تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام

تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام یکی از قابلیت‌های مهم آن است شاید در اینستاگرام در بیو و استوری بسیاری از افراد دیده باشید که با فونت‌های زیبا و شکسته متن‌هایی را نوشته اند، اما شما نمی دانید چگونه این تغییر فونت را انجام دهید؟

ما در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم تغییر فونت بیو و استوری در اینستاگرام را آموزش دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

برنامه و سایت برای تغییر فونت اینستاگرام

سایت‌های مختلفی برای ویرایش متن دلخواه شما وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید سریع و آسان تغییر فونت بیو و استوری در اینستاگرام را انجام دهید، در ادامه روش‌های برای تغییر فونت بیو و استوری در اینستاگرام را بیان خواهیم کرد. همچنین ما توصیه میکنیم حل مشکل تماس تصویری در اینستاگرام را مطالعه کنید.

آموزش تغییر فونت بیو در اینستاگرام با Lingo Jam

برای این کار باید وارد سایت Lingo Jam شوید و نان دلخواه خود را تایپ و فونت دلخواه خود را انتخاب و اعمال کنید، سپس پس از تغییر فونت در سایت ان را کپی کنید و وارد اینستاگرام خود شوید و به بخش پروفایل بروید و بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

سپس در بخش Bio راست کلیک کنید و بیو را وارد کنید و تغییر فونت بیو اینستاگرام انجام شود.

تغییر فونت استوری در اینستاگرام

اینستاگرام چند فونت مختلف را برای استوری‌ها ارائه می‌دهد، شما می‌توانید با کلیک بر روی متن در قسمت پایین صفحه قلم مورد نظر خود را انتخاب کنید و متن را به فونت دلخواه خود بنویسید.

برنامه تغییر فونت اینستاگرام برای ios

برای سیستم عامل ios برنامه فونت اینستاگرام Fonts For lnstagram m مناسب و کاربردی است، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید فونت اینستاگرام برای آیفون را تغییر دهید و از فونت‌های مختلف برای تغییر فونت در آیفون استفاده نمایید.

کیبورد برای تغییر فونت فارسی استوری در اینستاگرام با Sprezz

یکی از راه‌های ایجاد فونت زیبا در اینستاگرام استفاده از کیبورد‌های مختلف است. برنامه های کیبورد به شما این امکان را می‌دهند تا فوت‌های جدیدی را استفاده نمایید و تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام را انجام دهید.

برنامهSprezz یکی از اپلیکیشن‌های تغییر فونت می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

ابزار Cool Symbol برای تغییر فونت بیو و استوری در اینستاگرام

Cool Symbol یک ابزار آنلاین برای تغییر انواع فونت است این ابزار دارای ۱۰۰ گزینه فونت است که شما می‌توانید از ان‌ها استفاده کنید.

فونت نستعلیق برای تغییر فونت بیو و استوری در اینستاگرام

برای استفاده از فونت نستعلیق در بیو و استوری اینستاگرام تنها کافیست شما علامت ” را در گوگل جستجو کنید، سپس بر روی علامت بزنید و ان را کپی کنید.

 

در صورتیکه نیاز به پشتیبانی تلگرام دارید کلیک نمایید

حال به Setting> General> Keyboard> Text Replacement رفته و بر روی + ضربه بزنید، حال عبارت کپی شده را در بخش phrase قرار دهید و یک اسم اختیاری را بنویسید و Shortcut را بزنید و در نهایت سیو کنید.

حال وارد استوری اینستاگرام شوید و با نوشتن کلمه Shortcut خود که نستعلیق است بر روی علامت ظاهر شده بزنید حال فاصله بوجود امده را حذف نمایید و متن خود را بنویسید و مشاهده می کنید که فونت به نستعلیق تغییر کرده است.

ettingهمچنین اگر کیبورد شما فارسی نیست به بخش > General > Keyboard> Keyboards > Add new keyboard > Persian بروید و کیبورد خود را فارسی کنید.

 

ابزار IGFont برای تغییر سایز فونت استوری در اینستاگرام

سایت آنلاین IGFont یکی از ابزار هوایی است که برای تغییر سایر فونت اینستاگرام استفاده می‌شود، شما می‌توانید به راحتی وارد این سایت شوید و متن مورد نظر خود را تایپ کنید و فونت و سایز دلخواه خود را بر روی ان اعمال کنید.

ابزار Instageram Fonts Top برای تغییر فونت اینستاگرام

ابزار instageram fonts top از جمله ابزار‌هایی است که می‌توانید برای تغییر فونت در اینستاگرام استفاده کنید با استفاده از این ابزار می‌توانید تغییرات زیادی را بر روی فونت اعمال کنید.

همچنین مطالعه نمایید:علت کار نکردن لینک پسورد اینستاگرام

کلام اخر

در این نوشتار امداد رایانه به آموزش تغییر فونت بیو و استوری در اینستاگرام پرداختیم امید است شما کاربران عزیز با مطالعه این مطلب بتوانید به سوالات و ابهامات خود در این خصوص پاسخ دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره9099070545 تماس بگیرید.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام»

  1. بازتاب: گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام - امداد رایانه کمک کامپیوتر

  2. بازتاب: اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام - امداد رایانه کمک کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *