود و پیام‌های اکانت ورودی غیر فعال نمایش داده نمی شود این قابلیت به قسمت Messenger فیسبوک اضافه شده است، اما در نسخه‌های آی او اس مانند گوشی‌های اپل برای استفاده از چندین اکانت باید وارد اکانت شوید سپس خارج شوید.

مشکل ساخت اکانت فیس بوک

اگر شما مشکل ثبت نام در فیسبوک دارید مراحل زیر را طی کنید:

  • اگر پیامی حاوی عدم شناسایی تلفن همراه براتون ارسال شد مطمئن شوید شماره تلفن را به درستی وارد کردید.
  • اگر پیغامی دریافت کردید که حسابی از قبل با این شماره تلفن همراه وجود دارد لازم است چند روز صبر کنید تا حساب جدید را برای خود ایجاد کنید.
  • به جای شماره تلفن می‌توانید حساب کاربری را با ایمیل ایجاد کنید.
  • اگر بخواهید برای ایجاد حساب جدید در فیس بوک با شماره تلفن و رمز عبور مشابه حساب قبلی خود که ایجاد کرده اید ثبت نام کنید به حساب موجود خود وارد خواهید شد.
  • اگر با شماره تلفن حساب کاربری فیس بوک برای خود ایجاد کردید، اما رمز عبور را فراموش کردید می‌توانید گذر واژه را مجددا تنظیم کنید و وارد حساب خود شوید و اگر به شماره تلفن دسترسی ندارید می‌توانید با استفاده از ایمیل رمز عبور خود را تنظیم کنید.

سخن پایانی

در این نوشتار امداد رایانه مشکل ثبت نام در فیس بوک را مورد بررسی قرار دادیم امید است این مطالب برای شما مفید باشد و بتوانید با سوالات و ابهامات خود در خصوص ساخت اکانت در فیس بوک پاسخ بدهید چنانچه در این خصوص سوالی دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان امداد رایانه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

3 دیدگاه دربارهٔ «مشکل ثبت نام در فیس بوک + حل مشکل ساخت اکانت در فیس بوک»

  1. فیس بوک برای من میزنه اتصال قطع شده wifi یا داده همراه را بررسی کنید باید چیکار کنم لطفا جواب بدید

  2. سلام من می‌خوام یه اکانت فیسبوک بسازم بعد در قسمت نامم میگه از نام واقعی خود استفاده کن در حالیکه نام واقعی خودمو که «محمدحنیف مسلم »است می نویسم میگه نمیشه .
    مشکل کجاست ؟
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *