گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران در اینستاگرام است؛ زیرا در روند پست آن با مشکلاتی روبه رو می‌شوند یا نحوه پست ان را نمی دانند.

همانطور که میدانید محتوای اینستاگرام بر روی مدیا متمرکز است و همه پست‌های اینستاگرامی به صورت عکس یا ویدیو هستند اینستاگرام نیز مانند سایر اپلیکیشن‌ها علاوه بر مزایای زیادی که دارند، محدودیت‌هایی نیز در برخی زمینه‌ها دارد که یکی از این زمینه‌ها مربوط به گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام است.

تا مدتی قبل کاربران اینستاگرام تنها می‌توانستند که فیلم‌های ۱۵ ثانیه‌ای را در اینستاگرام آپلود کنند به تدریج این محدودیت زمانی به یک دقیقه افزایش پیدا کرد، اما همچنان کاربران از این محدودیت احساس نارضایتی می‌کردند، سپس در آپدیت‌های جدید اینستاگرام قابلیت گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام را ارائه داد.

در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم نحوه گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام را آموزش دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مقاله همراه شوید.

آموزش نحوه گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام

شاید به تازگی اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی همراه خود نصب کردید و این سوال برای شما بوجود آمده است که چگونه می‌توانید یک فیلم طولانی را پست کنید؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام قابلیت گذاشتن ویدیو چند قسمتی را ایجاد کرده است، در پست‌های آلبومی شما می‌توانید ویدیو‌های خود را در اسلاید‌های پی در پی منتشر کنید، البته لازم است که بگوییم شما تنها می‌توانید ۱۰ اسلاید بگذارید، بنابراین امکان گذاشتن ویدیو در اینستاگرام تا زمان حداکثر ۱۰ دقیقه برای کاربر امکان پذیر است.

همچنین توصیه میکنیم مقاله تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

نرم افزار گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام

هنگامی که شما یک ویدیو چند دقیقه‌ای را در استوری اینستاگرام آپلود می‌کنید ویدیو موردنظر به طور خودکار به چند بخش تقسیم می‌شود، اما هنگامی که شما ویدیو را پست می‌کنید این امکان به‌صورت خودکار وجود ندارد و شما برای گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام باید ویدیو خود را به قسمت‌های یک دقیقه‌ای تقسیم کنید سپس اقدام به انتشار آن به صورت آلبومی کنید.

قسمت بندی ویدیو برای گذاشتن پست در اینستاگرام

برای قسمت بندی ویدیو در اینستاگرام باید ای یک ویرایشگر ویدیو استفاده کنید، هم اکنون ویرایشگر‌های زیادی اندورید و ios وجود دارد.

در این بخش می‌خواهیم به شما دو ویرایشگر برای قسمت بندی ویدیو به شما معرفی کنیم تا به کمک آن‌ها ویدیو‌های را به قسمت‌های یک دقیقه‌ای تقسیم کنید سپس در قالب یک پست آلبومی منتشر کنید.

قسمت بندی ویدیو در اینستاگرام با اپلیکیشن inshot

  • ابتدا اپلیکیشن inshot را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • سپس وارد اپلیکیشن شوید بر روی گزینه Video کلیک کنید.
  • حال ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی ایکون ✅ بزنید.
  • حال گزینه PRECUT را از نوار ابزار پیدا کنید و از داخل ان گزینه TRIM را انتخاب کنید.
  • در این مرحله خط نشان دهنده شروع را بر روی نوار فیلم را در ابتدا ویدیو و خط نشان دهنده پایان را بر روی دقیقه 1: 00 بگذارید.
  • حال بر روی ✅ بزنید تا قسمت‌های انتخابی برش داده شود.
  • سپس بر روی گزینه سیو در قسمت راست بالای صفحه بزنید تا ویدیو برش داده شده سیو شود.
  • برای تکمیل فرایند دخیره‌سازی ویدیو کیفیت موردنظر را انتخاب کنید، همچنین شما می‌توانید با لمس گزینه Customize به صورت دستی با واحد پیکسل کیفیت را تنظیم کنید.
  • بعد از انتخاب کیفیت ویدیو در گالری شما دخیره می‌شود.
  • با استفاده از این روش می‌توانید سایر قسمت‌های ویدیو را برش دهید تنها کافیست که نقطه شروع و پایان ویدیو یک دقیقه‌ای را تنظیم کنید.

در صورتیکه نیاز به پشتیبانی تلگرام دارید کلیک نمایید

 

قسمت بندی ویدیو در اینستاگرام با اپلیکیشن Video Splitter

  • ابتدا اپلیکیشن Video Splitter را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • سپس وارد اپلیکیشن شوید و بر روی گزینه Split Video کلیک کنید.
  • حال ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس حالت برنامه را به صورت پیش فرض روی Custom Split قرار دهید.
  • در این مرحله زمان موردنظر خود را برای Split کردن ویدیو مشخص کنید و بعد از تنظیم زمان برای گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام بر روی آیکون ✅ کلیک نمایید.

نحوه گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام

هنگامی که شما یک ویدیو را به قسمت‌های یک دقیقه‌ای تقسیم کردید باید آن‌ها را به صورت آلبومی در اینستاگرام آپلود کنید نحوه گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام به شرح زیر است:

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و بر روی آیکون + در نوار پایین کلیک کنید.
  • ویدیو‌هایی را با استفاده از ویرایشگر ساخته اید را به ترتیب زمان انتخاب کنید.
  • و در سمت راست بالای صفحه بر روی ایکون ➡ کلیک کنید.
  • در این مرحله می‌توانید برای پست‌های خود فیلتر اعمال کنید یا کاور تنطیم نمایید و بعد از اعمال تغییرات بر روی ➡ بزنید.
  • در مرحله نهایی می‌توانید برای ویدیو یک کپشن، تگ و لوکیشن تنظیم کنید.
  • بعد از اعمال تنظیمات بر ردی آیکون✅ بزنید تا پست اسلایدی شما در صفحه اینستاگرام منتشر شود.

نحوه گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام بدون اپلیکیشن

همانطور که در قسمت‌های فوق بیان کردیم برای گذاشتن ویدیو‌های چند دقیقه‌ای در اینستاگرام باید آن‌ها را ویدیو‌های یک دقیقه‌ای تقسیم بندی کنید، پس ابتدا به گالری گوشی خود بروید و ویرایش ویدیو را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید در قسمت پایین ویدیو در گالری یک آیکون به شکل مداد وجود دارد که از طریق آن می‌توانید کلیک را ویرایش کنید و پس از اینکه بر روی آن کلیک کردید قابلیت برش کلیپ باز می‌شود.

نحوه گذاشتن ویدیو در پست اینستاگرام

همانطور که در قسمت پایین مشخص است شما به تمام دقایق ویدیو دسترسی دارید و اگر به ابتدا و انتها توجه کنید خواهید دید که یک نوار به حالت کشویی دارد که به سمت جلو و عقب کشیده می‌شود، شما باید با انگشت بر روی یک دقیقه تنظیم کنید.

بعد ان با کلیک بر روی گزینه سیو اولین قسمت را برش بزنید بدون اینکه به فیلم اصلی آسیب برساند، همچنین لازم به ذکر است که بگوییم ویرایش ویدیو در هر گوشی متفاوت می‌باشد.

دقیقه‌های بعدی را نیز مطابق روش بیان شده برش بزنید و در گالری سیو کنید و در آخر شما باید به اینستاگرام مراجعه کنید و اقدام به افزودن یک پست کنید.

در این قسمت شما کلیپ‌های جمع اوری شده را می‌بینید که باید به ترتیب کلیپ‌ها را انتخاب و بر روی ایکون ➡ بزنید تا به صورت اسلایدی منتشر شود.

همچنین مطالعه نمایید:اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

سخن پایانی

در این نوشتار امداد رایانه نحوه گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام را آموزش دادیم امید این آموزش برای شما مفید و کاربردی باشد، چنانچه در این خصوص سوالی دارید یا می‌خواهیم اطلاعات بیشتری کسب کنید تنها کافیست با شماره 9099070545 تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *