مشکل ضعیف بودن اینترنت شیائومی و حل آن در امداد رایانه

بسیاری از کاربران به ما مراجعه می‌کنند و ازمشکل  ضعیف بودن اینترنت گوشی شیائومی گله دارند و از ما می‌خواهند که مشکل آن‌ها را برطرف کنیم، در حقیقیت ضعیف بودن اینترنت شیائومی باعث می‌شود تا شما کاربران نتوانید از امکانات و قابلیت‌های این گوشی بهره کامل را ببرید.

ابتدا باید مشخص شود که چرا سرعت اینترنت شیائومی کم است و علت آن شناسایی شود تا بتوانید در صدد رفع آن تلاش کنید.

ممکن است هنگامی که در یک شهر یا محله یا حومه شهر هستید متوجه شوید که سرویس اینترنت شما به آهستگی بارگیری می‌کند یا اصلا سیگنالی ندارد که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، ابتدا بهتر شما به G۳ بروید و نقشه پوشش موجود در وب سایت اپراتور را چک کنید در صورتی که مکان شما سبز باشد به معنی کیفیت خوب شبکه است و باید به دنبال دلایل دیگری باشید.

در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم مشکل ضعیف بودن اینترنت شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم و برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی راه حل‌هایی را ارائه دهیم پس با ما همراه شوید.

مشکل ضعیف بودن اینترنت شیائومی به دلیلMumi

گوشی‌های شیائومی از یک رابطه کاربری خاص به نام Mumi استفاده می‌کنند که بر روی سرعت گوشی شیائومی تاثیر زیادی دارد و ممکن است سرعت را مختل و در نهایت عملکرد گوشی را پایین بیاورد.

با توجه به نکته بیان شده بهتر است که شما برنامهMumi را از گوشی خود پاک کنید و تنها به روزرسانی‌های اصولی در گوشی توجه کنید؛ زیرا با افزایش سرعت اینترنت گوشی شما می‌تواند هزینه اینترنت را مدیریت کنید و از اتلاف مصرف باتری نیز جلوگیری کنید.

راندمان گوشی با استفاده از سرعت اینترنت کند باعث می‌شود به مرور زمان شما از گوشی خود احساس رضایت نداشته باشید و این مسئله شما را آزار می‌دهد.

 

افزایش سرعت گوشی شیائومی

شما برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی باید سرعت انیمیشن‌ها را کاهش دهید؛ زیرا Mumi انیمیشن‌های زیادی را به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می‌دهد که این کار موجب کاهش سرعت اینترنت گوشی شما می‌شود.

برای افزایش سرعت گوشی شیائومی باید مراحل زیرا را طی کنید:

  • ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی شیائومی بروید.
  • سپس با کلیک بر روی گزینه About the phone نسخه Mlul را خواهید دید که باید بر روی آن ضربه بزنید.
  • در این هنگام گزینه developer options activeted برای شما مشخص می‌گردد که باید بر روی آن کلیک کنید.
  • قسمت تنظیمات این بخش را انتخاب نمایید و بر روی Assitional کلیک کنید و سپس گزینه Develper options را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Transition Animation scale را پیدا کنید و اندازه انیمیشن‌ها را بر روی X۵ قرار دهید.

افزایش سرعت گوشی شیائومی به آسانی است تنها کافیست مراحل بالا را با دقت انجام دهید.

 

بررسی به روز رسانی‌ها در گوشی شیائومی

برای بررسی به روز رسانی‌ها در گوشی هوشمند شیائومی باید مراحل زیرا را طی کنید:

  • ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی بروید.
  • سپس گزینه About phon را انتخاب کنید و با فشردن System Updates روی بررسی بروز رسانی‌ها کلیک کنید.
  • در این قسمت اگر به روز رسانی خاصی وجود داشته باشد می‌توانید با فشردن Download Update برنامه موردنظر را بروز رسانی کرده و آن را نصب کنید.

عدم استفاده همزمان از چند برنامه

هنگامی که شما به صورت همزمان از چند برنامه استفاده کنید کاملا طبیعی است که سرعت گوشی شیائومی پایین خواهد آمد به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش سرعت گوشی شیائومی هر برنامه‌ای که مورد استفاده قرار می‌دهید را بعد از پایان کار کاملا ببندید تا چند برنامه باعث سنگین شدن فضای داخلی گوشی شیائومی نشود.

حتی شما می‌توانید با استفاده از گزینه Develper options هر نوع برنامه‌ای در پس زمینه را غیرفعال کنید.

استفاده از نرم افزار‌های کمکی برای افزایش سرعت اینترنت

نرم افزار‌های خاصی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید سرعت گوشی خود را افزایش دهید، البته برخی از این برنامه‌ها می‌توانند به صورت همزمان کارایی خود را به نمایش بگذارند، در این قسمت چند نرم افزار را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • DU Speed Booster
  • Clean Master
  • Sysweak Android Cleaner

البته لازم به ذکر است که بگوییم این نرم افزار‌ها باعث افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی می‌شود و هر نوع فایل اضافی را پاکسازی می‌کند.

پاکسازی حافظه پنهان

برای بررسی حافظه پنهان در گوشی شیائومی باید دقت بالایی به خرج دهید زیرا ممکن است در هنگام استفاده از یک وب سایت یک فایل یا تصویر به صورت خودکار بارگیری و در گوشی شما ذخیره شود.

ما در این قسمت دو روش آسان و سریع را برای پاکسازی حافظه پنهان گوشی شیائومی بیان خواهیم کرد تا با این کار باعث افزایش سرعت گوشی شیائومی شود.

روش اول: به کار‌گیری برنامه‌های شخص ثالث:

  • Ccleaner
  • Files By Googl
  • Clear Cache

روش دوم: به قسمت تنظیمات گوشی بروید و بر روی About the Phone کلیک نمایید و گزینه Free Up Space را انتخاب نمایید و با توجه با گزینه files Cache files  بر روی گزینه Clean Up بزنید و به پاکسازی بپردازید.

سخن پایانی

افزایش سرعت گوشی شیائومی باعث می‌شود تا شما از تمام قابلیت‌های این گوشی به نحو احسن استفاده کنید. در این نوشتار روش‌هایی را برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی بیان کردیم، چنانچه در این خصوص سوالی دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

1 دیدگاه دربارهٔ «مشکل ضعیف بودن اینترنت شیائومی و حل آن در امداد رایانه»

  1. خودتو خسته نکن داداش ، دو مدل گوشی واقعا افتضاح ، لنوو ک انتن دهی نداره ، شیاومی هم نمیتونه نت درست حسابی بده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *