خدمات کامپیوتر جردن-تعمیر نرم افزاری کامپیوتر در جردن-هزینه تعمیرات سال 1401

یکی از شعب امداد رایانه برای تعمیر کامپیوتر شعبه خدمات کامپیوتر جردن می باشد که در این قسمت از مقاله به این موضوع میپردازیم… همانگونه که می دانید با توجه به تجاری بودن منطقه خیابان جردن تهران نیاز به مرکز که توانایی ارائه کلیه خدمات در این منطقه را داشته باشد بسیار حس می شود از اینرو شرکت امداد رایانه تصمیم به راه اندازی مرکزی برای ارائه خدمات کامپیوتر به شرکت های موجود در منطقه جردن نموده است که در ادامه مقاله با این مرکز بیشتر آشنا خواهیم شد.این مرکز توانایی کلیه خدمات تعمیرات کامپیوتر در جردن را دارد.

جهت در خواست کارشناس حضوری با شماره 09051503616 تماس برقرار نمایید

جهت دریافت مشاوره تلفنی با شماره 9099070545 از طریق تلفن ثابت تماس برقرار نمایید.

خدمات تعمیر کامپیوتر جردن مرکزی می باشد که توانایی ارائه خدمات کامپیوتر در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری را دارد و شما می توانید با اطمینان به مجموعه ما کلیه نیاز های خود در حوزه تعمیر کامپیوتر را به ما بسپارید از جمله خدمات شرکت ما به صورت لیست وار می باشد که با توجه به نیاز های خود می توانید درخواست تعمیر کامپیوتر های شرکت خود را به ما بسپارید:

1- خدمات نصب ویندوز در جردن

2- نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری در جردن

3- نصب نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیتی

4- بازگردانی اطلاعات پاک شده از هاردها و فلش مموری

5- نصب مجموعه آفیس

6- فعالسازی ویندوز های دی اکتیو شده

7- نصب دیوایس هایی نظیر پرینتر و اسکنر و دستگاه کپی

8- تعویض و ارتقاء رم کامپیوتر شما

9- تعویض کارت گرافیکی سیستم های شرکت

10- راه اندازی اینترنت با قابلیت مدیریت روی یوزرها

11- راه اندازی سیستم تلفنی ویپ در جردن

12- خدمات شبکه های کامپیوتری در جردن

13- تعمیر مادربورد کامپیوتر در جردن

14- تعمیر مانیتور کامپیوتر در محدوده جردن

از خدمات مهم مرکز تعمیرات کامپیوتر جردن موضوع تعمیر قطعات کامپیوتر و همچنین اسمبل کامپیوتر های گیمینگ می باشد. با توجه به کارشناسان تخصصی در مرکز تعمیر کامپیوتر جردن می توانید از مشاوره همکاران ما در این مرکز برای جمع آوری و اسمبل کامپیوتر های گیمینک استفاده نمایید.

خدمات پشتیبانی کامپیوتر از راه دور در جردن

از دیگر خدمات ما برای شرکت هایی که در منطقه جردن مشغول فعالیت می باشند موضوع پشتیبانی و خدمات کامپیوتر غیر حضوری در جردن می باشد که این مدل از خدمت به دو صورت امکان پذیر می باشد که در اولین روش کارشناسان ما با استفاده از مشاوره تلفنی تلاش خود را برای حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر شما خواهند نمود و در صورتیکه از این روش مشکل شما حل نشد برای تعمیر کامپیوتر در جردن می توانیم از طریق نرم افزار های ریموت به شما کمک کنیم.

در ارتباط از طریق ریموت برای خدمات کامپیوتر جردن شما باید نسخه کلاینت نرم افزار ها ریموت مانند انی دسک را نصب نمایید و بعد از بالا امدن نرم افزار کد اختصاصی که به شما داده شده است را برای ما بفرستید در این هنگام همکاران ما در مرکز پشتیبانی کامپیوتر جردن اقدام به اتصال به سیستم شما شده و اقدام به حل مشکلات نرم افزاری سیستم شما خواهند نمود.این بخش زیر شاخه بخش رایانه کمک شرکت امداد رایانه می باشد.

خدمات کامپیوتر جردن در چه خیابان هایی ارائه می شود

تکنسین های تعمیرات شرکت امداد رایانه اماده هستند تا در کلیه خیابان های منطقه جردن خدمات تعمیر کامپیوتر را به شما ارائه دهند برای اینکه همکاران ما با ادرس دقیقتر شما بتوانند به موقع در محل حضور پیدا کنند کافیست لوکیشنی از دفتر کار خود را برای ما بفرستید تا بعد از بررسی دقیق تکنسین های ما به محل شما برای خدمات تعمیر کامپیوتر جردن اماده و اقدامات لازم را انجام دهند

خدمات تخصصی نرم افزار کامپیوتر در جردن

یکی از خدمات ویژه کامپیوتر در جردن موضوع خدمات کارهای گرافیکی در این منطقه می باشد. در صورتیکه در این منطقه سکونت دارید می توانید کلیه کارهای طراحی گرافیکی خود را به ما بسپارید. معمولا طراحی ها با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و کرل انجام میگیرد

خدمات کامپیوتر جردن در حوزه کنسول بازی خدماتی دارد؟

پاسخ این سوال نیز مثبت می باشد و در مرکز خدمات کامپیوتر جردن کلیه خدمات در حوزه کنسول های بازی از جمله PS5 , XBOX انجام می گیرد

چه تعمیراتی در مرکز کامپیوتر جردن انجام میگیرد

با توجه به نیاز های شما در حوزه تعمیرات این مرکز اقدام به راه اندازی بخش تخصصی برای تعمیر کامپیوتر در جردن نموده است که در این قسمت تعمیر انواع مادربورد و دیگر قطعات کامپیوتر ها انجام میگیرد.

همچنین این مرکز اماده ارائه خدمات در حوزه سیتستم عامل های لینوکس و دستگاههای مک به شما می باشد و با توجه به اینکه در حوزه لینوکس و مکینتاش نیاز به خدمات تخصصی می باشد کارشناسان متخصص این بخش آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

بالا بردن سرعت ویندوز

خرید و فروش لپتاپ های نو و کارکرده

خرید و فروش کنسول های بازی

ارائه خدمات امنیت سیستم های کامپیوتری  و تحت شبکه

نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته

و….

از دیگر خدمات مرکز تعمیر کامپیوتر جردن می باشد.

ساعات کاری مرکز تعمیر کامپیوتر جردن

این مرکز از ساعت 9 صبح الی 20 اماده ارائه خدمات می باشد و در صورتیکه هرگونه مشکل در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر و همچنین سیستم های اداری دارید میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی مرکز درخواست ارائه خدمات دهید. دقت داشته باشید که حتما مشکلات سیستم های خود را به صورت واضح ارائه دهید.

ممکن است نیاز به مقالات زیر داشته باشید:

خدمات کامپیوتر در سعادت آباد

خدمات کامپیوتر در ستارخان

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *