خدمات کامپیوتر در ستارخان-تعمیر کامپیوتر در ستارخان-سخت افزار و نرم افزار

خدمات کامپیوتر ستارخان یکی از مراکزی در زمینه تعمیرات کامپیوتر می باشد که  محدوده فلکه دوم صادقیه-پل ستارخان و فلکه اول صادقیه را پوشش میدهد. در این مرکز خدمات تعمیر ویندوز ستارخان و همچنین راه اندازی شبکه های کامپیوتری انجام میگیرید.این مرکز یکی از نمایندگی های شرکت امداد رایانه می باشد. این نمایندگی یکی از نمایندگی ها خدمات کامپیوتری در محل می باشد

جهت در خواست کارشناس حضوری با شماره 09051503616 تماس برقرار نمایید

جهت دریافت مشاوره تلفنی با شماره 9099070545 از طریق تلفن ثابت تماس برقرار نمایید.

مرکز تعمیرات کامپیوتر ستارخان هم به صورت دورکاری و هم چنین به صورت حضوری کار خدمات تعمیر را انجام میدهد. در بخش تعمیر کامپیوتر به صورت دورکاری شما بعد از تماس با مرکز تعمیر کامپیوتر ستارخان مشکل ایجاد شده در سیستم های خود را با همکاران ما در بخش پاسخگویی تلفنی امداد رایانه مطرح می نمایید و اگر این مشکلات از طریق دورکاری قابل حل باشد همکاران ما در این بخش اقدام به حل مشکل کامپیوتر شما نموده و بعد از حل مشکل هزینه آن را واریز می نمایید

اما در بخش تعمیر کامپیوتر حضوری ستارخان باید با بخش پشتیبانی سیستم های کامپیوتری تماس برقرار نمایید و بعد از تماس با بخش پشتیبانی باید شرح کاملی از مشکلات ایجاد شده داده تا همکاران ما در بخش تعمیرات کامپیوتر ستارخان در سریعترین زمان ممکن و با تمام امکانات مورد نیاز جهت تعمیر به محل شما حضور پیدا کنند.برای مشاهده مقاله تعمیر کامپیوتر در تهران کلیک کنید.

خدمات کامپیوتر ستارخان چه خدماتی به ما ارائه میدهد

این نمایندگی تعمیرات کامپیوتر که در مرکز شهر واقع شده است کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر را به شما ارائه می دهد.همچنین خدمات در حوزه تمامی ماشین های اداری از جمله دستگاههای پرینتر و دستگاه کپی و تعمیرات آنها نیز در این مرکز انجام میگیرد.

کلیه خدمات نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته – راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری – نصب انواع سیستم عامل – نصب نرم افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ و کرل درآو از دیگر خدمات این مرکز می باشد.

طراحی طرح های گرافیکی و همچنین طراحی کارت ویزیت و لوگو طراحی سایت های اینترنتی و تایپ مقالات نیز در این مرکز انجام میگیرد.

هزینه های خدمات کامپیوتر ستارخان نسبت به رقبا پایین تر بوده و شما می توانید با قیمت مناسب از خدمات همکاران ما در این مرکز استفاده نمایید.

تعمیر لپ تاپ و تعمیر کیس های کامپیوتری نیز که مشکلات سخت افزاری دارند در این مرکز انجام میگیرد که می توانید بعد از تماس با مرکز و اعلام مدل لپ تاپ خود و همچنین اعلام مشکل لپتاپ خود درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید.

خدمات شبکه کامپیوتر از جمله خدمات پسیو و کابل کشی و داکت کشی و همچنین خدمات اکتیو شبکه نیز در مرکز خدمات کامپیوتر ستارخان انجام میگیرد

خدمات کامپیوتر ستارخان با بهره گیری از متخصصین در حوزه تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ – تعمیر مادربورد کامپیوتر – تعمیر انواع ال سی دی – نصب آنتی ویروس ESET NOD 32 رو سیستم های شرکتی و همچنین بروزرسانی و آپدیت ویندوز و نرم افزارهای اساسی فعال می باشد.

تایم کاری ما از 8 صبح الی 20 بعد از ظهر می باشد.

همچنین اگر قصد جمع کردن سیستم دارید و یا اینکه قصد خرید مینی کیس را دارید نیز می توانید از مشاوره بخش تعمیرات کامپیوتر ستارخان کمک بگیرید و همکاران ما که در بخش تعمیرات تجربه و تخصص خوبی دارند می توانند کمک خوبی به شما برای ارتقاء سیستم خود و همچنین اسمبل و جمع کردن سیستم های قوی تر نمایید.

همچسنین مطالعه نمایید: خدمات کامپیوتری در ستارخان

از دیگر خدماتی که در مرکز خدمات کامپیوتر ستارخان انجام میگیرد عبارتند از :

رفع عیب سیستم های کامپیوتری ستارخان

شارژ کارتریج پرینتر ستارخان

نگهداری سیستم های کامپیوتری ستارخان

خرید و فروش انواع مینی کیس در ستارخان

طراحی با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی در ستارخان

همچنین پیشنهاد می شود مقاله خدمات کامپیوتر جردن را مطالعه نمایید

خدمات پشتیبانی از راه دور کامپیوتر در ستارخان

یکی دیگر از خدمات مرکز خدمات کامپیوتر ستارخان ارائه خدمات با استفاده از نرم افزارهای ریموت می باشد که کارشناسان این بخش با استفاده از نرم افزار هایی از جمله انی دسک و تیم ویور اقدام به اتصال به کامپیوتر شما نموده و به شما ارائه خدمات می کنند. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید حتما کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد و در صورتیکه کامپیوتر شما نیاز به تعمیر سخت افزاری داشته باشد باید این کار را به همگاران دیگر ما در بخش تعمیرات کامپیوتر ستارخان بسپارید. این بخش زیر شاخه بخش رایانه کمک شرکت امداد رایانه می باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *