پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن امکان پذیر است،زیرایکی از مهم‌ترین اهداف شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌های اجتماعی ارتباط با مردم است، اینستاگرام فیس بوک، توییتر روش‌های مختلفی برای جستجو مخاطبان دارند که یکی از این روش‌ها استفاده از شماره تلفن است.

در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

چگونه مخاطبین در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

پیدا کردن افراد در اینستاگرام از طریق دسترسی به مخاطبین امکان پذیر است، بسیاری ای افراد نمی دانند که با استفاده از شماره تلفن می‌توان افرادی را که دوست دارند در اینستاگرام را پیدا کنند.

اگر شما نام کاربری دوست خود را نمی دانید مشکلی نیست، پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره تلفن مکان پذیر است به شرطی که پیج پرایوت نداشته باشد یا درخواست شما را برای فالو کردن قبول کنند.

در ادامه دو روش برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن بیان خواهیم کرد.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با استفاده از گزینه‌های داخلی

برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با استفاده گزینه‌های داخلی از طریق تنظیمات به راحتی می‌توانید دوستان و آشنایان خود را با شماره تلفن در اینستاگرام پیدا کنید.

برای پیدا کردن افراد با استفاده از گزینه‌های داخلی مراحل زیر را باید طی کنید:

  • برنامه اینستاگرام را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • سپس بر روی نماد پروفایل در گوشه پایین سمت چپ برنامه ضربه بزنید.

پیدا کردن مخاطبین

 

  • در صفحه پروفایل خود بر روی نماد منو در سمت راست کلیک کنید و گزینه پروفایل نمایش داده شود سپس گزینه Discover people را انتخاب نمایید.

 

  • سپس در صفحه Find people به قسمت مخاطبین بروید و بر روی دکمه Connect contacts ضربه بزنید.

 

  • اگر شما برای اولین بار از این قابلیت برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام استفاده می‌کنید اینستاگرام درخواست اجازه دسترسی به مخاطبین تلفن را به شما خواهد داد ، سپس برای دسترسی به لیست مخاطبین خود بر روی گزینه Allow بزنید، این کار باعث می‌شود تا شما به لیست مخاطبین خود دسترسی پیدا کنید و افراد را در اینستاگرام شناسایی کنید.

 

  • پس از دسترسی به مخاطبین در اینستاگرام به طور خودکار شماره تلفن‌های حسابتان همگام‌سازی می‌شود، همه حساب‌های اینستاگرام مرتبط با شماره تلفن در مخاطب شما در بخش مخاطبین ظاهر می‌شوند.
  • اگر هیچ یک از شماره تلفن‌های موجود در لیست شما حساب اینستاگرام نداشته باشد برای شما مخاطب در دسترسی نیست نمایش داده می‌شود.

 

اگر نمی توانید با استفاده از شماره تلفن دوستان خود را پیدا کنید دو دلیل دارد یا اینکه با یک شماره تلفن دیگر ثبت نام کرده اید یا به اینستاگرام خود شماره اضافه نکرده اید.

برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام بگذارید اینستاگرام دوستان شما رو پیدا کند.

  • برنامه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید و سپس به بهش profile of برنامه بروید.

پیدا کردن مخاطبین

 

  • بر روی نماد سمت چپ در قسمت بالا بزنید و در انتهای صفحه تنظیمات را انتخاب نمایید.

 

  • در صفحه تنظیمات برنامه برای پیدا کردم افراد در اینستاگرام گزینه دنبال کنید و دوستان را دعوت کنید که به انگلیسی Fallow and Invite friends نوشته شده است کلیک کنید.

 

  • سپس در صفحه بعد بر روی گزینه Follow contact بزنید و اینستاگرام تمام نام‌های کاربری متصل به یک شماره تلفن را در لیست مخاطبین فهرست می‌کند.

 

 

اگر هیچ یک از شماره تلفن‌های مد نظر در اینستاگرام نباشد پیامی حاوی مخاطبین در دسترس نیست نشان داده می‌شود و هرگاه مخاطب با استفاده از شماره تلفن به اینستاگرام و می‌پیوندد یا شماره تلفن را به اینستاگرام می‌افزاید در بخش مخاطبین ظاهر خواهد شد.

اگر شخصی را به خوبی نمی شناسید و تنها از روی کنجکاوی قصد پیدا کردن آن را دارید این کار غیر اخلاقی است، همچنین با استفاده از این دو روش ذکر شده نمی توانید افرادی را که شماره تلفن خود را به حساب کاربری در اینستاگرام وارد نکرده اند پیدا کنید.

کلام آخر

در این نوشتار امداد رایانه دو روش برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن بیان کردیم امید است این مطلب برای شما مفید باشد چنانچه در اینستاگرام با مشکلی برخورد کردید با استفاده از شماره 9099070545 با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *