خدمات کامپیوتر در منزل-خدمات کامپیوتر در تهران

خدمات کامپیوتر در محل-تعمیر کامپیوتر در منزل-خدمات در تهران-تعرفه 1401

در این مقاله قصد داریم تمام آنچه درباره خدمات کامپیوتر در محل و همچنین خدمات کامپیوتر در تهران را باید بدانید به شما ارائه دهیم.همانگونه که عنوان این مقاله نیز مشخص می باشد این بیزنس به فعالیت در حوزه آی تی میپردازد و در نتیجه هر خدماتی که در این حوزه قرار میگیرد توسط خدمات کامپیوتری انجام میگیرد اما با توجه به اینکه ذات این خدمات به صورت حضوری می باشد در مقاله ای دیگر  به تعمیر کامپیوتر در محل  پرداختیم و در ادامه این مقاله در بخش هایی نیز به خدمات کامپیوتری آنلاین میپردازیم

جهت در خواست کارشناس حضوری با شماره 09051503616 تماس برقرار نمایید

جهت دریافت مشاوره تلفنی با شماره 9099070545 از طریق تلفن ثابت تماس برقرار نمایید.

چه مشکلات در خدمات کامپیوتری در منزل انجام می گیرد؟

1- نصب ویندوز در محل:
یکی از خدمات مهم در مرکز خدمت کامپیوتر در محل نصب ویندوز می باشد. همانگونه که میدانید اکثر یوزرها در ایران از سیستم عامل ویندوز برای کامپیوتر های خود استفاده میکنند در نتیجه قطعا مشکلات زیادی در استفاده از ویندوز برای آنها پیش می آید در نتیجه بعد مدتی از استفاده از ویندوز ناخودآگاه این سیستم عامل با مشکل مواجه می شود و در نتیجه کاربر یا باید تصمیم بگیرد که ویندوز را عوض نماید و یا اینکه تصمیم بگیرد به تعمیر ویندوز سیستم کامپیوتری خود بپردازد. که در این هنگام اگر خود او تخصص کافی را نداشته باشد یک راهکار برای او تماس با مرکز تعمیر کامپیوتر در تهران می باشد.

2- نصب آنتی ویروس روی کامپیوتر در منزل

از دیگر نیاز های تمام مشتریانی که با کامپیوتر سر و کار دارند نیاز به نصب آنتی ویروس می باشد.همانگونه که میدانید ویروس های کامپیوتری که توسط افرادی دز سراسر دنیا نوشته می شود که روی ویندوز های رایانه نصب می شوند و برای سیستم عامل ایجاد مشکل میکنند در نتیجه بسیار مهم می باشد که قبل از ویروسی شدن سیستم با نصب یک آنتی ویروس روی سیستم احتمال خراب شدن ویندوز و حتی از دست دادن اطلاعات کم کنیم که برای اینکار نیاز به تخصص کافی برای انتخاب آنتی ویروس مناسب و همچنین تهیه لایسنس این آنتی ویروس می باشد. از اینرو یکی از بخش های فعالیت شرکت خدمات کامپیوتری در تهران همین موضوع می باشد و این شرکت ها با استفاده از کارشناسان متخصصی که دارند می توانند به نصب آنتی ویروس و خدمات فعالسازی آنتی ویروس روِی کامپیوتر در منزل اقدام نمایند.

همچنین بخوانید: خدمات کامپیوتر در ستارخان

3- نصب نرم افزارهای تخصصی در محل

نرم افزارهای کامپیوتری دارای گستردگی زیادی می باشند و شما با توجه به نیازی که دارید از نرم افزارهای خاصی استفاده می نمایید و همچنین به رشته تحصیلی شما نیز بستگی داره که از چه نرم افزارهایی استفاده نمایید. تعمیرات کامپیوتر در محل این توانایی را دارد که با توجه به نیازی که شما دارید تکنسینی به محل شما اعزام نماید که توانایی نصب نرم افزارهای تخصصی را داشته باشند دقت نمایید که نصب نرم افزارهای تخصصی گاها دارای پیچیدگی های خاص به خود می باشد و یکی از فعالیت های مرکز تعمیر کامپیوتر تهران این می باشد که با آموزش نیروهای متخصص در این زمینه بهترین نیرو را به محل شما اعزام نماید.

4- ریکاوری اطلاعات از دست رفته در محل تهران

از قدیم مشکل بسیار مهمی که برای بسیاری از یوزرهای کامپیوتری به وجود آمده است این موضوع می باشد که به خاطر اشتباهاتی که انجام میدهند باعث می شود اطلاعات آنها از روی هارد دیسک پاک شود و همچنین گاها ممکن است به علت اشتباه در شناخت درایو ویندوز هنگام نصب ویندوز درایوی که حاوی اطلاعات است را پاک میکنند. در این مواقع یکی از مهمترین کارهایی که شرکت خدمات کامپیوتری در منزل برای شما می تواند انجام دهد این موضوع می باشد که با توجه به حساس بودن اطلاعات شما در ابتدا اقدام به ریکاوری اطلاعات با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری که روی ویندوز شما نصب می شود می نماید و در مرحله بعدی اگر اطلاعات شما ریکاوری نشد اقدام به ریکاوری به وسیله نرم افزارهای اورجینال و در نهایت به ریکاوری سخت افزاری می نمایند.

از مهمترین خدمات شرکت امداد رایانه در بخش خدمات کامپیوتری در تهران همین مموضوع بازگردانی اطلاعات از دست رفته می باشد.

5- بالا بردن سرعت ویندوز در خدمات کامپیوتری در محل

از مشکلاتی که بسیاری از یوزرها را اذیت می کند موضوع هنگ کردن ویندوز و همچنین کند شدن سیستم عامل شما می باشد که راهکارهایی برای بالا بردن سرعت ویندوز وجود دارد که تکنسین تعمیر کامپیوتر در تهران با توجه به تخصصی که در این زمینه دارد کارهای لازم روی ویندوز شما را انجام خواهد داد تا سیتستم شما به قول معروف سرحال شود و قابل استفاده شود ولی گاهی ممکن است مشکلات ویندوزی انقدر زیاد باشد که تعمیر ویندوز در منزل خیلی معقول نباشد و تعمیرکار خدمات کامپیوتری در تهران این تشخیص را میدهد که اقدام به نصب دوباره ویندوز روی کامپیوتر شما نماید.

6- تعمیر فلش هایی که باز نمی شوند

از دیگر مشکلاتی که گاها برای یوزرهای خدمات کامپیوتر در محل به وجود می آید این موضوع می باشد که فلش مموری آنها دچار مشکل شده و باز نمی شود در نتیجه حتی با فرمت کردن فلش مموری هم مشکل آنها حل نمیشود اما کارشناسان مرکز تعمیر کامپیوتر در منزل می توانند با نرم افزارهای تعمیر فلش این مشکل را برطرف نمایند البته اگر مشکل فلش مموری شما سخت افزاری بوده و فلش به کلی خراب شده باشد کار خاصی برای آن نمیتوان انجام داد.

7- خدمات کامپیوتری در محل تهران در چه مناطقی ارائه خدمات می نماید

اگر شما در شهر تهران سکونت دارید(دقت نمایید که شهر تهران و نه استان تهران) می توانید درخواست خدمات کامپیوتری در تهران را بعد از تماس با مرکز تعمیر کامپیوتر ارائه دهید این مرکز زیر شاخه شرکت امداد رایانه می باشد و در تمام سطح شهر تهران در شمال و جنوب و شرق و غرب ارائه خدمات می نماید. اما دفتر مرکزی امداد رایانه که تکنسین ها در آن مستقر می باشند در مرکز تهران و در محدوده آزادی قرار دارد و شما می توانید به صورت حضوری نیز در این مرکز حضور پیدا نمایید.

8- نصب انواع پرینتر و اسکنر در منزل شما

یکی از پرکاربردترین دیوایس هایی که به کامپیوتر ها متصل می شود پرینتر ها و اسکنر ها می باشند که شما می توانید کار نصب آنها را به همکاران ما که به صورت حضوری برای خدمات کامپیوتر در محل حضور پیدا میکنند بسپاریداین تکنسین ها بعد از حضور در محل تهران با توجه به مدل پرینتر و اسکنر شما ابتدا اقدام به نصب درایوهای پرینتر و اسکنر شما می نمایند دقت نمایید که حتما این درایورها را در محلی از هارد خو ذخیره نمایید تا بعدا که دوباره ویندوز نصب کردید بتوانید ازآنها استفاده نمایید. اما گاهی مشکلی که برای نصب پرینتر ها و اسکنر ها به وجود می آید این موضوع می باشد که بعضی از این دستگاه ها قدیمی می باشد و درایور آنها به سختی روی ویندوز های جدید نصب می گردد.

مرکز تعمیر کامپیوتر در منزل این توانایی را دارد با استفاه از دیسک های اماده نصب درایور این درایورها را برای شما نصب نماید

همچنین بخوانید: خدمات کامپیوتر در جردن

9-ارتقاء سیستم های کامپیوتری در تهران

یکی از نیاز های یوزرها بعد از چند سال استفاده از کامپیوتر های خود این می باشد که چون این کامپیوتر ها دیگر به روز نیستند قادر نخواهند بود بسیاری از نرم افزارهای به روز و بازیهای جدید را اجرا نمایند البته ما پیشنهاد میکنیم برای اینکه بتوانید بازی ها را به روز بازی کنید یک سیستم به رو گیمینگ خریداری نمایید، برای حل این مشکل شما باید اقدام به ارتقاء کامپیوتر خود نمایید که اینکار به تخصص خوبی نیاز دارد و علت این امر این می باشد که شما باید بدانید که چه قطعاتی قابل ارتقا هستند و اینکه دقیقا چه مدلی از این قطعات باید خریداری شوند. به عنوان مثال شما نمی توانید هر رمی را برای ارتقا کامپیوتر خود خریداری نمایید و رم های دارای انواع مختلف با مشخصات تخصصی خود می باشند و حتی اگر شما یک رم با نوع درست هم خریده باشید ممکن است رم با باس مناسب نخریده باشید و این رم به کامپیوتر شما کار نکند.

ارتقا کامپیوتر یکی از خدمات تعمیر کامپیوتر در منزل می باشد که شما به راحتی می توانید کار ارتقاد کامپیوتر خود را در منزل به ما بسپارید از مزیت های تعمیر کامپیوتر در منزل این موضوع می باشد که دیگر نیاز نیست کامپیوتر خود را به خارج از منزل برده و نگران اطلاعات از دست رفته خود باشید.

10- اکتیو کردن ویندوز های دی اکتیو شده

اگر شما هم ویندوزی روی سیستم عامل خود نصب کرده اید که دی اکتیو شده است میتوانید انجام آن را به مرکز تعمیرات کامپیوتر در محل بسپارید اینکار ممکن است با نصب کرک هایی که کارایی چندانی ندارند شما را دچار مشکل دو چندان نماید در نتیجه دقت نمایید که حتما با نرم افزرهای تست شده باید اینکار انجام شود و متخصص تعمیر کامپیوتر در تهران با توجه به تجربه ای که دارد این توانایی را دارد که بهترین نرم افزار را برای اکتیو و فعالسازی ویندوز شما نصب نماید و مشکل شما را در این زمنیه حل نماید.

11- خدمات کامپیوتری آنلاین چیست؟

در سالهای اخیر با پیشرفت چشمگیر در زمینه آی تی این قابلیت به وجود آمده است که تکنسین های تعمیر کامپیوتر در منزل به جای اینکه به منزل شما برای تعمیر کامپیوتر بیایند بتوانند از راه دور و از طریق نرم افزارهای کنترل از راه دور اقدام به تعمیر کامپیوتر شما نمایند که این موضوع مستلزم این می باشد که شما یک نرم افزار ریموت را روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید. خدمات کامپیوتری آنلاین فقط محدود به تهران نمی باشد و شما هرکجای کشور حضور داشته باشید می توانید از این خدمات استفاده نمایید.این بخش زیر شاخه رایانه کمک در شرکت امداد رایانه می باشد.

12- هزینه و تعرفه های خدمات کامپیوتری در محل تهران چه قدر می باشد؟

یکی از سوالاتی که همیشه مطرح می باشد این است که ما باید برای تعمیر کامپیوتر در محل تهران خود چه هزینه ای را بپردازیم؟در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به اینکه تعمیر کامپیوتر در منزل شما انجام میگیرد قاعدتا شما باید هزینه ای را برای ایاب ذهای کارشناس کنار بگذارید ولی در مورد هزینه های تعمیراتی که توسط تکنسین انجام میگیرد این نکته قابل توجه است که این خدمات تعمیر به صورت سخت افزاری بود و یا اینکه خدمات کامپیوتر به صورت نرم افزاری می باشد در هر حالت هزینه ها خدمات کامپیوتر در محل تهران متفاوت می باشد و در صورتیکه کامپیوتر شما نیاز به تعمیر سخت افزاری داشته باشد باید هزینه ای برای تعمیر آن بپردازید و علاوه بر آن اگر قطعاتی نیز استفاده شده باشد باید این هزینه ها را به صورت جدا بپردازید.

13- بک آپ گیری از اطلاعات کامپیوتر در منزل

اگر دقدقه این را دارید که حتما از اطلاعات خود بک آپ گیری انجام دهید و دوست ندارید کامپیوتر خود به خارج از منزل ببرید و از اینکه اطلاعات شما در جای دیگری کپی شود هراس دارید بهترین پیشنهاد ما برای شما استفاده از خدمات کامپیوتر در محل تهران می باشد. در این نوع از خدمت تکنسین تعمیر کامپیوتر در منزل به محل شما در تهران آمده و اگر شما فضای ذخیره سازی نداشته باشید می تواند یک هارد دیسک اکسترنال برای شما اورده و اطلاعات شما را داخل هارد ذخیره نماید و هارد را با قیمت مصوب به شما بفروشد و اگر خود شما نیز هارد دیسک اکسترنال و یا هارد اینترنال داشته باشید با خیال راحت میتوانید کار بک آپ گیری اطلاعات را روی سیستم عامل شما انجام دهد.

همچنین بخوانید: خدمات کامپیوتر در تهرانپارس

14- نصب برنامه های کاربردی روی ویندوز

بعد از اینکه ویندوز روی کامپیوتر شما نصب می شود شما قطعا نیاز خواهید داشت که تعدادی از نرم افزارهای کاربردی که روزانه با آنها سرکار دارید روی کامپیوتر شما نصب شوند از جمله این نرم افزارها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

2- نصب نرم افزار آفیس

3- نصب نرم افزار وینرر

4- نصب نرم افزار ادوب ریدر

5- نصب نرم افزار گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس

6- نصب نرم افزار گرافیکی فتوشاپ

و….

15- انجام خدمات شبکه در محل

یکی از مهمترین خدماتی که شرکت های خدمات کامپیوتر در محل ارائه میدهند موضوع خدمات شبکه های کامپیوتری می باشد البته با توجه به اینکه معمولا در خانه بیش از یک یا دو کامپیوتر وجود ندارد این خدمات بیشتر برای شرکت ها تعریف می شود و شرکت امداد رایانه اماده ارائه خدمات در حوزه شبکه های کامپیوتری به شرکت ها می باشد.

16- حل مشکل هنگ کردن ناگهانی کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران کامپیوتر با آن مواجه می باشند موضوع هنگ کردن ناگهانی ویندوز می باشد که این مشکل هم ممکن است نرم افزاری باشد و هم ممکن است سخت افزاری باشد که تشخیص این موضوع به تجربه نیاز دارد ولی با راهکارهایی می توان فهمید که این مشکل مربوط به نرم افزار است یا سخت افزار.

17- تعداد تکنسین های شرکت تعمیر کامپیوتر در تهران

با توجه به محدوده بزرگی شرکت امداد رایانه تحت پوشش خود قرار می دهد تکنسین های تعمیر کامپیوتر در منزل متفاوت می باشد.

18- مدت زمان اعزام کارشناس به محل

مدت اعزام کارشناس خدمات کامپیوتر در تهران بسته به محل شما متفاوت می باشد اما این زمان چیزی بین 1 تا 2 ساعت بعد از تماس شما و درخواست کارشناس می باشد. دقت نمایید که خدمات کامپیوتر در محل تهران دارای هزینه ایاب ذهاب می باشد.اگر منزل شما نزدیک به نمایندگی های امداد رایانه باشد این هزینه کاهش می یابد.

19- نصب دوربین های مدار بسته از دیگر خدمات کامپیوتر در تهران

20- پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری

21-تعمیرات کامپیوتر از راه دور چگونه است؟

22-توضیحاتی در باره عیب یابی کامپیوتر

23- تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ های مک در منزل

اگر شما هم دارای کامپیوتر و یا لپتاپ مک میباشید می توانید کار تعمیر مک خود را به مرکز ما بسپارید. با توجه به اینکه سیستم عامل مکینتاش یک سیستم عامل خاصی می باشد باید کارشناسی کار تعمیر آن را انجام دهد که تجربه و علم کافی در این زمینه را داشته باشد در نتیجه حتما تاکید داشته باشید که تکنسینی به محل شما اعزام شود که توانایی و علم کافی برای تعمیرات مک را  داشته باشد.

24- پارتیشن بندی هارد دیسک

نحوه تماس با مرکز تعمیر تهران چگونه است؟

اگر تصمیم گرفته اید که کار تعمیر کامپیوتر خود را به شرکت مابسپارید کافی است با شماره 09351503636 تماس برقرار نمایید و از کارشناسان پشتیبانی درخواست نمایید که یک تکنسین تعمیرکار متخصص را برای شما اعزام نمایند.

همچنین خدمات کامپیوتری تهران در حوزه طراحی سایت نیز فعالیت های را شروع کرده است که اگر شما دارای سایت های وردپرسی می باشید و نیاز به خدمات در این حوزه دارید می توانید به مرکز پشتیبانی وردپرس مراجعه نمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *