علت کار نکردن لینک پسورد اینستاگرام

علت کار نکردن لینک پسورد اینستاگرام ممکن است متفاوت باشد، گاهی اوقات شما در اثر یک اشتباه از اینستاگرام خارج می‌شوید و هر چه برای ورود تلاش می‌کنید نمی توانید وارد اینستاگرام شوید از طرفی رمز عبور خود را فراموش کردید و هنگامی که درخواست بازیابی آن را می‌کنید، لینک بازیابی کار نمی کند و مجدد به صفحه اول اینستاگرام باز می‌گردید.

در این نوشتار امداد رایانه می‌خواهیم علت کار نکردن لینک پسورد اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

در صورتیکه نیاز به پشتیبانی تلگرام دارید کلیک نمایید

ریست کردن پسورد اینستاگرام

اگر رمز عبور خود را در اینستاگرام فراموش کرده اید با یکی از روش‌های زیر می‌توانید رمز عبور خود را ریست کرده یا رمز عبور جدید را برای خود مشخص کنید.

  • اگر برای ساخت اکانت اینستاگرام از ایمیل استفاده کردید باید ایمیل خود را به یاد داشته باشید تا لینک بازیابی رمز عبور برای ایمیل شما ارسال شود.
  • اگر برای ساخت اکانت اینستاگرام از شماره موبایل استفاده کردید باید به شماره موبایل دسترسی داشته باشید تا لینک بازیابی رمز عبور برای شما پیامک شود.
  • اگر به ایمیل یا شماره موبایل دسترسی ندارید از طریق نام کاربری می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید، برای این کار شما باید نام کاربری را در قسمت فراموشی رمز عبور اینستاگرام وارد کنید که در این حالت به طور خودکار لینک بازیابی رمز عبور به ایمیل یا شماره تلفن شما پیامک می‌شود که شما باید ایمیل و شماره‌های موبایل را بررسی کنید تا ببینید لینک بازیابی رمز عبور به کدام ایمیل ارسال شده است.

همچنین ما توصیه میکنیم مقاله اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

 علت کار نکردن ریست پسورد اینستاگرام چیست؟

لازم به ذکر است که بگوییم اینستاگرام برای بالا بردن امنیت لینک‌های بازیابی رمز عبور امکان استفاده مستقیم از لینک را از میان برده است.

برای استفاده از لینک‌های بازیابی رمز عبور باید بر روی آن کلیک کنید و نمی توانید با کپی آن در مرورگر از آن استفاده کنید، اما در برخی از گوشی‌های همراه در قسمت پیامک لینک‌ها قابل شناسایی نیستند و لینک ارسالی از طریق اینستاگرام غیر قابل کلیک می‌شود.

در این صورت شما می‌توانید با کپی متن پیام در یک پیام رسان دیگر مثل تلگرام و واتساپ از آن استفاده کنید، البته شما نباید متن پیامک را برای هر شخصی بفرستید؛ چون او امکان تغییر پسورد شما را خواهد داشت، بدین ترتیب متن پیامک را کپی و در از پیام رسان‌ها برای شخصی که به او اعتماد دارید ارسال کنید.

حال شما می‌توانید با کلیک بر روی پیام برای خود رمز عبور جدیدی را مشخص کنید.

چرا لینک پسورد کار می کند اما به صفحه ورود منتقل می‌شویم؟

اگر لینک بازیابی رمز عبور را دارد و قابل کلیک است، اما به جای صفحه ریست پسورد به صفحه ورود به اینستاگرام هدایت می‌شود به این علت است بخاطر تلاش‌های زیاد برای بازیابی رمز عبور شبکه اینترنت یا اکانت شما بلاک شده است.

در ادامه چند روش برای حل این مشکل را بیان خواهیم کرد با ما همراه باشید.

  • شما باید از طریق مرور گر اینترنت خود تمام مراحل ریست پسورد اینستاگرام را که شامل فراموشی رمز عبور، درخواست پسورد جدید‌ باز کردن لینک پسورد، وارد کردن پسورد جدید و لاگین با پسورد جدید می‌شود را انجام دهید، پس از اینکه شما موفق شدید از طریق مرورگر با پسورد جدید وارد اینستاگرام شوید، حال می‌توانید خارج و به صورت مجدد از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام لاگین شوید.
  • اگر لینک کار می‌کند اما به صفحه ورود به اینستاگرام وارد می‌شود، لازم است شما به صورت مجدد درخواست تغییر رمز دهید تا پیامک جدیدی برای شما ارسال شود، سپس آن را برای خود ایمیل کرده و از طریق ایمیل لینک را باز کنید.
  • اگر با انجام مراحل فوق همچنان لینک کار نمی کرد می‌توانید از طریق گوشی‌های دیگر این کار انجام دهید.
  • اگر همچنان لینک کار نمی کند سعی کنید اینترنت خود را عوض کنید یا از Vpn استفاده کنید.
  • می توانید با گوشی دیگر و اینترنت متفاوت لینک را باز کنید شاید اینگونه مشکل حل شود.
  • اگر تمام مراحل فوق را انجام دادید، اما موفق نشدید که رمز عبور خود را بازیابی کنید به احتمال زیاد به علت تلاش برای بازیابی رمز عبور اینترنت و اکانت شما بلاک شده است به مدت یک هفته برای بازیابی رمز عبور کاری نکنید نه درخواست ریست پسورد نه رمز‌های مختلف را امتحان نکنید بعد از یک هفته مجدد درخواست ریست پسورد بدهید به احتمال زیاد برای بازیابی رمز عبور موفق خواهید شد.

همچنین مطالعه کنید:حل مشکل تماس تصویری در اینستاگرام 

 

سخن پایانی

در این نوشتار امداد رایانه در خصوص علت کار نکردن لینک پسورد اینستاگرام و راه حل‌هایی برای حل این مشکل مطالبی را ارائه دادیم امید است این مطلب برای شما مفید باشد چنانچه در این خصوص سوالی دارید می‌توانید با استفاده از شماره 9099070545 با کارشناسان امداد رایانه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

1 دیدگاه دربارهٔ «علت کار نکردن لینک پسورد اینستاگرام»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *