حل مشکل اسنپ چت- پشتیبانی اسنپ چت

حل مشکل اسنپ چت سبب می‌شود تا شما با راحتی از قابلیت‌ها و امکانات این اپلیکیشن استفاده کنید و عکس‌ها و فیلم‌های خود را برای دوستان بفرستید.

بسیاری از کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن و ثبت نام در آن با مشکل برخوردند و نمی دانند چگونه این مشکل را رفع کنند.

اسنپ چت یکی از برنامه‌های پر کاربرد است و محبوبیت زیادی در میان جوانان دارد اما مشکلاتی برای نصب و عضویت در این برنامه وجود دارد که آن‌ها نمی توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در این مطلب از امداد رایانه می‌خواهیم به حل مشکل اسنپ چت بپردازیم و مسائلی را که در ثبت نام اختلال ایجاد می‌کنند را شناسایی و رفع کنیم.

۷ روش حل مشکل نصب و ثبت نام اسنپ چت

ممکن است در هنگام نصب و ثبت نام در اپلیکیشن اسنپ چت با مشکل مواجهه شوید که در وهله اول لازم است اتصال به اینترنت را بررسی کنید در صورتی که مشکلی در اتصال نداشتید روش‌های زیر را امتحان کنید تا مشکل نصب و ثبت نام اسنپ چت حل شود:

  • تغییر زبان سیستم عامل گوشی

در صورتی که برای ثبت نام در اسنپ چت با مشکل مواجهه شدید زبان گوشی خود را روی انگلیسی قرار دهید.

  • استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده‌ای پی

اگر امکان ثبت نام در اسنپ چت از طریق آی پی اینترنت خود ندارید می‌توانید با استفاده برنامه‌های رایگان تغییر دهنده‌ای پی، آی پی خود را تغییر دهید و سپس اقدام به ثبت نام کنید.

  • استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر برنامه برای ثبت نام

هنگامی که از آخرین نسخه به روز اپلیکیشن استفاده کردید و برای ثبت نام کدی برای شما ارسال نشد و با ارور‌هایی نظیر Login temporarily failed Snapchat مواجه شدید می‌توانید از نسخه‌های قدیمی‌تر برای ثبت نام استفاده کنید معمولا نسخه‌های قدیمی‌تر برنامه‌ها را می‌توانید در سایت apkmirror می‌توانید جستجو و دانلود کنید.

  • استفاده از نسخه رسمی اپلیکیشن

اگر روش‌های فوق را انجام دادید اما موفق به ثبت نام در اسنپ چت نشدید پیشنهاد می‌کنین کش گوشی خود را پاک کنید و برنامه اسنپ چت را حذف کنید و یکبار دیگر نسخه رسمی آن را از گوگل پلی دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب نمایید حال مجدد برای ثبت نام و نصب برنامه اقدام کنید.

همچنین مطالعه کنید:اسنپ چت چیست؟ آموزش نصب اسنپ چت

  • به اکانت گوگل خود وارد شوید.

در گوشی‌های اندورید باید قبل از ثبت نام در اسنپ چت وارد اکانت گوگل خود شوید و آن را تایید کنید.

  • پاک کردن کش برنامه اسنپ چت و کش گوگل پلی سرویس در اندورید

برای پاک کردن کش برنامه اسنپ چت به تنظیمات گوشی بروید و برنامه اسنپ چت را انتخاب کنید سپس به storage optin بروید و گزینه Clear cache را انتخاب کنید تا کش برنامه اسنپ چت پاک شود همچنین این کار را برای Googel play services انجام دهید.

  • از اجرای درست Googel paly Servicec مطمئن شوید.

در روش آخر شما باید به Settings گوشی مراجعه کرده سپس گزینه Data Usage را انتخاب تا به قسمت Googel paly Servicec بروید و تیک گزینه Data Restrict Bachgeround را بردارید تا از اجرای درست Google play services مطمئن شوید.

آموزش ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن اسنپ چت

گاهی اوقات کاربران اسنپ چت را نصب می‌کند و در آن ثبت نام می‌کند اما برای مدتی دیگر به دلیل بروز مشکلاتی نمی تواند از آن استفاده کند در مقاله حل مشکل اسنپ چت از امداد رایانه می‌خواهیم علت کار نکردن اسنپ چت در اندورید و آیفون و روش‌های رفع آن صحبت کنیم.

حل مشکل اسنپ چت با ری استارت کردن

برای حل مشکل اسنپ چت اولین کاری که می‌توانید انجام دهید ری استارت کردن گوشی خود است بسیاری از مشکلات با ری استارت کردن گوشی حل می‌شود سپس گوشی خود را روشن کنید و وارد اسنپ چت شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل اسنپ چت با بررسی مجوز‌ها

ممکن است علت کار نکردن اسنپ چت وجود مشکل در بخش مجوز‌های برنامه بنابراین باید به تنظیمات گوشی آیفون و اندورید بروید و مجوز برنامه را چک کنید.

مشکل کار نکردن اسنپ چت به صورت سراسری

گاهی اوقات علت کار نکردن برنامه اسنپ چت به صورت سراسری است و سرور‌های آن دچار مشکل شدند، بنابراین لازم است در گوگل اخبار مربوط به اسنپ چت را چک کنید در صورتی که مشکل سراسری باشد در همان ابتدای خبر‌ها نوشته می‌شود.

می توانید مقاله  حل مشکل پر شدن حافظه گوشی-آزاد‌سازی فضای داخلی گوشی را در سایت ما مشاهده کنید.

حل مشکل اسنپ چت با چک کردن اینترنت

در برخی از موارد دلیل کار نکردن اسنپ چت نبود اتصال اینترنت است، ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد یا بسته اینترنتی شما به پایان رسیده باشد در این حالت باید صبر کنید تا سرعت اینترنت خوب شود.

حل مشکل اسنپ چت با آپدیت کردن برنامه

بسیاری از مشکلات برنامه‌ها با آپدیت آن حل می‌شود در صورتی که اسنپ چت شما کار نمی کند ممکن است به دلیل قدیمی بودن نسخه‌ای که از برنامه دارید باشد در این حالت بهتر است وارد گوگل پلی شوید و نسخه جدید اسنپ چت را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

حل مشکل کار نکردن اسنپ چت با پاک کردن کش

یکی دیگر از روش‌های حل مشکل کار نکردن اسنپ چت این است که کش‌های اسنپ چت را پاک کنید بنابراین به بخش تنظیمات مراجعه کنید و لیست برنامه‌ها اسنپ چت را پیدا کنید و سپس بر روی گزینه Clear cache بزنید.

حل مشکل اسنپ چت با پاک کردن مکالمات

حجم زیاد مکالمات باعث اختلال در عملکرد اسنپ چت می‌شود بنابراین لازم است تا مکالمات اضافی خود را حذف کنید.

حل مشکل اسنپ چت با چک کردن بخش اسنپ

اگر برنامه را به روز رسانی کردید اما در ارسال محتوا در اسنپ چت مشکل داشتید ممکن است اکانت شما مسدود شده باشد، در این حالت مشکلی از جانب سرور نیست و شما باید با تیم پشتیبانی اسنپ چت ارتباط برقرار کنید و مشکل را اطلاع دهید تا مسدودیت اکانت شما را برطرف کنند.

کلام آخر

به پایان این مطلب از امداد رایانه رسیدیم امید است اطلاعاتی که در باره حل مشکل اسنپ چت در اختیار شما قرار دادیم مفید باشد چنانچه در این خصوص نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی دریافت کنید.

خوشبختانه سایت امداد رایانه امکان پشتیبانی کامل از برنامه اسنپ چت را برای کاربران خود فراهم کرده است و در صورت بروز هر مشکلی می‌توانید با کاربران ما ارتباط برقرار کنید و به کمک آن‌ها مشکلات اسنپ چت خود را حل کنید.

پشتیبانی اسنپ چت در امداد رایانه

پشتیبانی اسنپ چت در ایران به صورت رسمی وجود ندارد ولی با توجه به اینکه این برنامه کاربران زیادی در ایران دارد مجموعه امداد رایانه بخشی را برای حل مشکلات اسنپ چت و همچنین آموزش های اسنپ چت قرار داده است.

اسنپ چت در دسته برنامه های شبکه اجتماعی قرار می گیرید که دارای ویژگیهای مخصوص به خود  می باشد. در این برنامه شما می توانید به دوستان خود که این برنامه عضو می باشد عکس و ویدئو ارسال نمایید اما مهمترین تفاوت آن با دیگر برنامه های چت و شبکه ها اجتماعی این می باشد که پیام ها بعد از ارسال پاک می شوند که البته شما می توانید برای پیام های زمان نیز تعیین نمایید که بعد از چند دقیقه پاک شوند.

اما استفاده از تمام شبکه های اجتماعی ممکن است با مشکلاتی همراه باشید و یا شما نیاز به اموزش اسنپ چت داشته باشید که به همین علت می توانید برای حل مشکلات اپلیکیشن اسنپ چت با مرکز پشتیبانی اسنپ چت تماس برقرار نمایید.

الیته همانگونه که گفته شد پشتیبانی اسنپ چت فقط برای حل مشکلات رایج می باشد و همکاران ما در این بخش دسترسی به اکانت ها برای حل مشکلات اکانت اسنپ چت شما ندارند ولی می توانند به شما کمک نمایند که برای حل مشکلات اسنپ چت چه کارهایی انجام دهید و یا اینکه چکونه به خود پشتیبانی اسنپ چت پیام دهید و خودشان نیز می توانند این کار را برای شما انجام دهند

برای تماس با مرکز پشتیبانی اسنپ می توانید با شماره 9099070545 از سراسر کشور و با استفاده از تلفن ثابت تماس برقرار نمایید.

این مرکز از 8 صبح الی 1 شب آماده ارائه خدمات پشتیبانی و حل مشکلات اسنپ چت به شما می باشد.

خدمات پشتیبانی اسنپ چت:

حل مشکل عدم ثبت نام در اسنپ چت

حل مشکلات عدم دریافت کد در اسنپ چت

مشکل اسنپ چت در آیفون

مشکلات اسنپ چت در ایمیل

مشکل پسوورد اسنپ چت

 

2 دیدگاه دربارهٔ «حل مشکل اسنپ چت- پشتیبانی اسنپ چت»

  1. سلام از قسمت پسورد عبور نمیکنه ارور میده میگه ازش استفاده درست نشده در صورتی که من به گوشیم ریست کردن و برنامه رو نصب کردم اینجوری شد.یه کد هم داده SS07

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *