اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام است با اضافه کردن لینک می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان استوری خود را افزایش دهید.

شما در بخش بیو اینستاگرام تنها می‌توانید یک لینک را قرار دهید، اما در استوری می‌توانید چند لینک را به مخاطبین خود معرفی کنید و ان‌ها را به اپلیکیشن تلگرام یا اینستاگرام خود هدایت کنید.

در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را آموزش دهیم با ما همراه باشید.

آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

اگر شما اکانت اینستاگرام دارید به راحتی می‌توانید از قابلیت اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام استفاده کنید، تنها کافیست مراحل زیر رو طی کنید:

آماده کردن استوری اینستاگرام

شما از طریق اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید عکس و ویدیو بگیرید و پس از گرفتن عکس یا ویدیو از قسمت استیکر‌ها، استیکر لینک را انتخاب نمایید.

 اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

پس از انتخاب استیکر لینک به صفحه بعدی می‌روید که در این بخش می‌توانید آدرس صفحه مورد نظر خود را وارد کنید و بر روی گزینه Done کلیک کنید تا لینک ذخیره شود.

حال هر مشخصه دیگری که قصد دارید به استوری اضافه کنید و مانند سایر استوری‌ها در صفحه پروفایل خود بارگذاری کنید.

به استوری خود call To Action اضافه کنید.

مهم‌ترین مسئله این است که اگر شما قصد دارید تا مخاطبین بیشتری را به سمت وبلاگ یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید لازم است که درباره ان با فالور‌های خود صحبت کنید.

تنها اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام کافی نیست شما باید به فالور‌های خود آموزش دهید که با بالا کشیدن صفحه استوری می‌توانند به توضیحات بیشتری دست پیدا کنند.

خلاصه بگوییم بهترین کار این است که روش استفاده از لینک در استوری هایتان را به فالور‌های خود آموزش دهید مثلا می‌توانید به مخاطب بگویید که برای کسب اطلاعات بیشتر روی استیکر کلیک کنید یا هر جمله‌ی خلاقانه‌ای که باعث جذب مخاطبین شود به طور کلی روش caal To action یک روش خیلی مناسب برای برقراری تعامل با مخاطبین است.

همچنین ما توصیه میکنیم مقالهتغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

چگونه چند لینک در استوری بگذاریم؟

برای اضافه کردن چند لینک در استوری اینستاگرام بهتر است از پلتفرمی مثل zilink برای یک جا جمع کردن لینک‌ها استفاده کنید، این دسته پلتفرمی‌ها لینک‌ها را سازماندهی کرده و به صورت یک جا به مخاطبین نشان می‌دهند.

چه کسانی می‌توانند در استوری اینستاگرام لینک بگذارند؟

لینک‌های موجود در استوری اینستاگرام ابتدا برای حساب‌های کاربری که تیک آبی داشتند فعال شده بود، سپس در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام این قابلیت را در اختیار تمام حساب‌های کاربری دیگر قرار داد به گونه‌ای که لینک قابل کلیک برای تمام حساب‌های کاربری در دسترس است و فرقی ندارد که چند تا فالور دارند.

چگونه فالور‌ها لینک استوری را می‌بینند؟

هنگامی که شما یکی از استوری‌هایی که دارای لینک است را در صفحه پروفایل خود بارگذاری کنید کاربران می‌توانند استیکر لینک را در استوری ببینند، هر چند این استیکر واضح باشند بسیاری از کاربران هستند که به دنبال کلیک بر روی ان نمی روند و گاها متوجه آن نمی شوند و افراد کمتری در اینستاگرام هستند ممکن است ندانند چنین گزینه‌ای وجود دارد، همانطور که در قسمت‌های فوق نیز گفتیم برای اینکه مخاطب را به کلیک بر روی لینک ترغیب کنید باید کاری کنید تا لینک به چشم مخاطب بیاید مثلا فلش بزنید یا یک جمله بنویسید.

روش‌های استفاده از لینک استوری در اینستاگرام

از آنجا که قابلیت اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام تنها ممکن است شاید صاحبان کسب و کار آنلاین بخواهند که در هر استوری لینک را اضافه کند، اما ممکن است با این کار تعداد افراد کمتری لینک را بالا بکشند، به همین دلیل در اینستاگرام یک کار را چند بار تکرار نکنید، زیرا مخاطب خسته خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که بگوییم تمام استوری‌های اینستاگرام نیاز به لینک ندارد شما باید مطمئن شوید که با اضافه کردن لینک بر روی استوری ارزش محتوا ی شما بیشتر می‌شود و کاربر با کلیک کردن بر روی ان با مطالب مفیدی روبه رو خواهند شد.

همچنین اگر در مورد مشکل عدم ورود به تلگرام سوال و مشکلی دارید کلیک نمایید.

در ادامه می‌خواهیم چند روش برای اضافه کرد ن لینک به استوری اینستاگرام معرفی کنیم این روش‌ها برای مشتریان جذاب است:

افزایش ترافیک پست‌های وبلاگ

اگر شما یک وبلاگ دارید می‌دانید که به اشتراک گذاری پست‌های وبلاگ بسیار مهم است با وجود قابلیت اضافه کردن لینک  دراستوری اینستاگرام شما می‌توانید علاوه بر اینکه فالور‌های خود را از پست جدید وبلاگ باخبر کنید به طور مستقیم با لینک ان‌ها را به بازدید پست جدید هدایت کنید.

استوری‌های آموزشی

اگر از استوری‌های اینستاگرام برای اشتراک گذاری آموزش‌های خود استفاده می‌کنید می‌توانید لینک مورد نظر خود را در استوری‌ها قرار دهید با طور مثال یک بخش را اختصاص به توضیح آموزش و روند آموزش اختصاص داده شود.

از محتوای خود پرده برداری کنید

یکی دیگر از روش‌های خلاق برای اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام این است که فالور‌ها مشتاق بشوند تا در مورد چیزی بیشتر بدانند.

قطعا زک کینگ را می‌شناسید از افراد مشهور اینستاگرام است او برای اعلام برندگان یک مسابقه از طریق لینک اقدام کرد و افراد برای اینکه اسامی برندگان را مشاهده کنند باید بر روی استیکر لینک ضربه بزنند تا بتوانند لیست برنده‌های را در وب سایت مشاهده کنند.

اگر شما می‌خواهید فالور‌های خود را به وب سایت جذب کنید باید از حقه‌هایی مانند کاری که زک کینگ انجام داد استفاده کنید تا فالور‌ها برای دیدن چیز مورد علاقه خود به وب سایت شما مراجعه کنند.

در صورتیکه نیاز به پشتیبانی تلگرام دارید کلیک نمایید

تبلیغ محصول و خدمات

اگر شما محصول و خدمتی را ارائه می‌دهید و می‌خواهید با استفاده از استور‌های اینستاگرام او را به مخاطبین خود معرفی کنید باید تعادل را حفظ کنید و تمام استوری‌ها را به معرفی محصول و خدمات اختصاص ندهید چون مخاطبین بدون شک خسته می‌شوند.

اگر می‌خواهید محصولی را تبلیغ کنید با استفاده وز ترفند‌های سرگرم کننده این کار را انجام دهید در حقیقیت شما باید قالب استوری‌های خود حفظ کنید و تبلیغات را در همان قالب انجام دهید.

همچنین مطالعه نمایید:گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام

سخن پایانی

در این نوشتار امداد رایانه به بررسی قابلیت اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام پرداختیم امید است این مطلب برای شما کاربران عزیز مفید باشد.

چنانچه در خصوص اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام سوالی دارید یا به مشکلی برخوردید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان امداد رایانه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

1 دیدگاه دربارهٔ «اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام»

  1. بازتاب: حل مشکل تماس تصویری در اینستاگرام + مشاوره رایگان با امداد رایانه - امداد رایانه کمک کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *