نصب آنلاین ویندوز – نصب تلفنی ویندوز – آموزش نصب ویندوز از راه دور

در این بخش از سایت امداد رایانه قصد داریم نکاتی را در مورد نصب آنلاین ویندوز به شما ارائه دهیم که شاید به کار شما نیز بیاید

در اولین مرحله اگر قصد یادگیری نصب ویندوز را دارید می توانید به مقالاتی که به نصب ویندوز از طریق سی دی و همچنین نصب ویندوز از طریق فلش نوشته شده است مراجعه نمایید. ولی در این مقاله میخواهیم بررسی نماییم که به صورت آنلاین و تلفنی چگونه می توان ویندوز را نصب نمود.

نصب آنلاین ویندوز به چه معنا می باشد؟

شاید اولین سوالی که در ذهن شما شکل بگیرد این موضوع می باشد که نصب آنلاین ویندوز مگر امکان پذیر می باشد و در کل نصب آنلاین ویندوز چگونه می باشد؟؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله انچه در ذهن شما می باشد درستی می باشد و نصب آنلاین ویندوز امکان پذیر نمی باشد ولی منظور ما از این مقاله راهنمایی آنلاین نصب ویندوز می باشد که شما با استفاده از راهنمایی های کارشناسان آی تی این شرکت می توانید اقدام به نصب ویندوز کامپیوتر خود نمایید بدون اینکه نیاز داشته باشید کامپیوتر خود را به خارج از شرکت و یا منزل خود ببرید و شما می توانید به صورت آنلاین با همکاران ما در شرکت و با استفاده از شبکه های اجتماعی تلگرام و ایتا یا واتساپ در ارتباط باشید و ویندوز کامپیوتر خود را به صورت آنلاین نصب نمایید.

نصب تلفنی ویندوز چیست و چگونه انجام می شود؟

در نصب تلفنی ویندوز شما به تماس با شماره های IN که در بخش تماس با ما وجود دارد با شرکت تماس برقرار می نمایید و بعد از شماره گیری داخلی مورد نظر خود به کارشناس نصب ویندوز وصل می شوید.برای اینکه بتوانید ویندوز خود را به صورت تلفنی نصب کنید نیاز به راهنمایی تلفنی همکاران ما خواهید داشت.

دقت نمایید که برای نصب ویندوز تلفنی ابتدا باید به همکاران ما بگویید که سیستم شما کامپیوتر می باشد و یا اینکه لپ تاپ می باشد و سپس کارشناسان آی تی شرکت امداد رایانه مراحل نصب تلفنی ویندوز را به شما خواهند گفت

همچنین مطالعه نمایید: بازیابی رمز سامانه ثنا

تفاوت نصب تلفنی ویندوز با نصب آنلاین ویندوز در چه می باشد؟

در پاسخ به سوال تفاوت های نصب تلفنی و نصب آنلاین ویندوز باید به شما بگوییم که در عمل در هر دو حالت به شما راهنمایی تلفنی نصب ویندوز داده می شود و تنها تفاوت ان در استفاده از پلتفرم ارتباط شما با کارشناس برمیگردد که شما از طریق تماس تلفنی با کارشناسان نصب ویندوز ارتباط میگیرید یا اینکه از طریق نرم افزار های سبکه های اجتماعی.

هزینه های نصب تلفنی ویندوز چه قدر می باشد؟

اگر شما با استفاده از شماره های IN با شرکت تماس گرفته باشید هزینه های نصب تلفنی ویندوز روی قبض تلفن ثابت شما اعمال خواهد شد ولی اگر قصد داشته باشید با موبایل با شرکت تماس بگیرید باید هزینه های آنرا به صورت خرید بسته مکالمه پرداخت نمایید.

بسته به اینکه نصب ویندوز چه قدر طول میکشد هزینه ها متفاوت می باشد. ولی معمولا بین 15 تا 30 دقیقه مدت زمان نصب ویندوز می باشد.

هزینه های نصب ویندوز آنلاین چه قدر می باشد؟

با توجه به اینکه نصب آنلاین ویندوز از طریق ارتباط با شبکه های اجتماعی انجام می شود قبل از انجام راهنمای برای نصب ویندوز آنلاین کارشناس نصب ویندوز هزینه را با شما طی خواهد کرد و بعد از ان از طریق ارسال عکس از مراحل نصب آنلاین ویندوز می توانید راهنمایی های لازم برای نصب آنلاین ویندوز را دریافت نمایید.

آیا از طریق فلش می توان به صورت تلفنی و آنلاین ویندوز نصب کرد

پاسخ به این سوال نیز مثبت می باشد و شما می توانید راهنمایی های لازم برای نصب تلفنی ویندوز و همچنین نصب آنلاین ویندوز را برای نصب ویندوز از طریق فلش دریافت نمایید ولی به یاد داشته باشید که برای اینکار نیاز به یک فلش خالی 8 گیگ خواهید داشت و یک سیستمی که بتوانید به وسیله آن ویندوز را دانلود نمایید و از طریق نرم افزار روفوز رو فلش بریزید و اقدام به نصب تلفنی ویندوز روی فلش نمایید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *