پشتیبانی اسکایپ – تماس با ما

پشتیبانی اسکایپ

در صورتیکه هرگونه مشکل در استفاده از نرم افزار اسکایپ دارید می توانید از همکاران ما در بخش پشتیبانی اسکایپ کمک بگیرید. در این بخش همکاران ما می توانند مشکلات ثبت نام و استفاده از اسکایپ را به صورت تلفنی به شما راهنمایی دهند.

اسکایپ نرم افزاری می باشد که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دارد و مهمترین استفاده ای که یوزرها از این نرم افزار دارند استفاده از قابلیت ویدئو کال می باشد. اما با توجه به شرایط ثبت نام و راه اندازی این نرم افزار ممکن است مشکلاتی برای شما در استفاده از این نرم افزار به وجود آمده باشد.

برای برقراری تماس با پشتیبانی اسکایپ شما باید ابتدا با شماره 9099070545 تماس برقرار نمایید و در مرحله بعد داخلی مربوط به نرم افزار اسکایپ و یا شبکه های اجتماعی را شماره گیری نمایید.

حل مشکلات اسکایپ به صورت تلفنی انجام می پذیرد ولی حتی این امکان وجود دارد که همکاران ما از طریق ریموت به گوشی تلفن شما وصل شده و بتوانند از طریق ریموت مشکلات مربوط به اسکایپ را حل نمایند.

نرم افزار اسکایپ در دو نسخه برای حالت وب و همچنین برای گوشی ها  ی تلفن همراه اندروید و ایفون قابل استفاده می باشد که البته هرکدام از این موراد ممکن است دارای مشکلات مربوط به خود باشند .

 

ساعت پاسخگویی به سوالات و مشکلات اسکایپ چگونه است؟

همکاران ما در بخش پشتیبانی اسکایپ در از ساعت 8 صبح الی 1 بامداد اماده ارائه خدمات حل مشکلات اسکایپ می باشند.

استفاده پشتیبانی اسکایپ چه قدر هزینه دارد

هزینه های مربوط به پستیبانی اسکایپ که شامل حل مشکلات اسکایپ به صورت تلفنی می باشد اگر با خطوط 909 تماس برقرار نموده باشید بر روی قبض تلفن شما اعمال می شود ولی اگر قصد دارید با موبایل با مرکز پشتیبانی اسکایپ تماس برقرار نمایید باید ابتدا اقدام به خرید بسته مکالمه نمایید. دقت نمایید در صورت تماس با شماره 909 ابتدای تماس میلغ هز دقیقه مکالمه به شما گفته می شود.

ایا بعد از تمای با پشتیبانی اسکایپ حتما مشکل ما حل می شود؟

پاسخ به این سوال منفی می باشد چرا که ممکن است مشکلاتی در نرم افزار اندروید شما وجود داشته باشد که نیاز باشد شما گوشی خود را ریست قکتوری نمایید و یا اینکه در ویندوز کامپیوتر شما مشکلات مهمی وجود داشته باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *